Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega v6 do dopieszczenia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
89 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 27 stycznia 2014 - 21:17

udostępnia kanał wiec mogę sobie wszystko sprawdzić


duży + dla niego w takim razie, większość nie daje wcale albo wciska kit że jest wszystko ok pod spodem.

Dodany obrazek


#42 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 27 stycznia 2014 - 21:47

obstawiam upg :)

#43 OFFLINE   3tapeman

3tapeman
  • 16 postów
  • Dołączył: 03-02-2013

Napisany 27 stycznia 2014 - 21:59

Jeżeli to rzeczywiście jest przyczyną to co sprawdzić w silniku żebym potem większych kosztów nie ponosił ?

#44 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:07

Jeżeli tak aby jeździć bo jeździć to erling 2x 55 zł/110 zł pod UPG, planowanie i szczelność 2x 80 zl to 160 zł, uszczelki pod dekle erling, 130 zł = suma = 400 zł jeżeli robi się samemu, drugie tyle weźmie majster jak nie więcej.

Przy okazji robiąc głowicę przydałoby się wymienić:
- uszczelki pod kolektorem wydechowym
- uszczelke miedzy wydechem a kolektorem wydechowym
- termostat
- i o czymś jeszcze zapomniałem.

Węże rzadko padają tak same z siebie. Chyba, że gość jeździł na wodzie i w lato. Wtedy się zgodzę, że to nie UPG. Nalejesz wody przy facecie i niech on odpali auto, zbiorniczek niech bedzie otwarty, jak będzie na zimnym wylatywać to już UPG, ale to też nie jest wyznacznik UPG.

#45 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:19

Uszczelki pod wydechami to mus nowe bo stare się praktycznie zawsze rozlatują... simreingi na wałki, mnie UPG kosztowała:
150 uszczelki
30 simeringi
60 uszczelki pod kol. wydechowe
100 planowanie
40 pod mostek wodny
130 uszczelki pod dekle
+ inne pierdoły ok.600zł
ale ja na starych srubach skręcałem, a zaleca się nowe...
dobry majster za czapki w Vce myślę że z 1k nie zejdzie.

Dodany obrazek


#46 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:25

planowanie i szczelność 2x 80 zl


to ja do ciebie bede slal glowice :D

#47 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:29

Spoko u nas są takie ceny, od głowicy biorą 80 zł za planowanie wraz ze szczelnością.

Dlatego ja to tak wstępnie napisałem. Jakby tak wszystko zsumował to połowiczna wartość tego auta by wyszła.

#48 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:33

Nie straszcie chłopaka, bo porządny rower na wiosnę sobie kupi zamiast auta :D

#49 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:42

Nie pojadę niestety, ale od razu linka i na garaż to nie jest problem :)

Można automat na lince ciągać? Chyba że chodzi o linka do jakiejś stronki:)

#50 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 stycznia 2014 - 22:45

Z tego co pamiętam to z 50 km producent zezwalał :F

#51 OFFLINE   3tapeman

3tapeman
  • 16 postów
  • Dołączył: 03-02-2013

Napisany 27 stycznia 2014 - 23:06

W takim razie jeżeli będzie wszystko ok z blachą i ogólnie z mechaniką pomijając upg opłaca się brać ?

I jak z tym ciąganiem na lince ? :D
Nie mam daleko do sprzedającego jakieś 20-30 km :D

#52 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 stycznia 2014 - 23:07

a co tam taki dziwny pulpit sterujacy jest ??

#53 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 27 stycznia 2014 - 23:08

W takim razie jeżeli będzie wszystko ok z blachą i ogólnie z mechaniką pomijając upg opłaca się brać ?


nie

#54 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 stycznia 2014 - 00:10

Można automat na lince ciągać? Chyba że chodzi o linka do jakiejś stronki:)


Można, ostatnio 100km holowałem automat. Średnio co 20-30 km 30 minut przerwy na ostrygnięcie automatu, do 40 km/h. Jeżeli szybciej to krótszy dystans i dłuższe przerwy. Najlepiej położyć się w przerwie i dotknąć misy olejowej dużej i małej jak ktoś ma długą rękę i sprawdzić temperaturę. Chyba, że ktoś ze sobą będzie miał interfejs ;)

Najlepiej to rozpiąć wał, dwa klucze 19naście 3 śruby i po problemie.

#55 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 stycznia 2014 - 00:19

Najlepiej to rozpiąć wał, dwa klucze 19naście 3 śruby i po problemie.

Za takie rady to musowo "lajk pomógł" się należy :tak:

#56 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 stycznia 2014 - 00:41

Dziękuje, to już trzeci.

#57 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 28 stycznia 2014 - 09:16

Max co bym za nią dał to 2k pod warunkiem że blacha ok, i nie ma żadnej "rzeźby twórczej"
:p

Dodany obrazek


#58 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 stycznia 2014 - 15:07

Można, ostatnio 100km holowałem automat. Średnio co 20-30 km 30 minut przerwy na ostrygnięcie automatu, do 40 km/h. Jeżeli szybciej to krĂłtszy dystans i dłuższe przerwy. Najlepiej położyć się w przerwie i dotknąć misy olejowej dużej i małej jak ktoś ma długą rękę i sprawdzić temperaturę. Chyba, że ktoś ze sobą będzie miał interfejs ;)

Najlepiej to rozpiąć wał, dwa klucze 19naście 3 śruby i po problemie.


Ale tu niechodzi czy sie coś grzeje czy nie ,skrzynia nie ma smarowania bo pompa transmisji nie pracuje dlatego niezalecane jest holowanie dluźsze i tez nie wolno za szybko poniewaz pozacierasz lożyska i bieżnie slizgowe nie wspominając o tarczach ciernych ktore sa chlodzone i smarowane powrotnym olejem

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

#59 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 28 stycznia 2014 - 15:10

Tak że morał z tego taki że najbezpieczniej na lawecie jechać :p

Dodany obrazek


#60 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 stycznia 2014 - 15:25

A co to za pilot z lewej strony kiery Webasto

Takie zabezpieczenie anty kradzieżowe - montowane w latach 2006/2008 - dość popularne

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.