Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] turbina do 2.2 16V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 11 lipca 2014 - 20:39

docieram silnik bo przeszedł gruntowną przebudowę ;) nowe pierścienie panewki itp itd ....
obecnie ma dobiero 500km zrobione wiec nie pojadę na strojenie bo mi panewki obróci .....
Kolektor wydechowy zrobiłem sam jest rurowy i ma większe średnice ... w głowicy wałki z silnika X20XER i powiększone kanały wydechowe
strojenie na ecu maseże det3
korby z tłokami z c20xe korby wypolerowane i wzmocnione i całość z wałem wyważona !!
a... a wtryski z z20let do tego walbro i regulator ciśnienia ...


Przewidywana moc po takich modyfikacjach?

#22 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lipca 2014 - 20:59

około 270 KM z suchych obliczeń a może będzie coś więcej a może mniej czas pokaże :)

#23 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 lipca 2014 - 22:11

Ale po co słupek przerzucać jak mozna graty od niego do xev wsadzić i te 200km mozna by wykrzesać jakaś tam żywotność pewno by była. odprężyć jedynie

#24 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 lipca 2014 - 22:31

Witam jakiś miesiąc temu pisałem do mickey-garage z pytaniem o zamontowanie turko do z22xe napisał ze taka modyfikacja jest bardzo kosztowna cena w przedziale 25000-30000 tysięcy:masakra: żeby to fajnie jeździło a jeżeli same turbo to koszt 15000 tysięcy i żebym nie spodziewał się za dużej mocy bo ma słaby duł ten silnik.


albo gość jest kretynem albo dodałeś wszędzie o jedno zero za dużo...

Jak chcesz tuning to zobacz silnik z20let montowany chyba w astrach . To praktycznie xev z turbem. Poczytaj o nim moze cały osprzęt od niego poza wydechem


ten człowiek dobrze Ci podpowiada , a małpa z garażu chce cie zerżnąć !
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#25 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 11 lipca 2014 - 22:32

albo gość jest kretynem albo dodałeś wszędzie o jedno zero za dużo...

sadzac po nicku i wpisie tym

duł

to roznie bywa :F

#26 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 12 lipca 2014 - 07:17

sadzac po nicku i wpisie tym to roznie bywa :F

Sądzę że taka cena wiąże się z pełnego przygotowania samochodu pod większą moc.
Zawieszenie układ hamulcowy, przeniesienie napędu, układ dolotowy, układ wydechowy. itd. "Błędy" każdy popełnia.

#27 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 lipca 2014 - 14:58

z pełnego przygotowania samochodu pod większą moc. Zawieszenie układ hamulcowy


Możecie mi wytłumaczyć jaki sens jest robić coś co nie ma sensu?? Między tarczą 286mm a 296mm jest znikoma różnica w sile hamowania , po za tym cały układ jest taki sam , a silniki w omedze od 115 do 218KM!! Więc jeżeli się zrobi zaturbioną dwu litrówkę na standardowym heblu o mocy ok. 220KM , to inaczej będzie hamować z powiedzmy 200km/h z Turbo i bez?? Przeniesienie napędu praktycznie żadnej różnicy, zależy do czego ktoś potrzebuje te KM t zakłada albo most dłuższy albo krótszy wraz z wahaczami tylnymi i półosiami , co dzisiaj jest za bezcen :) Jeżeli się bawimy naprawdę z dużymi mocami to zaczynamy kombinować, ale nie przy takim projekcie. Zawieszenie , przełożenie , dostosowuje się nie do mocy auta, tylko do przeznaczenia, inaczej będzie do Driftu , inaczej do Rajdów , inaczej do Dragu. Jeżeli ktoś chce sobie wsadzić Turbo do zwykłego auta to nie wiem po co, wystarczy zmienić auto, albo silnik i mamy to samo. za mniejsze pieniądze. Jeżeli ktoś myśli , że to załatwi w tydzień czasu , to szkoda jego pieniędzy. Już nie jednego widziałem co rezygnował w trakcie. Żeby zrobić auto porządnie, to te 30tys. to tak na prawdę to jest kropla w morzu. Chyba że robisz strupa by palić gumę pod remizą i tamtejszym "Tunerom" Pokazywać swój projekt. Mam kilku znajomych co już zaczęli jakieś samo odnawianie swoich autek z lat 90`. Pochłonęło to już po ok.10-20tys. i końca nie widać, co nie które jeszcze nie wyglądają i nie jeżdżą tak jak powinny. Każdy z nich szacuje, że porządnie odbudować auto jest kwota mniej więcej 50-100tys.zł. w zależności od auta i co się chce uzyskać, ale oczywiście górnej granicy brak. To też dotyczy silnika, możesz Zaturbić za 3tys. i za 30tys. zalezy ile chcesz tym jeździć, jak chcesz tym jeździć i co uzyskać :)

