Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pozlotowy spam - Wrocław 2014


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
335 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Domin_86

Domin_86
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-11-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:01

haha pierwszy w domu :D ...... dzisiaj juz niedziela? przeciez wczoraj byl piatek....

jeb% ze hanka z kartonami sie chowa :D ut ut ututututututtuut


były ognie ??
Domin_86
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...


:masakra:

#22 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:04

mowili ze jakiestam byly ognie latajace tryby od biegów pelny serwis :D

#23 OFFLINE   Domin_86

Domin_86
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-11-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:12

hehe i prawidłowo ..
Domin_86
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...


:masakra:

#24 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:14

Ja już w domu ;) spaliło mi paliwa jak w promie kosmicznym ale warto było :D tego co się działo nie sposób opisać :) tam trzeba było być ;)
No co Ty :)




Siwy i jak tam??

...Nie da Ci tego sąsiadka, nie da Ci tego dziewczyna , co może dać Ci TURBOBENZYNA :!


:kombi:


:thumbsup:


#25 OFFLINE   pasiek1993

pasiek1993

    Wojciech

  • 1271 postów
  • Dołączył: 29-05-2011
  • Skąd: Mikołeska (STA)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:18

ja już też dotarłem :D
dzięki wszystkim za fajny zlot :D

no co ty:p


 


#26 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:18

były ognie ??



No pewnie :)
Cały czas leciały marchewy .......z plaka

#27 OFFLINE   Domin_86

Domin_86
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-11-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:32

No pewnie :)
Cały czas leciały marchewy .......z plaka



takie sie nielicza
Domin_86
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...


:masakra:

#28 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:36

było przyjechać a nie psioczyć że się nie liczą ;)

...Nie da Ci tego sąsiadka, nie da Ci tego dziewczyna , co może dać Ci TURBOBENZYNA :!


:kombi:


:thumbsup:


#29 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 405 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:40

A to ten zlot już się odbył?? :o
No to chyba nie zdążyłem :hmmm:

#30 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:47

A to ten zlot już się odbył?? :o
No to chyba nie zdążyłem :hmmm:


:lol:



ZLOT JUŻ TRWA!


:laugh:


 


#31 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 405 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:50

ZLOT JUŻ TRWA!


To może jeszcze się załapię :D

#32 OFFLINE   Domin_86

Domin_86
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-11-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:53

było przyjechać a nie psioczyć że się nie liczą ;)


nie psiocze :p
Domin_86
Car Audio Killer ...
Air Ride system ...
Turbo boost in 1,5 bar FUN ...


:masakra:

#33 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 wrzesień 2014 - 13:56

Psiochy :nabijacz:

#34 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 wrzesień 2014 - 14:11

Ja w drodze powrotnej zaliczyłem jeszcze bezdotyk żeby zmyć farbę z płyty poślizgowej :dziura:
W domu już jestem z godzinkę :)
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#35 OFFLINE   ccrriiss

ccrriiss

    czizero DTi in progress..

  • 281 postów
  • Dołączył: 26-11-2011
  • Skąd: Pstrążna/Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 wrzesień 2014 - 14:17

Dojechane do domu, już bez przeszkód i z ładowniem :D Dzięki wariaty za mega zlota, i za pomoc przy załatwianiu części :p

mowili ze jakiestam byly ognie latajace tryby od biegów pelny serwis :D


Phantom nie zapominaj o alternatorze

#36 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1006 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 14:19

Ja w drodze powrotnej zaliczyłem jeszcze bezdotyk żeby zmyć farbę z płyty poślizgowej :dziura:
W domu już jestem z godzinkę :)


Jestem we Wrocku, do domu daleko, w baku pusto. Widziałem sporo "no co ty" (mam foto chodzą parami ale dalem rade). Widzialem tez tego psa po bezdotyku TomkA (mam foto):pokoj:

#37 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 wrzesień 2014 - 14:35

Oprócz marchew z plaka były też marchewy z :pupa: Phantoma :D
Spawek nie łapie o co chodzi z psem. Bezdotyk zrobiłem w centrum miasta.
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#38 OFFLINE   ccrriiss

ccrriiss

    czizero DTi in progress..

  • 281 postów
  • Dołączył: 26-11-2011
  • Skąd: Pstrążna/Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 wrzesień 2014 - 14:51

TomEk WRO no co ty, nawet diesel puszczał marchewy :p

#39 OFFLINE   zbychu

zbychu
  • 130 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: na wiosce pielgrzymowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 wrzesień 2014 - 15:01

Też już w domku było ekstra, więc do następnego.

#40 OFFLINE   Kasiula

Kasiula

    :D

  • 31 postów
  • Dołączył: 21-07-2014
  • Skąd: Zapolice/Zduńska Wola
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 wrzesień 2014 - 15:10

My też juz w domku. Dzięki wszystkim za super spędzony czas :D