Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Gleba DIY


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:11

Witam. Potrzebuję porad od jakiejś mądrej głowy. Mam z przodu gwint wiec mogę dobrze go wyregulować ale z tyłu mam springu KAW -40, a potrzebuję zejść niżej. Skompletowanie gwintu to tysiączek a ja szukam tańszej alternatywy. Podobno wrzucali do omleta springi z Tigry czy Corsy..wie ktoś coś na ten temat lub macie jakieś domowe sposoby na uglebianie furmanek?! ;D

#2 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:18

Utnij sobie sprężyny będzie tanio i szybko.:masakra::hihi:

#3 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:25

To będzie ostateczne rozwiązenie, póki co szukam czegoś innego :p

#4 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:36

z e36 można wcisnąć. Więcej info u klubowicza KAFARFUL....

#5 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:43

Dzięki, na pewno spytam ;)

#6 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 stycznia 2015 - 16:23

Boze jakie tu ludzie pisza to glowa mala. Jak mozna uciac sprezyny? Czlowieku przeciez taka ingerencja w zawieszenie ze glowa mala. Moze to skutkowac groznym wypadkiem w ktorym mozesz zabic siebie a co najgorsza niewinne osoby. No ale zapomnialem... Tjuning wazniejszy. Agro tuning bo to ma tylko wygladac ale bezpieczenstwa zero


 


#7 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 stycznia 2015 - 16:29

Moze to skutkowac groznym wypadkiem w ktorym mozesz zabic siebie a co najgorsza niewinne osoby.

IMO jest odwrotnie.

#8 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 stycznia 2015 - 16:40

W ogole jak takie cos moze przez glowe przechodzi to ja nie mam pojecia.


 

 


#9 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 stycznia 2015 - 16:57

Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze

ja szukam tańszej alternatywy

jakieś domowe sposoby na uglebianie furmanek?



#10 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:07

Oczywiście, że wszystko rozchodzi się o pieniążki, gdybym je miał wpadłby bilstein b16 za 5 czy 7 kawałków. Póki co 'tne' koszta i inne podzespoły xD
Znajomi jeżdżą na przyciętych springach i nie zabili ani siebie ani nikogo do okoła. Po za tym mówię, że to ostateczność. Najprawdopodobniej skuszę się na springi z innego wozidełka, które dostane za przysłowiowe grosze. Tylko zastanawiam się które springi dadzą mi glebę rzędu 6-7 cm...

#11 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:12

Oczywiście, że wszystko rozchodzi się o pieniążki, gdybym je miał wpadłby bilstein b16 za 5 czy 7 kawałków. Póki co 'tne' koszta i inne podzespoły xD
Znajomi jeżdżą na przyciętych springach i nie zabili ani siebie ani nikogo do okoła. Po za tym mówię, że to ostateczność. Najprawdopodobniej skuszę się na springi z innego wozidełka, które dostane za przysłowiowe grosze. Tylko zastanawiam się które springi dadzą mi glebę rzędu 6-7 cm...


Jeżeli piszesz o tylnych sprężynach bo z przodu masz gwint, to życzę powodzenia w montażu uciętej :).

#12 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:14

Czlowieku. Nie masz kasy na obnizenie? To po co.sie.za to bierzesz... Odkladaj chociazby pol rokuale kup sprezyny do tego dostosowane a nie bedziesz cial sprezyny. Nie obrazaj sie ale takie twoje teksty ze twoi znajomi jezdza na ucietych sprezynach i nic sie jeszcze noe stalo swiadczy tylko o tym jaka macie wyobraznie.
Takie cos to kojarzy mi sie tylko z tanimi jak barszcz golfami i remizami gdzie na imprezie zamiast ochrony sa pijani strazacy "pilnujacy" porzadku.
Wybij sobie to szybko z glowy.


 


#13 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:23

Oczywiście wiem, że dla, pewnie większości, jest to obraz kompletnej ignorancji ale próbuję zasięgnąć tu informacji a nie koniecznie chce wysłuchiwać pouczeń. Doskonale wiem, że jest to afe!
Wiesz co, z tego co pamiętam wrzucali springi od polo czy innego podobnego bolidu, które wcześniej odpowiednio przycieli i z założeniem nie było żadnego problemu. No ale to nie istotne, pytam o jakieś chałupnicze rozwiązania jeśli takowe są, jeśli nie to w ruch wpadnie olx i pokombinuję ze sprężynkami z czegoś innego. Bo do omegi widziałem maks -50, a to nie do końca mnie satysfakcjonuję.

#14 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:35

Z e36 spróbuj coś podpasowac, tam jest bardzo podobna sprężyna bo porównywałem swoje springi HRa w Weiteckiem w żony biemdablju:)

Dodany obrazek


#15 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:38

Wreszcie jakaś konstruktywna odpowiedz, dzięki. A orientujesz się czy może stockowy spring pozwoli na uglebienie czy trzeba poszukać obniżanych żeby dopatrzyć się fajnego efektu?! ;)

#16 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:40

Człowieku jak szukasz chałupniczych sposobów na obniżenie twojej furmanki to zalej bagażnik cementem. Na pewno usiądzie na glebę.
Prawdziwy facet musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby :)

#17 OFFLINE   Skywalker

Skywalker
  • 28 postów
  • Dołączył: 16-09-2014

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:42

Dodany obrazek lub drugi

Dodany obrazek
oba bardzo skuteczne i tanie,jak na chałupnictwo :F

#18 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:44

Szczerze to nie mam pojęcia, na pewno mają cieńszy drut więc seria od bmw może posadzić omegę lekko niżej, ale nie próbowałem nigdy kombinować, kolega Kafarfull ma od e36 springi, do Niego uderz z tematem:)

Dodany obrazek


#19 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 17:45

Beton pogorszyłby osiągi więc spasuje ale trytytka zawsze na propsie! :D

Właściwie czekam już tylko na odpowiedz ;) Dzięki raz jeszcze.