[OB & OBFL] turbina do 2.2 16V
#1 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:25
#2 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:30
#3 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:33
najtańszy silnik od kapcia 2.0 T saab ze 2 tysie i wie co kupi?? a za 2.3 cenią nawet 3 tysie.
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#4 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:36
#5 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 19:55
#6 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:03
skoro ktos chce wiecej mocy,to napewno troche do palowaniaJak nie będzie pałowania to pewnie wytrzyma ten niski (powiedzmy jakieś 50km) przyrost mocy
#7 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:04
#8 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:08
ale np od jakiegos innego modelu z turbina nie bedzie pasowal kolektor i czy wtrzymaja tłoki i korby ?
noooo Panie miły jeszcze Ci gotowca podesłać ?? jak zadajesz takie pytania to daj se spokój i pooglądaj meczyk....
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#9 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:43
#10 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:50
Poczytaj http://www.ecotecfor...e-motor-faze-04
Bez obrazy ale dla mnie temat śmietnik.
#11 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:55
ale nie licz że zrobisz to za 1000zł w tydzień .... dużo pracy .... a do opli a szczególnie omeg 2.0 lub 2.2 jest mało gotowców i trzeba robić samemu .......
#12 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 20:58
#13 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:09
aha szacowana moc tak z suchych obliczeń to 270KM około
#14 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:09
gdzieś mi śmignął link na olx do kompresora pod xeva, powinien podejść do 22xe
http://forum.omegakl...ead.php?t=18864
782-214-578
884-777-999
#15 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:17
#16 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 21:41
#17 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 22:29
Jak chcesz tuning to zobacz silnik z20let montowany chyba w astrach . To praktycznie xev z turbem. Poczytaj o nim moze cały osprzęt od niego poza wydechem
Bronek sam GOŁY słupek za 4 tyśki chodzi... Czy opłacalne - NIE. wg mnie. Ja myślałem (sam o tym wiesz) nad jakąś Vka pod maską- koszt koło 2-2,5 k. Z20LET to koszt 4-5k. Nie opłacalna zabawa....
Z20LET allegro
#18 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 22:34
Podaj jakieś konkrety jakie: tłoki, korby, wtryski, kolektory ruszane czy nie ? jakiś porting głowicy? strojone na seryjnym ECU ?
#19 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2014 - 12:16
Witam jakiś miesiąc temu pisałem do mickey-garage z pytaniem o zamontowanie turko do z22xe napisał ze taka modyfikacja jest bardzo kosztowna cena w przedziale 25000-30000 tysięcy:masakra: żeby to fajnie jeździło a jeżeli same turbo to koszt 15000 tysięcy i żebym nie spodziewał się za dużej mocy bo ma słaby duł ten silnik.Witam chciał bym się dowiedzieć od specjalistów co się tym zajmują czy opłaca się założyć turbinę do omegi b fl 2.2? I czy silnik wytrzyma? A jak nie to jak można zwiększyć mu trochę moment obrotowy i mocy nie wchodzi w rachubę zmiana auta ani silnika. tylko chcial bym się dowiedzieć coś więcej na ten temat.
#20 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2014 - 15:41
lukwel jak to jest najpierw docierasz silnik na kompresorze a później stroisz
Podaj jakieś konkrety jakie: tłoki, korby, wtryski, kolektory ruszane czy nie ? jakiś porting głowicy? strojone na seryjnym ECU ?
docieram silnik bo przeszedł gruntowną przebudowę nowe pierścienie panewki itp itd ....
obecnie ma dobiero 500km zrobione wiec nie pojadę na strojenie bo mi panewki obróci .....
Kolektor wydechowy zrobiłem sam jest rurowy i ma większe średnice ... w głowicy wałki z silnika X20XER i powiększone kanały wydechowe
strojenie na ecu maseże det3
korby z tłokami z c20xe korby wypolerowane i wzmocnione i całość z wałem wyważona
a... a wtryski z z20let do tego walbro i regulator ciśnienia ...