Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] 2,5 dti do jakiej mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 lipca 2014 - 20:45

Witam
Kupiłem Opla Omegę 2.5 DTI 2002 r. poprzedni właściciel zainstalował turbinę od BMW 3.0. Zamierzam wybrać się na hamownie aby dobrać mapy do nowej turbiny, chciałbym podnieść też moc i moment tego silnika. Co sądzicie na jakim poziomie mocy będzie to bezpieczne dla tego silnika? Dodam że auto jest wyposażone w automatyczną skrzynie biegów



#2 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 lipca 2014 - 13:47

diesla w automacie będzie mega cieżko shamować.
ale czekamy na newsy jak wyszło.
200 - 250 mozesz wyciągnać.
Kolec ma 2.5 z turbo od 3.0 i virusem i wyciagnał 200KM. ale jak teraz ma nie wiem, bo ma nowy wydech wiec moze cos wiecej wyszło

#3 OFFLINE   Pan Filip

Pan Filip
  • 385 postów
  • Dołączył: 25-03-2013
  • Skąd: Moszczenica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lipca 2014 - 16:03

Do kolca pisz :)

#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lipca 2014 - 18:16

Do 200 kucy jest bezpiecznie

#5 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lipca 2014 - 19:51

jestem umówiony na początek sierpnia do WSTR w Poznaniu Zobaczymy co z tego wyjdzie

#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lipca 2014 - 19:40

no to po wszystkim pochwal się wykresem bo jestem ciekaw ile wykrzeszą

#7 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 listopada 2014 - 21:16

Niestety plany spaliły na panewce okazało się że jest za dużo rzeczy do zrobienia przy moim DTI zanim trafi na hamownie może na wiosnę.

#8 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 grudnia 2014 - 20:58

Naszedł czas na reaktywacje czy możecie polecić warsztat w Poznaniu lub Zielonej Górze kto może przeprowadzić taką modyfikacje w bezpieczny i profesionalny sposób
ja myślałem o
http://chiptuning.poznan.pl/index.htm

#9 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2014 - 01:00

Do 200 kucy jest bezpiecznie

wprowadzam małą korektę u siebie i też będzie bezpiecznie.....:D


 


#10 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 grudnia 2014 - 16:22

korektę ? czyli ile będziesz miał ? na forum BMW piszą że 220 to max dla tego silnika

#11 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 stycznia 2015 - 16:02

http://www.racechip....110kw/index.php
co wy na to?

#12 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 stycznia 2015 - 17:02

to sa uniwersalne programy bezpieczne, moga ci dodac mocy z tym ze to jest zalezne od kondycji twojego silnika.Ja nie jestem zwolennikiem takich gotowców, wolalbym aby mi ktos z kresek zrobil program pod stan mojego silnika a nie copy-paste.

#13 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopada 2015 - 17:50

A wiec reaktywacja tematu
Ic od 530d e39 juz w drodze mam nadzieje ze zdazy dojechać I przede wszystkim zdążę go założyć w sobotę, bo w przyszły czwartek umówiłem się na hamownie.
Wiem ze co niektórzy juz zakladali taki ic może jakieś porady albo zdjęcia jakie węże potrzebne.
Ja bede miał te co sa przy BMW moze cos z tego podejdzie.

#14 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2015 - 19:28

ja bym się posilił silikonem (węże) i kajnerem cienkościennym 



#15 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopada 2015 - 20:35


kajnerem cienkościennym 
co to takiego i gdzie to można znaleść 

#16 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2015 - 20:46

1,5 mm rury nawet na aledrogo znajdziesz fi 60 x 1,5 odcinek 100 cm około 55 PLN



#17 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopada 2015 - 20:48

Rura cienkościenna...

 

Kolec ma chyba IC od bmw. Wymieniał chłodnicę wody od bmw i przesuwał osuszacz klimy na drugą stronę.


Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#18 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 listopada 2015 - 05:42

ale ten IC od E39 powinien wleźć pomiędzy halogeny w zderzak tak mniej więcej to wygląda



#19 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 listopada 2015 - 07:56

Podlaczenie po stronie pasazera nie powinno stanowić problemu wieksza zagwostka jest po stronie kirowcy. Malo miejsca

#20 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 listopada 2015 - 08:44

Ja będę pakował FMIC .Ale ja będę chciał tak jak DamianSz pisze między halogeny bo tam są kratki i IC będzie miał dobre chłodzenie.Albo za grillem na belce i cały dolot od turbo do egr planuję zrobić z rur alu plus łączniki silikonowe.

http://fmic.pl/    i graty będę brał właśnie od nich..

W podpisie jest obrazek jak to w A6 wygląda..


Podlaczenie po stronie pasazera nie powinno stanowić problemu wieksza zagwostka jest po stronie kirowcy. Malo miejsca

Dlatego ja myślę o takim IC http://fmic.pl/51-jednostronne 


Edytowany przez Robert 33, 04 listopada 2015 - 08:32.