Ok wiemy gdzie jest rząd 1 i rząd 2. Teraz pytanie która wtyczka z instalacji odpowiada za który rząd. Czy jak ktoś ma możliwość może podejrzeć u siebie w aucie gdzie która wtyczka idzie.
0
[OB & OBFL] Sondy Lambda i ich wtyczki
Rozpoczęte przez
Danielos82
, 09 maj 2014, 15:51
29 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 11:56
#22 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 14:21
To podłącz op-com'a i sprawdzaj rząd 1 sonda nr 1 przed prekatem, sonda nr 2 za prekatem. To samo rząd 2.
Na wtyczki w innym aucie nie patrz, bo mogą, ale nie muszą być w tym samym miejscu.
Na wtyczki w innym aucie nie patrz, bo mogą, ale nie muszą być w tym samym miejscu.
#23 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 16:01
Ok jutro spróbuję zrobić tak jak mówisz podłończe op-coma i będę odłączał i przekładał sondy i zobaczymy co będzie.
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2015 - 19:52
Nie stety dopiero wróciłem do domu i nie zdążyłem sprawdzić. Jutro też szykuje się ciężki dzień więc też nie sprawdzę, ale w piątek już będę mógł podejść do tego ze spokojem więc napisze co i jak.
#26 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2015 - 08:18
ok czekam bo jestem ciekawy czy ja mam dobrze podpiete bo wyjmowalem caly wydech
#27 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2015 - 10:13
Jak miałaś wyciągany sam wydech to prawdopodobnie nie mogłeś pomylić, jak wtyczki były oryginalnie umocowane przy skrzyni. Chyba ze wiązkę miałeś luźno to wtedy inna bajka
#28 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2015 - 18:27
byla luzno i spokojnie bym te drugie podpiol w pierwsze wtyczki takze nie wiem i jestem ciekawy, a gdzie sa te oryginalne mocowania bo na jednej wiazce mialem taka blaszke jakby i nigdzie mi nie pasowala a tak myslalem ze gdzies do mocowania przy skrzyni moze jakies foto?
#29 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 19:34
Witam po krótkim czasie ale dopiero miałem dziś czas sprawdzić te wtyczki od sond.A więc krótko opisze co i jak może komuś się przyda. Najpierw zacznijmy od podstawowej informacji którą powinniśmy wiedzieć który rząd sond odpowiada za którą stronę:
Rząd 1 to cylindry nr 1/3/5/ Rząd 2 to cylindry 2/4/6 czyli inaczej 1/3/5 to jest strona pasażera a 2/4/6 strona kierowcy. Sondy odpowiadają kolejności 1 sonda nr 1 przed prekatem, sonda nr 2 za prekatem. Jak posiadamy op-coma możemy łatwo sprawdzić która wtyczka jest odpowiedzialna za którą sonde. Uruchamiamy silnik i łączymy sie z op-comem i wchodzimy w odczyt błędów. Zaczynamy od odpięcia wtyczki od którejś sondy i odświeżamy błędy i po chwili będzie pisał błąd np rząd 1 czujnik 2 i już wiemy pod którą wtyczkę mamy podłączyć 2 sonde, i robimy tak samo z pozostałymi wtyczkami i cieszymy się prawidłowo podłączonymi sondami. Podziękowania dla Adam10 i Painkiller myślę że nikt nie będzie miał za złe że złożyłem to w całość pozdrawiam
Rząd 1 to cylindry nr 1/3/5/ Rząd 2 to cylindry 2/4/6 czyli inaczej 1/3/5 to jest strona pasażera a 2/4/6 strona kierowcy. Sondy odpowiadają kolejności 1 sonda nr 1 przed prekatem, sonda nr 2 za prekatem. Jak posiadamy op-coma możemy łatwo sprawdzić która wtyczka jest odpowiedzialna za którą sonde. Uruchamiamy silnik i łączymy sie z op-comem i wchodzimy w odczyt błędów. Zaczynamy od odpięcia wtyczki od którejś sondy i odświeżamy błędy i po chwili będzie pisał błąd np rząd 1 czujnik 2 i już wiemy pod którą wtyczkę mamy podłączyć 2 sonde, i robimy tak samo z pozostałymi wtyczkami i cieszymy się prawidłowo podłączonymi sondami. Podziękowania dla Adam10 i Painkiller myślę że nikt nie będzie miał za złe że złożyłem to w całość pozdrawiam