Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ma ktos taki problem - stukające rygle


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 kwiecień 2008 - 20:12

Właśnie przed godziną skończyłem moją potyczkę z ryglami. Mam te prostokątne w tulejkach. Tłukło się nie tylko u góry w grzybku, ale też na dole na połączeniu pręta do dźwigni zamka.
Wybrałem terapię objawową :grin: i po prostu podgiąłem pręt rygla tak, że grzybek napiera teraz na wewnętrzną stronę otworu. Pręt owinąłem profilaktycznie taśmą w okolicach, gdzie ociera o szkielet drzwi. Grzybek też "dopasowałem" do otworu owijając go taśmą poniżej czerownego koreczka. W sumie cały ten patent został ustabilizowany na tyle, że nic nie słychać. I o to chodzi, jestem zadowolony.
Ps.: Najbardziej zniszczyło mnie zdejmowanie boczków z krawędzi okna, nie chciały wyskoczyć. W końcu wyszarpałem i nawet obyło się bez strat. W tylnych drzwiach dałem spokój, nie ma szans żeby to wyjąć bez rozpierduchy.

#22 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwiecień 2008 - 09:10

Trzeba uwazac, z podginaniem drutu...ja tak zrobilem i co ktorys raz tygiel blokowal otwarcie drzwi.

#23 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwiecień 2008 - 12:29

Trzeba uwazac, z podginaniem drutu...ja tak zrobilem i co ktorys raz tygiel blokowal otwarcie drzwi.

Po prostu przegiąłeś :mrgreen: :hehe:

#24 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 kwiecień 2008 - 12:28

Zapewniam Cię, że nie, zresztą sprawdzisz sam jak przy niższej temp rygiel się zablokuje. One się kontrują.
No ale każdy robi jak lubi.

#25 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 kwiecień 2008 - 14:54

Zapewniam Cię, że nie, zresztą sprawdzisz sam jak przy niższej temp rygiel się zablokuje. One się kontrują.
No ale każdy robi jak lubi.

Peace, ja też najpierw przegiąłem, dopiero gdzieś za trzecim razem uzyskałem właściwy efekt.
Teraz mam tak, że pręt jest podgięty w łuk, ale tuż pod grzybkiem odgiąłem go w drugą stronę żeby grzybek stał pionowo i się nie klinował. Działa bezproblemowo i jest cicho.

#26 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwiecień 2008 - 15:03

Ja rok temu wkleiłem na super glue cienką grafitową gąbkę pomiędzy rygiel a tapicerkę. Warstwa kleju pomiędzy gąbkę a tapicerkę. Rygiel porusza się gładko i nic nie stuka. Bez zdejmowania boczków. 10 min / 1 stronę i po problemie.

#27 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 kwiecień 2008 - 16:00

Ja rok temu wkleiłem na super glue cienką grafitową gąbkę pomiędzy rygiel a tapicerkę. Warstwa kleju pomiędzy gąbkę a tapicerkę. Rygiel porusza się gładko i nic nie stuka. Bez zdejmowania boczków. 10 min / 1 stronę i po problemie.

Proste i genialne :brawo: . Czemu dopiero teraz się odezwałeś :?: :cry:
Zrobię tak w tylnych drzwiach.

#28 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwiecień 2008 - 17:22

Już pisałem o tym dawno temu na forum, tylko nie wiem na jakim forum :(

#29 OFFLINE   panicz1987

panicz1987
  • 117 postów
  • Dołączył: 01-10-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 05 kwiecień 2008 - 21:31

Ja dzisiaj również uporałem się z tym problemem. Cienkim śrubokrętem wyjąłem tą czerwoną zawleczkę. Użyłem izolacji przeciętej na pół i obwinąłem dolną (niewidoczną) cześć czarnego plastiku jednym okrążeniem do którego wchodzi ta czerwona zawleczka. Po założeniu nastała cisza. żadnych problemów z zamykaniem i otwieraniem drzwi i obyło się bez ściągania tapicerki.

#30 OFFLINE   YaHooo

YaHooo
  • 286 postów
  • Dołączył: 12-11-2006
  • Skąd: Ostrów Wlkp

Napisany 06 kwiecień 2008 - 11:08

uff... nareszcie cisza! :twisted: otwor wykleilem tasma, a pod czerwona zaslepke wcisnalem klej montazowy( tak jak wyzej pisali koledzy)

#31 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 czerwiec 2008 - 12:45

Zajrzalem do srodka swoich rygli bo zaczely mi delikatnie sie odzywac i okazalo sie ze mam wytarta ta aksamitna tasiemke. Ale chyba niebede tam nic wklejal tylko poprostu zamowie nowe kolnierze, bede mial spokoj. Teraz tylko pytanie gdzie je mozna zamowic? Ile moze kosztowac caly komplet 4 wraz z ryglami?

#32 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 czerwiec 2008 - 19:56

Hmmm nikt nie wie? :wink:

#33 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 07 czerwiec 2008 - 22:05

Hmmm nikt nie wie? :wink:


Popytaj w ASO, co do ceny to ja więcej niż 50zł bym za taki komplet nie dał - szkoda kasy, ja stukanie wyeliminowałem za pomocą silikonu, gwint posmarowałem silikonem i dopiero na to wkręciłem rygle - pomogło.

#34 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 czerwiec 2008 - 09:12

Zamowilem sobie wczoraj komplet 4 rygli(8zl/szt.)+kolnierzy(20zl/szt.) buu wcale to takie tanie nie jest :wink:

Kolnierze normalnie sie wyciaga do gory tak?

#35 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 czerwiec 2008 - 08:25

Czy te kolnierze wyciaga sie normalnie do gory? one sa wciskane? od spodu nie sa z czyms laczone?

#36 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 26 czerwiec 2008 - 08:48

Na 2 stronie pierwszy post od góry:

Ta prowadnice mozna wyjac, ale w srodku zostaje taki pierscien (o ksztalcie prowadnicy) zatrzaskowy ktory ja trzyma przed wypadaniem. Najpierw wchodzi prowadnica, a potem od drugiej strony naklada sie ten element. Sprawdz, bo jak wyciagniesz prowadnice to to co trzyma od srodka spada i zostaje tam.
Oczywiscie mysle o B FL z min konca 2000 roku.

Więc chyba jednak coś trzyma te kołnierze.

#37 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 czerwiec 2008 - 09:05

Ooo dzieki :mrgreen:

#38 OFFLINE   sawca

sawca
  • 42 postów
  • Dołączył: 06-09-2007
  • Skąd: Zgierz

Napisany 18 wrzesień 2008 - 08:54

Rygle zdjąć można bez problemu , potrzebny jest mały śrubokręt i nożyk. Ja u siebie owinąłem metalową końcówkę cienką włóczką(taką jak na swetry :grin: ). Problem zniknął Dodany obrazek