Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ktory silnik wybrac???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 września 2006 - 08:11

no wlasnie jest bardzo duza roznica, manualem 2,5v6 nie masz szans za 3,0 w automacie na sport !


ee tam.
Tak jak napisałęm - do pewnych prędkości ..automat wymięknie. Jak sie wkręci powyżej 3700rpm to ok, reszta nie da se rady ... ale do 4000rpm omega jest mułem ... wiec spprzęgło wiele tutaj wskórac moze.

Wiem bo jeżdze :)
i koleś S80 odjechał mi spory kawałek, zanim sie zdziwił, jak moja rakieta (w dodatku powered by LPG) go doszła ;)

#22 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 19 września 2006 - 08:32

mozecie sobie teoretyzowac :) ja wiem swoje mam w domu dwie omegi 2,5v6 w manualnu i 3,0 w automacie (fakt ze z chipem Irmschera)

#23 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 września 2006 - 08:40

mozecie sobie teoretyzowac :) ja wiem swoje mam w domu dwie omegi 2,5v6 w manualnu i 3,0 w automacie (fakt ze z chipem Irmschera)


znaczy sie, ze szkolenie z wachlowania biegami musisz se zafundowac ;)

ps. dobra już dobra .. ja tam 2,5 V6 nie jechalem, wiec jak jest jak mówisz, to 2,5 jest do bani ;)

#24 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 19 września 2006 - 12:25

nie twierdze ze 2,5 jest do bani, ale tez nie powiem ze jest tak samo szybkie jak 3,0

#25 OFFLINE   pablo-att

pablo-att
  • 8 postów
  • Dołączył: 13-09-2006
  • Skąd: Warszafka

Napisany 19 września 2006 - 14:02

czyli wnosek jest jeden jak kupowac w manualu to 2,5 chyba ze trafie 3,0 w manualu :D

#26 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 19 września 2006 - 14:13

czyli wnosek jest jeden jak kupowac w manualu to 2,5 chyba ze trafie 3,0 w manualu :D


Zgadza sie :mrgreen: :mrgreen:

#27 OFFLINE   sZeFeR

sZeFeR
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Poznań

Napisany 21 września 2006 - 19:52

2,5 ma miejszy moment obrotowy i przez to jest gorsza do 3,0.
jezeli chodzi o spalanie to u mnie moja 3.0 pali w granicach 11-13l. na miescie, jak jade w trase to na jednym baku robie 960km !!!
I nie wiem czemu tak jest u mnie. Udowadnialem juz wielkorotnie wielu znajomym, jednen kumpel nie wierzyl ze zrobie 900km i sie zalozyl o pelen bak.... i przgral :)
I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way....

#28 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 21 września 2006 - 20:05

2,5 ma miejszy moment obrotowy i przez to jest gorsza do 3,0.
jezeli chodzi o spalanie to u mnie moja 3.0 pali w granicach 11-13l. na miescie, jak jade w trase to na jednym baku robie 960km !!!
I nie wiem czemu tak jest u mnie. Udowadnialem juz wielkorotnie wielu znajomym, jednen kumpel nie wierzyl ze zrobie 900km i sie zalozyl o pelen bak.... i przgral :)


to chyba 90km/h z tempomatem na autostradzie

#29 OFFLINE   sZeFeR

sZeFeR
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Poznań

Napisany 21 września 2006 - 20:24

Z Poznania na mazury i z powrotem, a czemu tak malo pali to nie wiem.
I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way....

#30 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 września 2006 - 20:47

Z Poznania na mazury i z powrotem, a czemu tak malo pali to nie wiem.


Bo nie jedziesz bokami po zakretach :tere-fere:

#31 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 września 2006 - 21:55

Ja mam 2.0 16 V manual na lpg - sekwencja, fajna furka piekny wyglad, ale brakuje troche mocy do tej masy. Tani i ekonomiczny silniczek dla ludzi ceniacych komfort i ekonomie <czuc jego slabosc szczegolnie przy mocych gorkach i kretych drogach >

Nigdy nie uwierze w to co pisal kolega kilka postow wyzej tzn ze 3.0 pali mu 11-13 litrow na miescie ??? bo to jest nierealne @ Sorki

Natepna moja Oma to bedzie 3.0 albo 3.2 < to jest juz kosmos > dziwek i moc jak przystalo na taka limuzynke, jak bys sie przewiozl przed zakupem to bys wiedzial co masz wybrac.

Kupuj jak ci koledzy radza minimum 2.5 V6.

#32 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1 251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 września 2006 - 22:01

Ja tam mam 2.0 16v zagazowaną i nie narzekam!.Hula, śmiga nic nie prycha power ma!-no może na przyspieszenie to wymięka ale w trasie ogień że ho ho !!!

#33 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 września 2006 - 22:04

Nie znalazlem funkcji Edytuj wiec napisalem jeszcze jaden post :

Jeszcze dodam zeby nie przesadzac z ta "slaboscia 2.0 16v " ze z tym silnikiem tez mozna poszalec, tylko trzeba ja troche potrzymac na obrotach powachlowac biegami i tez swoje potrafi ten silniczek.

pozdro :piwo:

#34 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 września 2006 - 22:19

dziwek

:roll:


:twisted:

#35 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 21 września 2006 - 22:35

Nigdy nie uwierze w to co pisal kolega kilka postow wyzej tzn ze 3.0 pali mu 11-13 litrow na miescie ??? bo to jest nierealne @ Sorki


dlaczego ? jazda emeryta :mrgreen:

#36 OFFLINE   Schumacher

Schumacher
  • 73 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 22 września 2006 - 05:47

w to ze 3.0 pali w mieście pali 11-13 to tez w to nie uwierze :lol:

ja posiadam ome z silnikem 2.0 8V i tez nie narzekam. Mialem wczesniej 2.016V i tez mi sie fajnie jeżdzilo.Mialem ją na gazie i śmigala fajnie ale cześci sa troche drozsze niz w tej co mam obecnie. Wiadomo że 2.0 8V jest troszke slabsza ale jeżdze na benzynie i daje rade.

#37 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 września 2006 - 08:14

rozwieję wątpliwości...........mam MV6 i przy jeździe w mieście -jazda typu:dom-praca-praca-dom-zakupy-2-3 km...........jazda na zimnym silniku-20 l LPG............jak troszkę się pojaździ na rozgrzanym to 15 można osiągnąć w trybie emeryta........ja tam wierzę co fabryka podaje czyli 16,7 pb-dla automata 3.0 MV6 211 KM..........na powietrze nie chce jechać niestety..........na wodę też nie......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#38 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 września 2006 - 12:30

rozwieję wątpliwości...........mam MV6 i przy jeździe w mieście -jazda typu:dom-praca-praca-dom-zakupy-2-3 km...........jazda na zimnym silniku-20 l LPG............jak troszkę się pojaździ na rozgrzanym to 15 można osiągnąć w trybie emeryta........ja tam wierzę co fabryka podaje czyli 16,7 pb-dla automata 3.0 MV6 211 KM..........na powietrze nie chce jechać niestety..........na wodę też nie......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


no to palisz tak jak ja, tyle, ze mi w mieście (mowa tylko o LPG) w zasadzie pali zawsze 19 litrów. Jazda w Poznaniu, mówie o cyklu 100% miejskim w stylu 'jade i nie mysle o CPNach' ... ale nie szaleje.

Na trasie, przy naprawde dynamiocznym stylu 14l LPG.

#39 OFFLINE   sZeFeR

sZeFeR
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Poznań

Napisany 22 września 2006 - 14:00

Powiem tak:
Na jednym baku jedzac po miescie robie 600km., tankuje zawsze do pelna czyli 70l. Co daje wynik: 70:600=11,6L.

Zapraszam wszystkich na Drifting ktory odbedzie sie 1.10.06 czyli w niedziele na torze Poznan.
I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way....

#40 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 września 2006 - 14:02

dziwek

:roll:


:twisted:


a chyba miało być dźwięk :tere-fere:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill