Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Omega 3.2 MV6 - Tuning silnika - Na przyszlosc


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 grudnia 2014 - 12:57

Albo budować silnik na innym korbowodzie i innych tłokach do tego zawory i może jakieś strojenie żeby przenieść odcinkę, większe wtryskiwacze. Ale zabawa w N/A w tym silniku jest nieopłacalna bo koszty duże a przyrost znikomy

#62 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:00

Albo budować silnik na innym korbowodzie i innych tłokach


po co??

to w 3.2 jest wystarczająco wytrzymałe

#63 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:03

po co??

to w 3.2 jest wystarczająco wytrzymałe


Chociażby po to aby zmienić skok tłoka ;) Nie mówię o wytrzymałości

#64 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:13

no to chyba, że tak.....

:yes:


ale koszta robią się za***iście duże wtedy

#65 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:21

Dlatego napisałem, że zabawa w N/A z tym silnikiem jest bez sensu. Bo koszta ogromne a przyrost mizerny. Już łatwiej i taniej bawić się z 2.0 :)

#66 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:35

W 3.2 wystarcza walki od swiatka i good wydech od baranow startujac.
Mozna by bylo tez dlubnac programem mape z ktorej mozna jakies 15-20km wyciagnac max. Chociaz to drogi zabieg
Sportowymi walkami juz lepiej moze byc mysle ze z 30 max by wyszlo a wydech dobry od a do x to max 15

#67 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 13:38

W 3.2 wystarcza walki od swiatka i good wydech od baranow startujac.
Mozna by bylo tez dlubnac programem mape z ktorej mozna jakies 15-20km wyciagnac max. Chociaz to drogi zabieg
Sportowymi walkami juz lepiej moze byc mysle ze z 30 max by wyszlo a wydech dobry od a do x to max 15


jak wałki to musi za tym pójść program... i dobrze by było też regulowane koła do wałków

w przeciwnym wypadku auto nie będzie pracowało tak jak należy

#68 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 grudnia 2014 - 19:07

Nie no panowie, nie wydam na 20 czy 30KM 10tys. W takim razie zostawiam to co jest.

#69 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 19:59

Wydech z 3tys kompletny
Walki z 1.5k
Program 1.5k

Gdzie te 10tys?
Heheh prawdziwy tuning to nie dzial mototyzacyjny z tesco.
Ten sport zaaaaawsze byl, jest, i bedzie droooogi.
Chcesz to plac i placz :)

#70 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 20:01

Wydech z 3tys kompletny


to jest cena za barany+montaż i to robiąc mocno po łebkach oraz u znajomego.... a gdzie reszta wydechu??

#71 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 20:20

Zalezy... Mi kiedys srt oferowal 2.5 za calosc o ile dobrze pamietam... Fakt no name i pod R4.
Ale ok niech bedzie max 4k za kpl wydech

#72 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 grudnia 2014 - 20:23

za 3 tysie to zrob wydech i dolot, jak masz manuala to lekki zamach. Jak hajsu starczy to korekta map. Na wlasna reke mozna zrobic porting glowic. za ta kwote nic wiecej nie podzialasz.

co do sprezyn zaworowych to nie przesadzajmy, te sprezyny sie daje jak auto sie kreci wyzej jak omegowe 6700 czy ile tam jest odcina.

zabawa z korbami/tlokami to koszty dochodzace do 10tys z wywazeniem bo musi byc wywazone. A wał korbowy dalej pozostaje seryjny :)

#73 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2014 - 20:25

Zalezy... Mi kiedys srt oferowal 2.5 za calosc o ile dobrze pamietam... Fakt no name i pod R4.


noooo i to zmienia postać rzeczy ;)

Bo ja bym się nie podjął założenia komuś baranów za 3tyś, bo byłaby to robota zrobiona na odpierdziel

Żeby założyć barany to musz wyjąć silnik, a to się wiążę z wymianą płynu chłodzącego, płynu we wspomaganiu, przeróbką reszty wydechu..... Tak samo moim zdaniem non sens wsadzać barany i nie powiększyć kanałów wydechowych w głowicy, a to się wiążę ze zdjęciem głowic, zrobieniem ich porządnie (a koszt zrobienia głowicy w aucie z przebiegiem ok 250-300tyś to ok 1tyś zł plus uszczelki + robota z powiększaniem kanałów)

#74 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 grudnia 2014 - 09:49

Żeby założyć barany to musz wyjąć silnik

Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.

#75 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 26 grudnia 2014 - 10:48

Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.


Już przerabialiśmy ten temat :masakra:
jakoś fotek nie było .
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#76 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 grudnia 2014 - 12:08

Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.


a ja Ci udowodnię, że trzeba.....

Po 1. Żadnych fotek nie było

po 2. Przyjmijmy, że nawet zrobiliście takie barany to powiedz mi jak udało Ci się włozyć owinięte bandażem barany :D

Po3. Również przyjmijmy, że zrobiliście takie barany.... to teraz mnie powiedz czy są one z rur giętych czy jest tam pierdylion spawów?? Bo jak jest pierdylion spawów to dla mnie one są nic nie warte

po 4. Również przyjmijmy, że zrobiliście takie barany, z rur giętych, owiniete bandażami (przyjmuję, że cuda się zdarzają), ale jaki jest sens je montować na te spaprane kanały wydechowe w głowicy?? Trzeba te kanały w głowicy powiększyć i spolerować inaczej w ogóle nie mają sensu te barany

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :D

#77 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 27 grudnia 2014 - 01:02

Adam mądrego to i czasem dobrze posłuchać :D

#78 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 27 grudnia 2014 - 23:34

Wiekszy i krotszy dolot z doplywem zimnego powietrza, porting in/ex, barany, wydech (najlepiej policzony - samorobka to nigdy niewiadomo. Ostre walki, regulowane kolka rozrzadu, mocniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia oraz wtryski troche wydajniejsze (seryjne z 3.0 wytrzymuja ok. 260KM). No i oczywiscie program (na oryginalnym ecu), u prywaciarza 400zl robota, 300zl za wynajecie hamowni no i dojazd do niego na miejsce... W moim przypadku to 700km w dwie strony i w tysiacu sie mieszcze... Kto tu pisal cos o 1500zl+ za sama robocizne?? :masakra:

#79 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 grudnia 2014 - 01:23

Wiekszy i krotszy dolot z doplywem zimnego powietrza, porting in/ex, barany, wydech (najlepiej policzony - samorobka to nigdy niewiadomo. Ostre walki, regulowane kolka rozrzadu, mocniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia oraz wtryski troche wydajniejsze (seryjne z 3.0 wytrzymuja ok. 260KM). No i oczywiscie program (na oryginalnym ecu), u prywaciarza 400zl robota, 300zl za wynajecie hamowni no i dojazd do niego na miejsce... W moim przypadku to 700km w dwie strony i w tysiacu sie mieszcze... Kto tu pisal cos o 1500zl+ za sama robocizne?? :masakra:



Sipa, ale te graty co tu wymieniłeś nie spadły Ci z ciężarówki.... za barany, regulowane koła rozrządu itd itp musiałeś zapłacić.....a Ty piszesz że mieścisz się w tyciącu, tylko, że za sam program ;) A to jest róznica. To wszystko co tu wymieniłeś razem z montażem + zrobienie głowic ok 10tyś

#80 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 grudnia 2014 - 06:16

Wiekszy i krotszy dolot z doplywem zimnego powietrza, porting in/ex, barany, wydech (najlepiej policzony - samorobka to nigdy niewiadomo. Ostre walki, regulowane kolka rozrzadu, mocniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia oraz wtryski troche wydajniejsze (seryjne z 3.0 wytrzymuja ok. 260KM). No i oczywiscie program (na oryginalnym ecu), u prywaciarza 400zl robota, 300zl za wynajecie hamowni no i dojazd do niego na miejsce... W moim przypadku to 700km w dwie strony i w tysiacu sie mieszcze... Kto tu pisal cos o 1500zl+ za sama robocizne?? :masakra:


czy ja o czyms niewiem?