#28 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 18:12

albo gość jest kretynem albo dodałeś wszędzie o jedno zero za dużo...


ty chyba niewiesz o czym mowisz. pewnie sam wstawiles turbo z byle diesla na osmarkanym kolektorze bez hamowni i myslisz ze masz oblatany temat. On podal taka cene ale dostaniesz dobrze zestrojony mocny samochod a nie ulepa bez kwitu z mocą.


zanim zaczniesz polemike jaki to z ciebie el kozako poczytaj sobie lekturke:
http://www.mickey-ga...2se-411km-552nm


ma gosc oblatany temat,a gdzie twoj projekt?

#29 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 lipca 2014 - 18:27

Daj spokój Phanti, jak chcą to niech sobie wkładają turbinki za 2,5 tyś :smiech:

Jestem tylko ciekaw jak długo to pojeździ :lol:


Tak to jest jak ktoś się naczyta mądrości internetowych :D

#30 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 18:33

neostrada nie spi :D dzieci tez hehe

ja zauwazylem specyficzna niechec tegoz uzytkownika do ludzi ktorzy maja wieksze pojecie niz on. moze syndrom malej turbinki?:D

#31 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 lipca 2014 - 18:46

ja zauwazylem specyficzna niechec tegoz uzytkownika do ludzi ktorzy maja wieksze pojecie niz on


nie wiem, nie rozmyślam nad czymś co być może nie istnieje.... bo jego projektu nikt nie widział :p

moze syndrom malej turbinki?


meybe :D

W każdym razie wsadzenie turbo wiążę się z dużymi modyfikacjami samego silnika, ale również osprzętu. Ja na same części do swojego silnika wyłożyłem o wiele więcej niż te 2,5 klocka o których pisze pan od turbinki, a jak wiadomo nic takiego nie zrobiłem wcale :p

Teraz jeszcze doliczyć robotę... i jak ktoś myśli o turbo to bez 20tyś nie podchodź.

Chyba, że robimy coś co ma tylko odpalić tak żeby zdążyli zobaczyć dresy pod sklepem - ale to już jak kto woli :p

#32 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 15 lipca 2014 - 21:12

20 tysi to moze przesada w r4 np xev. Ale 10 tysi to trzeba szykować nawet jak osprzęt z z20let w tym wypadku i to taka cena jak samemu praktycznie wszystko zrobisz. Kiedyś sie sam łudziłem ze można to zrobić aby jeździło i ganiało za max 3 tysie ale za te 3 tysie to lepiej swap na 3.2 i moc praktycznie ta sama ale awaryjność i spalanie mniejsze. Takie przeróbki to nie tylko turbo rury i icek. Mikey nie bez powodu podał takie ceny skoro ma ręczyć swoją renomą za auto które zbuduje

#33 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 21:15

przesada nie przesada, zalezy czy robisz porzadnie czy drutotrytytke :D

Nawet nie chcesz wiedziec ile ja wpakowalem pesos na turbo do 3.2

#34 OFFLINE   omega ele

omega ele

    Tylko omega! :D

  • 334 postów
  • Dołączył: 13-11-2013
  • Skąd: Besiekiery
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 lipca 2014 - 21:17

Nawet nie chcesz wiedziec ile ja wpakowalem pesos na turbo do 3.2


Ile?? :D

#35 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 21:19

hehehe

ponad 10, nie licze mojej pracy ktora wlozylem a i tak silnik nie jest tiptop przygotowany na to co go czeka :) czyli tez drutuje haha

#36 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 15 lipca 2014 - 21:20

Nawet nie chcesz wiedziec ile ja wpakowalem pesos na turbo do 3.2


Ja nie chce wiedzieć. Ja chce sie wreszcie przejechać !!!!!! :D

#37 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 15 lipca 2014 - 21:20

podejrzewam ze omegi B to by ze 4 były no może 5. Też druga sprawa kto w jaką moc chce celować i jak tego używać.

#38 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 21:21

Ja nie chce wiedzieć. Ja chce sie wreszcie przejechać !!!!!! :D


jak kolejny most sie nie rozwali to w sobote. ale pospawali ***** na 100% wiec moze wytrzyma

#39 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 15 lipca 2014 - 21:23

to w sobote


Kiedy jak i gdzie ??

#40 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lipca 2014 - 21:24

tero, ze stacji do stacji