Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

co sadzicie o klamrach obnizajacych zawieszenie??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2006 - 19:22

mam pytanko co sadzicie o klamrach obnizajacych zawieszenie?? na allegro maja takie i mozna obnizyc od 40mm do 60mm co o tym sadzicie?? z gory dzieki


Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 16 wrzesień 2006 - 19:46

efekt tylko wizualny,przy odrobinie pecha można zaliczyć jakiegoś dacha,a jeżdzi się tak jakbys nie miał amorów.Kumpel to kiedyś założył i na drugi dzień wywalił bo zero komfortu,auto dziwnie sie zachowywało na drodze i wolał nie ryzykować.

#3 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 16 wrzesień 2006 - 20:32

dla samobójców
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#4 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2006 - 20:35

to az tak zle sie z tym jezdzi??
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#5 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 16 wrzesień 2006 - 20:46

spinasz zwoje sprężyn do kupy przez co nie mają żadnych właściwości amortyzujących a co gorsza duże prawdopodobieństwo pęknięcia :neutral:

#6 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 16 wrzesień 2006 - 21:03

ale spinasz dwa zwoje w sprezynach a jest ich 5 wiec jakas amortyzacja przeciez pozostaje
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#7 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 17 wrzesień 2006 - 07:36

zmieniasz tym charakterystyke sprężyny tylko na kawałku i ona już nie spełnia swojej roli, np. sportowe są kródsze ale są twardsze, pozatym te bajerki potrafią pękać i wtedy tragedia albo wyrzniesz w drzewo albo połozysz sie na dachu jednym słowem szkoda pieniędzy.
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 wrzesień 2006 - 08:17

ale spinasz dwa zwoje w sprezynach a jest ich 5 wiec jakas amortyzacja przeciez pozostaje


odpusc ....zmieniasz charakterystyke zawieszenia...jesli nie stac cie na tuning to nie rob polsrodkow.. lepiej odloz i kup jakies progresy




 


#9 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 17 wrzesień 2006 - 12:51

Beast a co to sa te progresy??
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#10 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 wrzesień 2006 - 12:54

Sprężyny o charakterystyce progresywnej.

#11 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 17 wrzesień 2006 - 13:30

za 400zl spokojnie dostaniesz komplet sprezyn ktore obniza te 40mm auto i to chyba nie jest duzo jak za bezpieczna i pewna jazde

#12 OFFLINE   Robo

Robo

    Zbanowany

  • 427 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 17 wrzesień 2006 - 14:12

Co jak co ale jak ci walnie ściągacz podszas jazdy to będziesz miał JAAAAAZDEEEEE :lol: :lol: :lol: :lol:
konto usunięte

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 wrzesień 2006 - 16:01

Sprężyny o charakterystyce progresywnej.


dokladnie. Normalny sprezyny w aucie maja charakterystyke liniowa czyli przykladowo :
dla ugiecia samochodu o 1 cm jest potrzebny ciezar 100 kg, 2 cm 200 kg i tak dalej. przy progresach zeby ugiac samochod o 2 cm jest potrzeba duzo wiecej kg niz 200. nie moge znalesc wykresu zaleznosci liniowej od progresyjnej przy zawieszce, wiec dokladnie nie powiem. ale wiadomo ocb.




 


#14 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 19 wrzesień 2006 - 14:04

za 400zl spokojnie dostaniesz komplet sprezyn ktore obniza te 40mm auto i to chyba nie jest duzo jak za bezpieczna i pewna jazde


..Jesli chcesz to mam praktycznie nowy komplet Irmscherów do Omegi.. Odezwij sie na PW badz GG..

#15 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 19 wrzesień 2006 - 14:54

A do jakiego silnika i nadwozia masz te sprezyny AndrzejMT?

#16 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 20 wrzesień 2006 - 07:22

..Omega A i B - sedan :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#17 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 20 wrzesień 2006 - 11:40

Omega A i B to 2 rózne auta, w kazdym było po kilka wersji silnikowych wiec taka odpowiedz jest nie na miescu, albo swiadczy o tym ze sie na tym nie znasz,albo mas ztego duzo.... Jak komus chcesz sprzedac sprezyny, to powinienes napisac do jakiego to jest modelu, typu i silnika konkretnego, bo charakterystyka sprezyn zalezy od masy auta ( a kazde typ auta ma inna mase uzalezniona od silnika i typu nadwozia ) :bad:

#18 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 20 wrzesień 2006 - 14:09

..ehh.. Zainteresowani zawsze mogą napisać PW :roll:

..Posiadam sprezyny do Omegi z silnikiem 2.0 .. Do wersji A i B poniewaz sa takie same!!!!
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#19 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 wrzesień 2006 - 16:17

Mialem kiedys klamry zalozone na sprezyny w fordzie scorpio i jaks nie byle wiekszej roznicy pod wzgledem komfortu a przynajmniej przod nie streczaj jak do staru:)
Tyle ze scorpio to byla jeszcze wieksza poduszka niz oma.

Zastosowalem klamry < sklep metalowy klamry do kabli > + wymienilem nakretki na samozaciskowe. Niecala godzina i zmontowane, efekt dobry, prowadzil sie tak samo.

Tyle ze moje sprezyny w scorpio mialy zwoje jednakowej grubosci wiec zacisniecie dwoch zwojow razem nie zmienialo duzo pracy sprezyny, a widzialem takie co sa grube na dole i sie mniejsza grubosc sprezyny ku gorze. Pewnie w takich to by nie dzialalo jak nalezy bo ta czesc o cienszym zwoju napewno jest mieksza i tak ma byc.

Koszt to jakies max 25,00zl i godziny grzebania.

#20 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 20 wrzesień 2006 - 19:52

lendio a ile zakladales klamr na jedna sprezyne i sciskales sprezyny na aucie skrecajac kluczem nakretki??? dzieki i pozdrawiam
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem