Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ceramizery przetestowane


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
347 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   anus2410

anus2410
  • 11 postów
  • Dołączył: 29-01-2009

Napisany 29 stycznia 2009 - 15:06

witam... kumpel wlał ceramizer, w tej chwili testuje, jak coś się dowiem to wam powiem

#62 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 29 stycznia 2009 - 15:57

A ja wlałem Ceratec LiquiMoly 10.000km temu przy ostatniej wymianie oleju i o ile wcześniej musiałem dolewać jakieś 0,5 litra oleju od wymiany do wymiany o tyle teraz jestem tuż przed wymianą i nic od ostatniej wymiany nie dolewałem i z tego siecieszę. Dodam, że olej wymieniam co 10.000km.
Poza tym trochę jakby spadło zużycie paliwa, ale nie robiłem żadnych pomiarów przed, a i wymieniłem przepływkę i termostat w trakcie roku więc to może nie mieć związku z ceratekiem.
Co do kultury pracy i rozruchu silnika - zasadniczo bez zmian.
Pozdrawiam
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik

#63 OFFLINE   kris012

kris012
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-01-2009
  • Skąd: Mrocza

Napisany 29 marca 2009 - 17:03

witam, oto moja opinia:
ceramizer do silnika stosowałem już VA 1.7D, 260tys., po ~150km od momentu aplikacji:
silnik dużo ciszej pracował, lepszy rozruch, dynamika troszke się poprawiła, zużycie oleju minimalnie spadło,
odczuwalny koniec "pracy" tego specyfiku odczułem po przebiegu ok. 60tys. od zalania,
również kolega zastosował preparat i odczuł podobne efekty w astrze 1.7D.
W klusce x20xev efekty podobne z tym że sam silnik benzynowy jest cichszy od 1.7D więc różnice akustyczne inne.

#64 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2009 - 20:36

odczuwalny koniec "pracy" tego specyfiku odczułem po przebiegu ok. 60tys. od zalania


to co ty przez 60kkm nie zmieniałeś oleju :eek:

#65 OFFLINE   kris012

kris012
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-01-2009
  • Skąd: Mrocza

Napisany 01 kwietnia 2009 - 05:08

to co ty przez 60kkm nie zmieniałeś oleju :eek:


w VA 1.7D olej wymieniany zgodnie z cyklem przeglądowym co 7,5tys. km,
przeczytaj instrukcję preparatu, - " ceramizacja" trwa jeżeli dobrze pamiętam ~ ok.2,5tys. km, czyli po tym przebiegu można by wymienić olej.
To nie jest preparat który się aplikuje za każdą zmianą oleju.
jeżeli chcesz więcej się dowiedzieć to poszukaj na: forum BMW i Jeepa

#66 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:38

Czy ktoś używał tego?
http://www.modifikator.eu/index2.php
Reklamują na TVN Turbo i to nie jest ceramizer.

#67 OFFLINE   powazny

powazny

    jedyny poważny

  • 366 postów
  • Dołączył: 30-12-2008
  • Skąd: Głogów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 kwietnia 2009 - 21:07

jak to zobaczyłem przedwczoraj w sklepie, to zapytałem się, po przeczytaniu tych wszystkich cudownych właściwości, czy ktoś taką ściemę kupuje. usłyszałem odpowiedź twierdzącą...

#68 OFFLINE   xiądz

xiądz
  • 16 postów
  • Dołączył: 13-06-2007
  • Skąd: Zielona góra

Napisany 09 kwietnia 2009 - 09:30

jak to zobaczyłem przedwczoraj w sklepie, to zapytałem się, po przeczytaniu tych wszystkich cudownych właściwości, czy ktoś taką ściemę kupuje. usłyszałem odpowiedź twierdzącą...


dlaczego od razu ściema, napisz preparat jak nie testowałeś. A później powstają mity i legendy że coś nie działa, jest do kitu i tak dalej. Ja testowałem ceramizery i jestem zadowolony. Proszę o konstruktywne wypowiedzi: testowałem i dobrze lub odwrotnie a nie co mi się wydaje.

#69 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2009 - 12:18

Testowali ten modifikator w TVN Turbo Gadżet (nie wiem, czy był już ten odcinek) i twierdzą, że działa. Zobaczymy.

