Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] 2,5 dti do jakiej mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopad 2015 - 20:52


P.S A moje 3.0 DTI zdechło ha ha..Poszedł płyn do oleju

 

Uszczelka pod głowicą czy chłodnica oleju.

 

Mam pacjenta z takim samym probleme na warsztacie tylko że standard DTI. 

Na forum BMW wyczytałem że często uszczelki puszczają. 



#62 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 listopad 2015 - 23:29

obstawiam uszczelkę chłodnicy oleju albo nawet samą chłodnicę bo płyn znika bez odpalania auta w przeciągu 5 minut.Standard DTI ma tą samą chłodnicę co BMW.


 


#63 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4322 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 listopad 2015 - 07:17

chłodniczkę gdzieś mam



#64 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 listopad 2015 - 20:32

W piątek i sobotę będę rozbierał to się okaże czy potrzebuję tylko uszczelkę czy całą chłodniczkę.



#65 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopad 2015 - 01:14

jak będą mieli w sobotę czas na chamowni to lecę sprawdzić kluskę


 


#66 OFFLINE   Tom_Tasaky

Tom_Tasaky
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 sierpień 2017 - 22:50

Witam

 

Można odgrzebać temat? Jak w końcu wyszło z tym IC?

Planuje właśnie to zrobić u siebie bo oryginał jest zafajdany przez padniętą turbinę, która obecnie jest po regeneracji.

 

Tak to obecnie wygląda i teraz jak jest ciepło (czytaj +35) to Oma się muli, teraz wiem dlaczego.

 

https://www.facebook...&type=3



#67 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 928 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 sierpień 2017 - 11:47

to go wyciagnij wymyj benzyna ekstrakcyjna, rozruszaj wiatrak albo wymien ewentualnie go wywal jak nie dziala i odczujesz roznice, przynjamniej ja odczuwam tak mi Damian polecil i faktycznie jestem zadowolony :)



#68 OFFLINE   Tom_Tasaky

Tom_Tasaky
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 sierpień 2017 - 01:26

OK, będę musiał tak zrobić aby tematy realizować w należytej kolejności. Zawsze coś zostanie w kieszeni na inne rzeczy, które trzeba przy Omie zrobić ;-)

Dopiero potem jakieś testy, hamownia i myślenie o wymianie na IC od E39 (jak będzie to potrzebne).

Tak przy okazji. Rozumiem, że ten magiczny wiatrak powinien być od przodu bo nic takiego nie zauważyłem?

 

Ewentualnie sprawdzę czy jest dobry wlot na IC koło prawego halogenu i może zabezpieczę go od spodu aby znowu się nie usyfił (jak wyjdzie, że jednak zostaje stary od GM).