Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] instalacja STAG silnik v6, nie przełącza na lpg


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:00

Sprawdz elektrozawory, przy butli i przy reduktorze. Niby nie logiczne, ale warto sprawdzić ;) Chyba, że je słychać - oba.

Czyli elektrozawor? Sprawdzales na krĂłtko czy pracuje?

#42 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:38

Więc sprawy mają się tak.

Wyczyściłem i zawór chodzi jak i samo LPG :tak:

[attach]26492[/attach]


przecież napisał, że lux torpeda jest:p

#43 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:42

Czyli elektrozawor? Sprawdzales na krĂłtko czy pracuje?

tak:tak: sprawdzony, pracuje... przewody całe i nigdzie izolacja nie naruszona... Nie zmienia to faktu że na wiosnę znów będę chciał wytargać reduktor i sprawdzić czy znów nie pojawia się nagar. Jeśli się pojawi to pozostanie mi zmienić filtr fazy ciekłej. a Jeśli nie, to znaczy się że arnixx włożył mi używany reduktor :masakra:

#44 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2014 - 15:51

tak:tak: sprawdzony, pracuje... przewody całe i nigdzie izolacja nie naruszona... Nie zmienia to faktu że na wiosnę znów będę chciał wytargać reduktor i sprawdzić czy znów nie pojawia się nagar. Jeśli się pojawi to pozostanie mi zmienić filtr fazy ciekłej. a Jeśli nie, to znaczy się że arnixx włożył mi używany reduktor :masakra:


chyba walka z wiatrakami:)

"Zgromadzone żywiczne osady w podwyższonej temperaturze tworzą koks i nagar."

filtry nie rozkładają LPG na czynniki:p
czyścić co pół roku i po sprawie:D

#45 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 13 grudnia 2014 - 16:06

Ja przed montażem Golda właśnie się naczytałem że te ori.wewnętrzne zawory szybko się zasyfiają i szfankują i podczas montażu od razu go wywaliłem i zamontowałem zewnętrzny elektrozawór wraz z filterkiem.

#46 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 grudnia 2014 - 16:49

filterek nic nie bo ta smoła, podobna do mazutu się robi w miejscu dużej różnicy temperatury
w zavolaku po jakiś 7tys km miałem podobnie jak tu
Dodany obrazek
wystarczy raz zatankować kiepski gaz i się zaczyna odkładać aż do zatkania

#47 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2014 - 16:52

Dodany obrazek


sam miód:p

#48 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 grudnia 2014 - 00:30

Cud, miód, malina :D