Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Stag 300. 3.0 V6 - problem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Davizo

Davizo
  • 17 postów
  • Dołączył: 16-03-2014

Napisany 06 kwietnia 2014 - 12:37

Witam! Kupiłem Ome 3.0 z instalacja stag 300 kupiłem wróciłem jakieś 100km i było wszystko ok brakło mi gazu jezdziłem na benzynie i cały czas jezdze, jak brakło gazu zaczeło piszczeć noi siadam rano i przycisk ten od gazu się nie świeci wgl nawet jak auto odpalone tak ma być jak gazu nie ma czy się coś stało? dodam że myłem silnik i rozbierałem stacyjke. Dodam że gaz idzie na sprzedasz bo jezdze tylko na PB ale czy gaz jest sprawny czy tak ma być?



#2 OFFLINE   rus1

rus1
  • 56 postów
  • Dołączył: 08-03-2013
  • Skąd: Kostrzyn nad Odrą

Napisany 06 kwietnia 2014 - 13:55

Naciśnij przycisk na centralce to się zaświeci. Tak ma być.

#3 OFFLINE   peciu1991

peciu1991
  • 110 postów
  • Dołączył: 21-10-2012
  • Skąd: Legionowo

Napisany 06 kwietnia 2014 - 14:45

Skoro mowisz ze nic sie nie swieci jak wcisniesz to piersza rzecza jaka zrob to zobacz bezpiecznik od instalacji gazowej powinien byc gdzies prxy akumulatorze :)

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

#4 OFFLINE   Davizo

Davizo
  • 17 postów
  • Dołączył: 16-03-2014

Napisany 06 kwietnia 2014 - 17:38

bezpiecznik cały i jak trzymam ten przycisk to tez nie świeci nie mam głowy.

#5 OFFLINE   Lukas-l61

Lukas-l61
  • 330 postów
  • Dołączył: 27-03-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 06 kwietnia 2014 - 19:53

jak myłeś go karcherem to musiałeś coś z przewodami zrobić.Takie podejrzenia.kopanie w przewodach bo inaczej zgadywać w 100 możemy i tak stanie na tym samym.

#6 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 06 kwietnia 2014 - 20:06

Jeśli bezpiecznik jest cały to trzeba sprawdzić zasilanie i masę, jeśli to jest ok, to plus po stacyjce się odpiął.

#7 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 kwietnia 2014 - 17:16

brakło mi gazu jezdziłem na benzynie i cały czas jezdze, jak brakło gazu zaczeło piszczeć noi siadam rano i przycisk ten od gazu się nie świeci wgl nawet jak auto odpalone tak ma być jak gazu nie ma czy się coś stało?


ale to jest chyba normalne zachowanie , zabrakło gazu i sterownik przełączył na benzynę i wyłączył LPG , po zatankowaniu trzeba ręcznie uruchomić centralkę , przy kolejnym odpaleniu powinno już wszystko działać automatycznie

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#8 OFFLINE   tomek1700

tomek1700
  • 59 postów
  • Dołączył: 04-01-2013
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 25 kwietnia 2014 - 12:10

Witam opiszę mój problem z omegą i gazem.
Mianowicie po rozgrzaniu silnika do optymalnej temperatury gaz rozłącza się sam (lampka przełącznika gazu mryga)

I druga gorsza sprawa Autem jeżdziłem ostatnio tylko na benzynie i gdy odstawiłem ją po jeździe zauważyłem że po paru minutach spod auta wyciekło troche wody...

Zobaczyłem że woda wyciekła z parownika gazu - on ma na dole jakiś zawór spustowy czy co bo z żadnego węża nie cieknie... tak na oko z 400ml wyciekło i przestalo:masakra::masakra:

Parownik to Zavoli ale nie wiem jaki czy zeta n czy zeta s ale raczej N bo zapodaje tylko 1,17 bar

Liczę na szybką odpowiedz co to może być.

#9 OFFLINE   kamilrox

kamilrox
  • 348 postów
  • Dołączył: 15-02-2010

Napisany 25 kwietnia 2014 - 12:14

Membrana pewnie puściła i cieknie a może i gaz się przedostaje więc spada ciśnienie i z tego rozłącza. Zestaw naprawczy albo nowy parownik.

#10 OFFLINE   Lukas-l61

Lukas-l61
  • 330 postów
  • Dołączył: 27-03-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 27 kwietnia 2014 - 11:52

ale to jest chyba normalne zachowanie , zabrakło gazu i sterownik przełączył na benzynę i wyłączył LPG , po zatankowaniu trzeba ręcznie uruchomić centralkę , przy kolejnym odpaleniu powinno już wszystko działać automatycznie


Wyłączył lpg ale centralka ma się świecić i migać kontrolka od gotowości.Niema znaczenia czy gaz jest czy go niema ,ona musi się uruchomić.

Witam opiszę mój problem z omegą i gazem.
Mianowicie po rozgrzaniu silnika do optymalnej temperatury gaz rozłącza się sam (lampka przełącznika gazu mryga)

I druga gorsza sprawa Autem jeżdziłem ostatnio tylko na benzynie i gdy odstawiłem ją po jeździe zauważyłem że po paru minutach spod auta wyciekło troche wody...

Zobaczyłem że woda wyciekła z parownika gazu - on ma na dole jakiś zawór spustowy czy co bo z żadnego węża nie cieknie... tak na oko z 400ml wyciekło i przestalo:masakra::masakra:

Parownik to Zavoli ale nie wiem jaki czy zeta n czy zeta s ale raczej N bo zapodaje tylko 1,17 bar

Liczę na szybką odpowiedz co to może być.


Jeżeli tak zrobił to trzeba go rozebrać i uszczelnic ,bo od wody niema (korka spustowego)A ile km na gazie ma przejechane ten parownik?

#11 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2014 - 18:27

Wyłączył lpg ale centralka ma się świecić i migać kontrolka od gotowości.Niema znaczenia czy gaz jest czy go niema ,ona musi się uruchomić.


ale to było by bez sensu , bo gdyby była w gotowości to po spełnieniu warunków przełączyłaby się na gaz , a co jeśli nie zatankowałeś w międzyczasie ?? , wtedy cały cas przerzucało by na LPG i wracało na benzynę , ja mam tak że jeśli wyjeżdżę cały gaz to przełącza się na benzynę i centralka gaśnie , po zatankowaniu gazu muszę przycisnąć przycisk na centralce - centralka przechodzi w tryb gotowości i normalnie po spełnieniu warunków przełącza na LPG , potem wszystko działa już automatycznie , fakt że nie mam staga ale myślę że wszystkie instalacje pracują w podobnym trybie , no chyba że się mylę , w LPG to ja akurat mocny nie jestem :)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#12 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2014 - 20:06

W satagu po wypaleniu gazu centralka przełączy na pb ale będzie migać dioda. Sama nie przełączy na gaz ale można to zrobić ręcznie. Po wyłączeniu i załączeniu zapłonu ponownie przełączy na lpg bo zawsze jakieś ciśnienie gazu będzie . Jeżeli nic nie świeci na centralce oznacza że jest wyłączona i można to zrobić ręcznie naciskając przycisk.Jeżeli podczas normalnego użytkowania gaśnie i jest martwa i nic nie świeci oznacza że brakuje napięcia po stacyjce , zresztą częsty błąd podczas montażu. :)

#13 OFFLINE   tomek1700

tomek1700
  • 59 postów
  • Dołączył: 04-01-2013
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 28 kwietnia 2014 - 15:29

Opisalem problem i chyba nie dopisalem ze parownik zostal świeżutko zregenerowany. Pomocy to auto juz dalo mi pokaźnie w kość i po kieszeni.

#14 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 kwietnia 2014 - 18:54

Opisalem problem i chyba nie dopisalem ze parownik zostal świeżutko zregenerowany. Pomocy to auto juz dalo mi pokaźnie w kość i po kieszeni.


Dalej rozłącza ?

#15 OFFLINE   tomek1700

tomek1700
  • 59 postów
  • Dołączył: 04-01-2013
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:09

Panowie a więc tak.

Odpaliłem dzisiaj auto po 5 dniach stania - przejechalem nim może z kilometr do domu po prostu i pod blokiem mowie sprawdze płyn - odkręcam korek patrze a plyn pod samym korkiem !! A przeciez po ostatnim wycieku powinno byc go mniej o te 0,5 litra.

Czego to może być przyczyna ?

Może powstaje jakieś ciśnienie duże w ukladzie chlodzenia i parownik spuszcza nadmiar plynu ??

Miał ktoś tak ?

Może to korek od wody ? Jak sprawdzic czy jest drożny >?

#16 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:27

Układ ciśnieniowy. Poziom płynu sprawdza się na zimnym silniku. Odkręcając korek zmniejszasz ciśnienie w układzie, tym samym woda podchodzi do góry.

#17 OFFLINE   tomek1700

tomek1700
  • 59 postów
  • Dołączył: 04-01-2013
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:43

Czy ktoś z okolic Skierniewic/ Łodzi podejmnie sie diagnozy ew naprawy mojego złomu ?
Bo ja tu potrzebuje konkretnych odpowiedzi na temat - czy ktoś miał podobny problem ?
Wymieniłem już chyba wszystko wokoło silnika - pewnie przyszedł czas na jego wymianę.

W auto na przestrzeni roku ******** 5000zł na miękko i nadal jest źle - każdemu odradzę zakup omegi z silnikiem V6 bo po pierwsze to nie jedzie przez dwumase a po drugie sie straszne psuje po prostu na potęge wszytko sie psuje... Każdy post który rozpoczynam jest jakimś problemem. Jestem osobą ktora dba o auto - robi pod siebie... po co te felgi i inne pierdoły kupowalem jak złomega wiecznie stoi...

Wybaczcie za to wyrzucenie emocji ale za dużo nerw i łez juz ..

#18 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 29 kwietnia 2014 - 09:59

Zamiast kupowania felg było trzeba kupić silnik :D Albo dołożyć te 5 tyś i kupić zadbaną Omegę, w którą nie musiałbyś teraz pakować kasy.

#19 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 kwietnia 2014 - 20:55

Czy ktoś z okolic Skierniewic/ Łodzi podejmnie sie diagnozy ew naprawy mojego złomu ?
Bo ja tu potrzebuje konkretnych odpowiedzi na temat - czy ktoś miał podobny problem ?
Wymieniłem już chyba wszystko wokoło silnika - pewnie przyszedł czas na jego wymianę.

W auto na przestrzeni roku ******** 5000zł na miękko i nadal jest źle - każdemu odradzę zakup omegi z silnikiem V6 bo po pierwsze to nie jedzie przez dwumase a po drugie sie straszne psuje po prostu na potęge wszytko sie psuje... Każdy post ktĂłry rozpoczynam jest jakimś problemem. Jestem osobą ktora dba o auto - robi pod siebie... po co te felgi i inne pierdoły kupowalem jak złomega wiecznie stoi...

Wybaczcie za to wyrzucenie emocji ale za dużo nerw i łez juz ..


Jak Ci sie chce to podjedz do mnie to wepne sie pod kompa i Ci powiem co nie co. Da rade mnie zastac tez w plocku gdzie masz blizej.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#20 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 29 kwietnia 2014 - 21:13

Heh myślę że da się kogoś bliżej znaleźć od ciebie All :) :p:p