zmniejsz ciśnienie minimalne jeszcze troszkę
reduktory kme mają to do siebie że mają takie czasem dziwne spadki.
Po co, skoro 0,62 to jest już bardzo niskie a poza tym...
Jak już przełączył się na gaz to podczas butowania 1,2,3 ciśnienie nie padło poniżej 1 bar.
ps.
Czujników nie przestawiałem, a wydaje mnie się że podaje za małą temperaturę na reduktorze i temp gazu.
Zależy jak masz ten parownik wpięty.
Mianowicie, nie zdążyłem tego zarejestrować PrtSc, ale ciśnienie gazu pokazał mi 0.5bar podczas przełączania
Może po prostu miałeś nieszczelność i uciekało z przewodów do wtryskiwaczy, a jak przełączył się na LPG to zaraz wzrosło ciśnienie.
Przy okazji sprawdziłem że elektro zawór na butli się otwiera podczas próby przełączenia, zostaje ten na reduktorze, lub uwalony map sensor.
A jakie jest ciśnienie kiedy chcesz przełączyć? (Jak małe, sporo poniżej 1bar to dalej masz gdzieś nieszczelność między parownikiem a listwą wtryskową, ale to nie ma wpływu na przełączanie)
I obserwuj z komputerem moment kiedy nie możesz przełączyć na LPG.
I opisz dokładniej jak wygląda to jak on nie chce się przełączyć, bo:
ciśnienie kolektora 0.30 i ciśnienie na reduktorze 1.1bar...
No to powinien się przełączyć, chyba, że to 1,1bara to pozostałość po poprzedniej jeździe a piszczy i nie przełącza bo właśnie np. elektrozawór siada. Tylko jak by on się nie otwierał a cewka by była sprawna to byś miał spadek ciśnienia a komputer by tego nie zauważył sądzę, a jak cewka by wysiadła to już by nie zadziałała chyba nigdy?
Czy on piszczy jak przyjdzie czas na automatyczne przełączenie(tzn. kiedy rozgrzeje się silnik) i wtedy zamiast włączyć LPG to piszczy
Czy ciągle miga diodka i jak ręcznie chcesz włączyć to piszczy?