Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie następne autko po Omedze?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1035 odpowiedzi na ten temat

#1001 OFFLINE   szakal2004

szakal2004
  • 223 postów
  • Dołączył: 31-12-2010
  • Skąd: sochaczew
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpnia 2014 - 02:15

Auta luksusowe są niestety drogie w utrzymaniu. Same części zamienne często okazują się dużo droższe. I tak kupując auto luksusowe w dobrej cenie po jakimś czasie okazuje się że to jest spora skarbonka.
A W140 zawsze mi się podobał :) to piękne auto.


to żeś powiedział co wiedział nikt tego się nawet nie domyślał świetna porada dzięki:masakra:
a tak po za tym nie pasuje mi to określenie auto skarbonka. Ze skarbonki wkładasz a potem możesz pieniądze wyjąć jeśli nikt Ci nie ********** tej skarbonki. A z auta nie wyciągniesz już raz włożonej kasy a wartość samego samochodu pieniądze włożone w serwis niewiele zwiększają żeby nie powiedzieć że wcale.

#1002 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 sierpnia 2014 - 08:20

Trabant.

#1003 OFFLINE   Gawara

Gawara

    A28NER

  • 4 postów
  • Dołączył: 11-07-2007
  • Skąd: Warszawa - Bielany

Napisany 29 sierpnia 2014 - 12:40

to żeś powiedział co wiedział nikt tego się nawet nie domyślał świetna porada dzięki:masakra:


a to dział porady ??:shock: :masakra:



:)

#1004 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 01 września 2014 - 19:36

Co do W140 to koszty utrzymania i eksploatacji wcale nie są dużo większe. Mój dobry kumpel ma taką eSe 320 w benzynie z 98 roku i póki co to robił hamulce i wymienił sprężyny, cena jednego i drugiego porównywalna, no może delikatnie wyższa od E klasy. Wiadomo ubezpieczenie standardowo wyższe jak to przy takim samochodzie. A no i zmiana koloru ze srebrnego na fortepianową czerń troszeczkę kosztowała. Ogólnie samochód bajka, jakość wykonania jak przystało na mercedesy z tamtego okresu jest bardzo dobra, a jazda tym to jak rejs statkiem, nie czuć wybojów dziur ani nic innego, typowy czołg. Tylko 230 koni do ponad dwu tonnego auta nie za bardzo dają sobie radę, na 17" 235 szerokości nie ma szans żeby zrobić zadymę bo po kilku obrotach go dusi i to przy wyłączonym ASR. Więc jak by ktoś miał chęć na zakup to polecam tylko z mocniejszym silnikiem, może 420 już by robił robotę ;)

#1005 OFFLINE   Drol Notab

Drol Notab
  • 133 postów
  • Dołączył: 25-08-2008
  • Skąd: Poznań

Napisany 26 października 2014 - 14:51

Już dokonałem zmiany i zmianę tę mogę zaliczyć do kategorii "rozczarowanie motoryzacyjne"
Porsche Cayenne S 4.5 L ...
Fakt zapier... i siedzi się wysoko, i trzyma się drogi, i ma znaczek
ale - sztywne do bólu, trzęsie a od 0 do 100 wcale nie jest super super bo waży tyle co dostawczak :D
Wykończenie, montaż, jakość jak na tę klasę auta taka sobie...
Najlepsze jest lusterko wsteczne -proste jak cep i chyba zapożyczone przez Porsche z jakiegoś dostawczego modelu VW -ani funkcjonalne ani ładne.
Jeśli chodzi o komfort jazdy do Omegi się nie umywa.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma, dopóki się nie wydarzy
- Kubuś Puchatek

#1006 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 października 2014 - 19:47

@up

Wersja europejska czy zza oceanu ??

#1007 OFFLINE   kiler22

kiler22
  • 30 postów
  • Dołączył: 03-09-2013
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 października 2014 - 21:50

Jeśli W140 to zdania są podzielone - silnik 500 jest niewiele droży w spalaniu/utrzymaniu niż 420 a zdecydowanie mocniejszy ale ja i tak zawsze będę polecał 600 :)
oczywiście nie jako auto do codziennego jeżdżenia :)

#1008 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 grudnia 2014 - 22:00

Ja 10 miesięcy temu kupiłem Citroena C5, po ok 6 miesiącach zepsuł się moduł BSM ( nie mógł odpalić ), wezwałem elektryka i naprawił to za 100 PLN. Jeśli chodzi o zawieszenie to na razie pracuje OK. Wymieniłem od razu po zakupie rozrząd i mam spokój na 120kkm, o olejach i filtrach nie wspominam bo to normalka, wymieniłem też sprzęgło ( nie potrzebnie ), ale jest nówka. Auto godne uwagi. Wciąż nie ma grama rdzy na C5.

#1009 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 stycznia 2015 - 22:57

Ja już po omedze miałem skodę octavię vrs diesel, potem hondę accord 2.4 benzyna, a teraz bmw 3 diesel. Każde z nich inne i każde ma swoje wady i zalety. Najlepiej mi się jeździło accordem, choć bmw też bardzo przyzwoicie.

