P.S A moje 3.0 DTI zdechło ha ha..Poszedł płyn do oleju
Uszczelka pod głowicą czy chłodnica oleju.
Mam pacjenta z takim samym probleme na warsztacie tylko że standard DTI.
Na forum BMW wyczytałem że często uszczelki puszczają.
Napisany 24 listopada 2015 - 20:52
P.S A moje 3.0 DTI zdechło ha ha..Poszedł płyn do oleju
Uszczelka pod głowicą czy chłodnica oleju.
Mam pacjenta z takim samym probleme na warsztacie tylko że standard DTI.
Na forum BMW wyczytałem że często uszczelki puszczają.
Napisany 24 listopada 2015 - 23:29
obstawiam uszczelkę chłodnicy oleju albo nawet samą chłodnicę bo płyn znika bez odpalania auta w przeciągu 5 minut.Standard DTI ma tą samą chłodnicę co BMW.
Napisany 25 listopada 2015 - 20:32
W piątek i sobotę będę rozbierał to się okaże czy potrzebuję tylko uszczelkę czy całą chłodniczkę.
Napisany 27 listopada 2015 - 01:14
Napisany 09 sierpnia 2017 - 22:50
Witam
Można odgrzebać temat? Jak w końcu wyszło z tym IC?
Planuje właśnie to zrobić u siebie bo oryginał jest zafajdany przez padniętą turbinę, która obecnie jest po regeneracji.
Tak to obecnie wygląda i teraz jak jest ciepło (czytaj +35) to Oma się muli, teraz wiem dlaczego.
https://www.facebook...&type=3
Napisany 10 sierpnia 2017 - 11:47
to go wyciagnij wymyj benzyna ekstrakcyjna, rozruszaj wiatrak albo wymien ewentualnie go wywal jak nie dziala i odczujesz roznice, przynjamniej ja odczuwam tak mi Damian polecil i faktycznie jestem zadowolony
Napisany 20 sierpnia 2017 - 01:26
OK, będę musiał tak zrobić aby tematy realizować w należytej kolejności. Zawsze coś zostanie w kieszeni na inne rzeczy, które trzeba przy Omie zrobić ;-)
Dopiero potem jakieś testy, hamownia i myślenie o wymianie na IC od E39 (jak będzie to potrzebne).
Tak przy okazji. Rozumiem, że ten magiczny wiatrak powinien być od przodu bo nic takiego nie zauważyłem?
Ewentualnie sprawdzę czy jest dobry wlot na IC koło prawego halogenu i może zabezpieczę go od spodu aby znowu się nie usyfił (jak wyjdzie, że jednak zostaje stary od GM).