#70 OFFLINE   powazny

powazny

    jedyny poważny

  • 366 postów
  • Dołączył: 30-12-2008
  • Skąd: Głogów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2009 - 12:30

dlaczego od razu ściema, napisz preparat jak nie testowałeś. A później powstają mity i legendy że coś nie działa, jest do kitu i tak dalej. Ja testowałem ceramizery i jestem zadowolony. Proszę o konstruktywne wypowiedzi: testowałem i dobrze lub odwrotnie a nie co mi się wydaje.


po prostu jestem cholernym sceptykiem.
rosyjska armia? 2x dłuższe życie silnika? 15% mocy więcej?
zbyt niewiarygodnie to brzmi.
testowali w telewizji i mówili, że działa?
pracuję w radiu i kiedyś robiłem test nowego seata. taką reklamę sobie wymyślili. i zleceniodawca zapłacił, a dla mnie seat musiał być cudowny, wspaniały i wypasiony, pomimo, że uważam, że jest całkowicie do bani.

jeżeli ktoś od nas to przetestuje i stwierdzi, że działa i jest cudowne, niczym woda w Licheniu, to nie będę miał problemów, żeby zmienić swoje nastawienie.

#71 OFFLINE   Cinekkk

Cinekkk
  • 125 postów
  • Dołączył: 25-07-2006
  • Skąd: Białystok

Napisany 09 kwietnia 2009 - 17:36

ja juz nigdy nie wleje żadnego ceramizera ani innych syfów do swego silnika. Kiedyś brało mi sporo oleju- postanowilem zaryzykowac i dolałem taki specyfik- efekt... miałem wrażenie ze jakby delikatnie wyciszyło silnik - ale to tylko przez 2 dni. później było tak samo. spalanie się nie zmniejszyło, dynamika się nie poprawiła czyli efekt zerowy.
zaczeły mi się problemy dziać z silnikiem i musiałem go reanimować- uszczelka pod glowicą, zawory, problemy z ciśnieniem oleju itp.... po zdjęciu głowicy byłem w szoku! - tak było wszystko zasyfione, że szok. tłoki ledwo co doczyściłem- zawory do wymianki- wszystko zalepione syfem. smok pompy zasyfiony i przewody olejowe.
ogólnie- nie polecam
I to by było na tyle...

#72 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2009 - 17:53

Cinekkk, pisanie, że coś kiedyś użyłeś niczego nie dowodzi. Napisz co dokładnie, kto wyprodukował i ile tego wlałeś. Jakieś miarodajne dane, żeby z tego wyszły.

#73 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2009 - 20:10

a ja zastosowałem xado i byłem zadowolony (mosty + reduktor + skrzynia biegów) we fronterze.
stosuję też do kosiarki i jest OK kosiarka przestała kopcić przy zapalaniu (4T) i jakby lepiej pracuje "bardziej kulturalnie" - dolałem do niej 2 sezony temu działa do dzisiaj bez jęknięcia.
do kluska nic nie dolewam.

to też ruski wynalazek - niby śmieszne ale metalurgię mają najlepszą na świecie - robią takie stopy metali o tak nieprawdopodobnych właściwościach, że reszcie świata może sobie pomażyć.
Może i sieramizera swajewo wydumali??? kto znajet ;)

#74 OFFLINE   baanan83

baanan83
  • 253 postów
  • Dołączył: 03-06-2008
  • Skąd: Pabianice

Napisany 09 kwietnia 2009 - 20:27

A ja uważam że wlanie 5ml. ceramizera nie zaszkodzi bo co to jest 5ml. na 5 litrów oleju??
a spróbować mozna....

#75 OFFLINE   Cinekkk

Cinekkk
  • 125 postów
  • Dołączył: 25-07-2006
  • Skąd: Białystok

Napisany 09 kwietnia 2009 - 21:11

Cinekkk, pisanie, że coś kiedyś użyłeś niczego nie dowodzi. Napisz co dokładnie, kto wyprodukował i ile tego wlałeś. Jakieś miarodajne dane, żeby z tego wyszły.


używałem ceramizera (tego bodajze 5 ml) nazwy nie pamiętam, ale ten najbardziej pospolity co niby polonezy śmigają na nim bez oleju :D:los:
zastosowałem się przy tym do zaleceń producenta.
po jakimś czasie, po przejechaniu ładnych XXXXkilometrów jak wcześniej wspominałem zero efektów.
bodajże po 2-3 miesiącach zdecydowałem się na preparat panther. dość drogi- o ile dobrze pamiętam jakoś 60-70 zł za niego zapłaciłem, jak nie lepiej.
i właśnie po tym specyfiku zaczęły się problemy z silnikiem.
I to by było na tyle...