#1010 OFFLINE   Dar3k

Dar3k

    Bylo 2.5 td :( teraz LPG

  • 10 postów
  • Dołączył: 10-10-2013
  • Skąd: Rogoźno

Napisany 14 stycznia 2015 - 15:07

omege fl , subaru impreza albo s13

#1011 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2015 - 21:49

Prawie 30 aut miałem i w parchu sie zakochałem jak w szczerbatej Balbinie.
Ale jak moj mistrz wypowiedzi napisał ''trabant''
Pamietam ze osiedlowy kolo go tak odpicował ze Fiat Ritmo siadał i inni.
Mialem trabanta kąbi i zrobił na mnie ''mega'' wrażenie.
14 osob Omega nie przewiezie za hiny :F trasa Kolbudy-Gdańsk

#1012 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lutego 2015 - 21:40

Witam a czy ktoś z Was jezdził,jezdzi Oplem Zafira II 1.8?zastanawiam się nad zakupem własnie Zafiry z 2005 z silnikiem 1.8 prosił bym o opinie Tych którzy mieli do czynienia z takimi własnie sprzętami :) z góry dzięki

#1013 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 20 lutego 2015 - 13:43

Mialem trabanta kąbi i zrobił na mnie ''mega'' wrażenie.


No taka wersja trabanta istotnie zwala z nóg(nug)?

#1014 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 20 lutego 2015 - 15:06

14 osob Omega nie przewiezie za hiny trasa Kolbudy-Gdańsk

w wersji kombi, to jeszcze zmieściłby się silnik do tego trabanta plus klej i papier, coby go poskładać do kupy :)

#1015 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 21 lutego 2015 - 09:04

Moje następne po omedze to vw phaeton. Może ma ktoś na forum?

#1016 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 lutego 2015 - 09:41

Moje następne po omedze to vw phaeton. Może ma ktoś na forum?


poleciałeś, bardzo fajne auto. Choć moim zdaniem w PL nie docenione. Od dawna go masz ? jak z cenami części itd ? no bo tanio pewnie nie jest

ja planuje zakupić Opla Vectre C FL , Astre bądz Signum, zobaczymy na co padnie, ale to jeszcze jeszcze....


 


#1017 OFFLINE   Pan Filip

Pan Filip
  • 385 postów
  • Dołączył: 25-03-2013
  • Skąd: Moszczenica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2015 - 11:28

A mi sie podoba chrysler 300c choc vw phaeton też super

#1018 OFFLINE   michal1350

michal1350

    Hanek

  • 191 postów
  • Dołączył: 04-10-2009
  • Skąd: SL
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 21 lutego 2015 - 12:07

Długo się zastanawiałem nad następcą poprzedniej omegi. Po wtopie jaką zaliczyłem kupując nowiutką insignię i blisko kwartale męcząc się z tym klamorem pozostałem przy zabytkowej technologii Omegi.
Insignia w ciągu trzech miesięcy jak ją miałem trzy razy wracała do ASO na lawecie- problem z ECU, potem immo, w międzyczasie milion zaświeceń się kontrolki silnika. Każdorazowo dwa tygodnie w naprawie. Kropką w podpisie na dokumencie zwrotu pojazdu był fakt, gdy zatrzymałem się na światłach, zaświeciła się kontrolka poduszki powietrznej, a w sekundę później wybuchła kurtyna i poduszka pasażera. Zraziłem się do modelu.

Dzisiaj rozglądałbym się za Passatem b7 allroad albo skoda superb outdoor z racji dużych kufrów i komfortu jazdy.
Dodany obrazek "Jeśli nie ma się nic do powiedzenia, lepiej nie przyoblekać tego w słowa."
powiedzenie

#1019 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 21 lutego 2015 - 20:59

A mi sie podoba chrysler 300c choc vw phaeton też super

Też brałem pod uwagę. Tylni napęd, 5,7 hemi, wygląd i prosta konstrukcja na plus, ale środek to masakra..
Phaeton to inna bajka, z zewnątrz niepozorny (przynajmniej dla laika), ale w środku to bajka. Mógłbym tam zamieszkać. Utrzymanie też spoko pod warunkiem, że ma się jako takie pojęcie, bo ceny u mechaników zabijają, a i pojęcie mają kiepskie. W tym ustrojstwie nawet kół nie można wymienić od tak tylko trzeba kombinacją klawiszy zawieszenie zablokować najpierw (pneumatyka). Mam 3.2 ale na dniach sprzedaje i celuje w 6.0 w12, niech się dzieje co chce. Najwyżej rozsprzedam na części i wyjdę plus minus na zero :p

#1020 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2015 - 21:14

Też brałem pod uwagę. Tylni napęd, 5,7 hemi, wygląd i prosta konstrukcja na plus, ale środek to masakra..

Odpowiednik 300c na Europę http://www.lancia.pl/pl/modele/thema Auto na żywo z zewnątrz i w środku robi naprawdę super wrażenie.