Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dzieło ,,mechaników"


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Marceloton16

Marceloton16
  • 47 postów
  • Dołączył: 08-02-2014
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2014 - 22:14

Oto jak profesjonalnie złożył mi głowicę mechanik w Zespole Szkół Samochodowych w Radomiu. Po odebraniu fury okazało się że skrzynia jest w trybie awaryjnym ponieważ wyrwali gniazdo 7 pinowe , na początku twierdzili że ,,może się rozrusz" ale po jego wymianie nadal nie robiło. Przedzwonilem wiazke bo nie było kontaktu ze sterowanikiem i okazało się że brudna była wtyczka od elektrozaworów. Więc mamy 2 ,,awarie"

Przejechałem może 700 km i okazało się że fura się grzeje i olej w wodzie. Długo z tym walczyłem bo nie chciało mi się wierzyć że to UPG, a jednak. Wymienili uszczelkę jedną i drugą dając silikon.
Pełen profesjonalizm, zresztą śruby wg. mnie za lekko było dokrecone albo to zasługa silikonu na którym głowa mogła ,,usiąść".
Strach pomyśleć jakich mechaników wyszkolą jeżeli sami tak składają auta.
Zdjęcia:
http://www.tinypic.pl/k58im39f417m
http://www.tinypic.pl/bhpohdm31rpx

#2 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1008 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2014 - 22:29

******* takich tylko. Ale w sumie podobno v6 w omedze to mega trudne silniki:pokoj:

#3 OFFLINE   Marceloton16

Marceloton16
  • 47 postów
  • Dołączył: 08-02-2014
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2014 - 22:40

Uważam że nie są to wcale trudne silniki mam 16 lat i ogarniam to sam bo niestety ojciec nie jest techniczny. Ale jak to zobaczyłem to się załamałem, partacze, a pomyśleć że to oni szkolą innych mechaników, strach pomyśleć co w takim razie będą robić absolwenci.

#4 OFFLINE   Bartekcom

Bartekcom
  • 43 postów
  • Dołączył: 13-07-2013
  • Skąd: Warszawa-Targówek

Napisany 23 wrzesień 2014 - 23:03

******* takich tylko. Ale w sumie podobno v6 w omedze to mega trudne silniki:pokoj:


Grzebałem w gorszych, tu nie ma tragedii, naprawdę.

#5 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2014 - 23:06

Oto jak profesjonalnie złożył mi głowicę mechanik w Zespole Szkół Samochodowych w Radomiu.

Czego się można spodziewać po "szkole" :masakra:

#6 OFFLINE   Marceloton16

Marceloton16
  • 47 postów
  • Dołączył: 08-02-2014
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 05:43

Tylko że to robili nauczyciele z warsztatów.

#7 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 06:27

Omegi tak poleciały z cen, rozszerzyło się grono potencjalnych posiadaczy więc wcale się nie dziwie, że pojawiają się takie posty...

Bo teraz każdy chce "tanio", i jak nie kupują chińskich plastikowych półosi to dają naprawiać auta belfrom... Teraz mechanik po szkole zawodowej nie potrafi odkręcić koła.. no dobra odkręci po trzech próbach kręcenia w prawo.. ale jak z piasty nie będzie chciało zejść to już leży...

podobno v6 w omedze to mega trudne silniki


i tak i nie... nie są trudne manualnie.. bo rozłożyć to każdy potrafi... ale trzeba mieć trochę pojęcia co, jak i z czym... do tego klucz dynanomteryczny bo bez tego ani rusz..
a silikon w tym silniku jest potrzebny chyba tylko do miski olejowej..
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#8 OFFLINE   Marceloton16

Marceloton16
  • 47 postów
  • Dołączył: 08-02-2014
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 06:37

Auto jest 3 w domu więc miałem czas na to żeby było to zrobione porządnie, był wymieniany słupek i przekładane głowice w tym wszystkie uszczelnienia. A to że tak naprawią to nikt się nie spodziewał.

#9 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 08:29

Tylko że to robili nauczyciele z warsztatów

Kiedyś było takie powiedzenie: Jak się nie będziesz uczył, to zostaniesz nauczycielem.

#10 OFFLINE   jareczek24

jareczek24
  • 135 postów
  • Dołączył: 26-09-2008
  • Skąd: Pabianice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 08:39

Ja obecnie robie u siebie upg i powiem tak jeśli chodzi o części tylko oryginał koszt za same częs=ści wyniósł mnie 1800 z olejem

#11 OFFLINE   Marceloton16

Marceloton16
  • 47 postów
  • Dołączył: 08-02-2014
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 08:41

Ja teraz tylko uszczelki pod głowicą wymienię i te od kolektorów. 1000 km temu było wszystko robione włącznie z głowicą.Tylko niestety tak to złożyli.

#12 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7666 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 09:34

a silikon w tym silniku jest potrzebny chyba tylko do miski olejowej..


na mase uszczelniającą są składane miski olejowe po 99roku, odma i pokrywa chłodniczki oleju ;)

do tego klucz dynanomteryczny bo bez tego ani rusz..


Zdecydowanie. Jak ktoś nie ma klucza dynamometrycznego to w ogóle nie powinien dotykać silnika

a tych gości to bym :censored:

#13 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 10:21

Ja teraz tylko uszczelki pod głowicą wymienię i te od kolektorów


Pamiętaj o nowych śrubach do głowic..


na mase uszczelniającą są składane miski olejowe po 99roku, odma i pokrywa chłodniczki oleju


:ok:
Adaś to mnie zawsze poprawi... :p

Ja silikonu już w ogóle nie używam.. wszędzie idzie DIRKO i spisuje się bdb
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#14 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 wrzesień 2014 - 11:16

Dirko to nie sylikon? :p

#15 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 11:19

dirko to nie sylikon? :p


elring dirko ht elastyczna masa
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#16 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7294 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 12:07

Dirko to nie sylikon?

driko nie rozpuszcza się w oleju jak sylikon i przed wszystkim nie jest tłusty, więc dla mnie driko też nie będzie sylikonem ;)

#17 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Skąd: Grójec WGR
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 17:18

Ostatnio jadąc do domu pod którymś z wiaduktów zauważyłem taki napis "szkoła óczy" i to w tym przypadku najlepiej się tu sprawdza.... :masakra:

Dodany obrazek


#18 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7666 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 wrzesień 2014 - 18:23

elring dirko ht elastyczna masa


ja stosuję masę uszczelniającą Victor Reinz :)

#19 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 wrzesień 2014 - 19:13

Przy okazji bledow warsztatowcow uzupelnilen wiedze :p



via tapatalk

#20 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9148 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 wrzesień 2014 - 19:25

z silikonem jest tak jak kiedyś z hermetykiem , na warsztatach hermetyk schodził wiadrami , na hermetyk składali i uszczelniali wszystko , nawet świece , po takim "uszczelnieniu" silnik trzeba było łomem rozbierać , skończyła się era hermetyku przyszedł czas na sylikon

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p