#76 OFFLINE   caliber

caliber
  • 95 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 15 kwietnia 2009 - 17:10

A ja powiem że wtedy jak powstał temat na forum BMW o ceramixie miałem BMW 525 i tak jak oni zastosowałem ten środek do mojej bety.
Stosowałem ten w butelkach chyba po 250ml.

PO zrobieniu według zaleceń wskazanej ilości km nie przekraczając iluś tam rpm w becie dało się zauważyć kilka rzeczy :

- ciszej pracowała
- lepiej wkręcała się na obroty
- zero problemów przy -25 na dworze z odpalaniem
- przepalanie oleju zmniejszyło się o około 2/3

Co ciężko stwierdzić :

- moc, po roku stosowania beta trafiła na hamownie która wskazała 180KM w samochodzie z 1991 roku, spadek wynosił 12KM do oryginału a taki spadek wszystko może spowodować od wydechu, po świece i kable itp. czyli zwykłe pierdoły. Nie miałem hamowni przed zalaniem środka więc nie wiem jaki ma wpływ na moc.

- naprawianie zużytych elementów... to raczej bajka więc nie komentuje:)
To ma na celu utrzymanie silnika w dobrej kondycji a nie kapitalny remont.
Z osła Konia nie zrobisz :)


Moją BMW jeździ dzisiaj mój znajomy, jest z niej zadowolony a silniczek mruczy dalej jak rasowa kotka.... czyli tak jak to potrafi tylko R6 BMW :)

Ja polecam i zastosuję to w mojej OMIE i nie po to żeby cudów się spodziewać tylko po to, żeby jeździła dalej w takim stanie jak teraz.

Pozdrawiam.

#77 OFFLINE   jakub22

jakub22
  • 11 postów
  • Dołączył: 19-05-2009

Napisany 27 maja 2009 - 14:36

Zalałem ceramizer po wymianie oleju. Cena 60 zł. Jazda 500 km jak zalecają do 2500 obrotów ja zrobiłem 1500 km bo jeżdżę co dzień (jeżeli nie szkodzi to może pomoże ). Miał mniej palić , być cichszy , mocniejszy i najważniejsze żywotniejszy. Po wymianie oleju miałem niewielkie wycieki z pod miski (plamy które zauważyłem na parkingu pod pracą ) zacząłem to obserwować. Po robocie zajechałem do rekomendowanego sklepu, który podają na własnej stronie i kupiłem . Pod domem zalałem jak podają producenci.
Co zauważyłem : przez te 1500 km , mniej palił, i był deko cichszy , wycieki znikneły,ale mocy większej to ja nie widziałem. Po 1500km pali tyle samo co wcześniej , brak tylko wycieków. Opel się tylko psuje, zwłaszca jego czujniki i elektronika co uniemożliwia cieszenia się z jazdy, ale to raczej nie wina ceramizera a producenta Opla. Generalnie jeżeli chodzi o ceramizer to jestem na tak i przy kolejnej wymianie oleju uwzględniam go w swoich wydatkach tym razem dwa aplikatory bo mam już ponad 300tyś.km. , za to co drugą wymianę oleju.

#78 OFFLINE   szybkiii

szybkiii

    leczę wisco

  • 8 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Leszno

Napisany 05 lipca 2009 - 09:51

najpierw do vectry 2.0 8v przeb 160tk dolałem motorlife wszedzie gdzie możliwe: olej, skrzynia, paliwo i klimatyzacja.
przed aplikacją palił olej -po prostu ubywało go nawet znacznie, badanie spalin dawało wyniki na pograniczu norm, skrzynia chodziła tak sobie nawet można było ją usłyszeć, wtryskiwacze dziwnie cykały, a klima nie miała wad ale też dostała dawkę. po przejechaniu ok 4tk silnik nabrał kultury, od wymiany do wymiany oleju nie brał widocznych ilości -może jakieś minimalne, analizator spalin pokazywał 5% normy HC i mniej NO. skrzynie wyciszyło znacznie wtryski nadal cykały ale mniej palił::: trasa leszno nurnberg leszno 6.5l/100 i wcale nie 90km/h.
do omegi zalałem militec1 i od razu widać różnice:
nie chleje tyle oleju i mniej kopci.
co bedzie dalej zobaczymy

#79 OFFLINE   marx74

marx74

    XEV+TC+4.22+COŚ

  • 158 postów
  • Dołączył: 16-07-2009
  • Skąd: Olsztyn [NO xxxxC]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 18 lipca 2009 - 15:09

Też stosowałem wcześniej w Viki ceramizer i efekt był (brania oleju nie było, robiłem sobie fotki bagnetu co miesiąc) nie mówiąc o sprężeniu, swijało się szybciej i wogóle jakoś stabilniej silnik pracował (C18NZ). Ale koleś miał nissana primke i zalał też ceramizer (ale wdług parametrów pamiętam, że to był tzw. gluciak, czyli zagęszczacz typu motodoktor itp.) no i silnik mu zawaliło, przejechał na tym badziewiu 6 tysięcy i był mułowaty dostłownie z dnia na dzień, wlazło to we wszystkie uszczelki i koniec z koncem rozwaliło je po 7 tysiącach). Ceramizery są w "wyższych" olejach jako składnik "równający tarcie" dlatego lepiej olej dobry lać do omci niż bawić się w tanią oleinę + ceramizer (bo koszta te same i pewniejsze to niż ceramizer z allegro czy tesco za 19,99).

#80 OFFLINE   migelus

migelus
  • 28 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 20 sierpnia 2009 - 08:51

Odswieze troche :)
Co do testu i zastrzezen ze kontrolka cisnienia oleju sie nie palila... poczytajcie sobie na forum poloneza, to byl czujnik, ktory jak z farbyki wyjezdzal to juz nie dzialal, na dzialce mam takiego poldzera ktorym na grzyby jezdze, cisnienie oleju zawse wskazuje magiczne 0

Co do samego ceramizera, ja zalalem go profilaktycznie, przy 200k bo omega sporo oleju mi brala, mam teraz 245k i jakos waly bokiem nie wywszly, uszczelki w kosmos nie wystrzelily (a na gazie pomykam) i nic sie nie rozsypalo, nic tez nie pomoglo, bo zadnych problemow nie mialem oprocz tego oleju, co mnie moj mechanik niedawno uswiadomil, ze przy takim przebiegu to syntetykow sie nie leje juz... ]:->

ni epamietam jak to bylo w tym tescie ceramizera. ale cos mi sie wydaje ze NIE swiecila sie kontrolka smarowania. a jezeli sie nie swiecila to znaczy ze w silniku byl olej (i to nie malo), poniewaz ta kontrolka zaswieci sie jezeli nie ma odpowiedniego cisnienia oleju, a zeby wytwozyc to cisnienie to potrzebny jest olej. ilosc oleju musi byc wystarczajaca, aby :

1 smog nie ciagnal powietrza
2 wszystkie kanalu olejowe byly wypelnione (wyzej czujnika cisnienia)
3 olej musi jeszcze wrocic do miski

wiec podsumowujac: ilosc oleju musi byc wystarczajaca by "zamknac" jego obieg w silniku.
co do ceramizerow. nie mowie ze nie wierze. po prostu nie mam przekonania. moze cos daja, moze nie. jezeli ceramizer ma mies takie wlasciwosci jak zakladaja producenci to niepotrzebna bedzie wymiana oleju. na co komu dobre wlasciwosci smarne oleju skoro wszystkie elementy sa pokryte warstwa ceramiczna. jak jest w rzeczywistosci i tak sie nikt nigdy nie dowie.
ci co maja ceramizer i silnik padnie po 500kkm beda twierdzili ze to dzieki temu gowienku tyle wytrzymal
ci co nie maja i silnik padnie po 200 kkm powiedza ze trzeba bylo to wlac a silnik trzymalby dluzej.
chodzi o to ze wszystko musi sie kiedys zepsuc, a ceramizer jest takim specyfikiem, ze nie ma sie na 100% pewnosci czy pomogl czy zaszkodzil.

powinno sie kupic jakiegos malucha.wyremontowac silnik.dotrzec. wlac to "cudo" potem odkrecic mise olejowa. zostawic tak przez noc. wytrzec wszystko do sucha i wtedy zrobic te 500 km. gwarantuje ze nie zrobi sie 10 km jak wszystko sie zatrze.
no chyba ze bedzie dzialac. to wtedy mialbym duuuuze oczy.