Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Omega 3.2 MV6 - Tuning silnika - Na przyszlosc


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2014 - 01:06

Wystarczy zrobic remont, porting glowic


A znasz kogos na dolnym slasku kto zrobi porting glowic?? Bo moze w okresie letnim bym sie skusil.

#22 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 24 lutego 2014 - 03:02

A znasz kogos na dolnym slasku kto zrobi porting glowic Bo moze w okresie letnim bym sie skusil.


zapytaj Zigi'ego z vectra klubu. Unix z VKP u niego robil tego typu rzeczy.
tak jak phantom napisal, 300KM jest mozliwe, prucz tego co sam napisal mozna dodac jeszcze ostre wałki. na racingforum jest corsa 3.0 N/A z walkami 294* i wynikiem 343KM/343Nm.

Unix zrobil 260KM i 320Nm, nie robiac nic innego prucz portingu glowic, pojemniejszego dolotu i wydechu (policzone) + strojenie oczywiscie.

#23 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2014 - 06:19

A znasz kogos na dolnym slasku kto zrobi porting glowic?? Bo moze w okresie letnim bym sie skusil.


samemu mozna zrobic :) ja robilem sam. tydzien skrobalem jedna glowice :D

#24 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 24 lutego 2014 - 18:17

Zdecydowalem, ze zaczne od wydechu z nierdzewki bo ponoc ten od omegi ogranicza zdolnosci silnika. Daje sobie 1 miesiac.

http://forum.omegakl...ead.php?t=94444

A sam wal do jakiej mocy bezpiecznie powinien wytrzymac?

#25 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 24 lutego 2014 - 20:13

A sam wal do jakiej mocy bezpiecznie powinien wytrzymac?


zdarzaja sie przypadki,ze i serii nie znosii :F

#26 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 24 lutego 2014 - 20:34

tylko nie napalajcie sie na te 300-340km. bo jezeli maja byc zmienione walki to ten silnik z dolu wogole nie jedzie i takie auto nadaje sie tylko na tor bo watpie zeby ktos z waz jezdzil w przedziale 4500-8000 rpm :D
rozsadne to jest te 260km i 330nm na wiecej bym sienie napalal. jak dobrez pojdzie to moze po wakacjch cos przy swojej pomodze. tak jak phantom pisze warto sie samemu pobawic i zrobic porting w dluuuuuuugie wieczory ;)

jeszcze tylko myslalem nad jednym modem co by przerzucic sie z motronika na tronica 7 z instalacja z saaba z b308 co by sie przy okazji pozbyc dwoch sond i przejsc odrazu na MAP.
Phantom co myslisz o takiej opcji??

#27 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2014 - 21:45

samemu mozna zrobic ja robilem sam. tydzien skrobalem jedna glowice


Zebym to ja mial czas na takie dlubanie :) Jak bym byl na urlopoie w PL to bym zdjal glowice i zawiozl zeby mi to zrobili :tak: :) Chyba, ze dam Tobie :p

#28 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 24 lutego 2014 - 23:22

Tylko żeby się nie skończyło jak tu:
http://forum.omegakl...=pierwsza omega
;);););););):pokoj:
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#29 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2014 - 23:48

niestety plany ma kazdy i marzenia, potem zderza sie z rzeczywistoscia jak motorynka z tirem i tak juz jest. Najwtyrwalsi zostajo :p

toptop na ta chwile nie tykam zadnych glowic, za duzo roboty mam zeby sie bawic.

tylko nie napalajcie sie na te 300-340km. bo jezeli maja byc zmienione walki to ten silnik z dolu wogole nie jedzie i takie auto nadaje sie tylko na tor bo watpie zeby ktos z waz jezdzil w przedziale 4500-8000 rpm
rozsadne to jest te 260km i 330nm na wiecej bym sienie napalal. jak dobrez pojdzie to moze po wakacjch cos przy swojej pomodze. tak jak phantom pisze warto sie samemu pobawic i zrobic porting w dluuuuuuugie wieczory

jeszcze tylko myslalem nad jednym modem co by przerzucic sie z motronika na tronica 7 z instalacja z saaba z b308 co by sie przy okazji pozbyc dwoch sond i przejsc odrazu na MAP.
Phantom co myslisz o takiej opcji


Walki sa rozne, od takich na miasto skonczywszy na ostrych bez wolnych obr :)

Co do mocy to wiem po sobie...apetyt rosnie w miare je(z)dzenia.

co do intalacji elektrycznej to nie jestem specem ale ten mod twoj nie wypali. tak czy inaczej trzebaby to przeprogramowywac bo tam turbina jest. Mysle ze lepiej i prosciej zalozyc cos typu ecumaster/emu lub podobne. wieksze pole do popisu i potem pozniejszych zmian.

#30 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 25 lutego 2014 - 00:03

tronic jest o tyle fajny ze zbedne zeczy mozna powylaczac jak np sondy, sterowanie turbiny(apc) zapewne tez(ale tu bym musial sie zorientowac) i mozna spokojnie na NA go zaprogramowac. ps niektorzy mowia ze ecu master to w poorownaniu do tronica to zabawka :D

#31 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 25 lutego 2014 - 09:13

mam wrazenie,ze to sie wlasnie tak skonczy,jak ulter napisal :F

#32 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 15 kwietnia 2014 - 13:05

Narazie walczylem z instalacja OMVL z ktora niestety nie da sie wygrac ze spalania 22l/100km przy oszczednej jezdzie po tygodniah ustawiania zszedlem do 17l/100km.
W tym tygodniu bede montowal instalacje BRC, ktora lezy juz w garazu i czeka :)

Nie skonczy sie tak jak pisze ULTER. Kazdy kto cos robi przy samochodach wie jak dlugo wszystko zajmuje. Teraz jeszcze pomagam bratu z jego subaru STI ktore jest rozebrane w drobny mak :)

Mysle ze w polowie maja zaczne walke z silnikiem. Najpierw jednak musze zakonczyc zakladanie instalacji i butli od LPG w miejsce zbiornika paliwa. Pozniej zabezpieczanie profili, podlogi i porawki lakiernicze. A pozniej wydech :)

I jeszcze do tego musze ruszyc swoje drugie auto BMW 735 zeby miec czym jezdzic :)

We wszystkim najwazniejszy jest czas i gotowka :)

#33 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 15 kwietnia 2014 - 14:37

Najpierw jednak musze zakonczyc zakladanie instalacji i butli od LPG w miejsce zbiornika paliwa.


a gdzie będziesz miał zbiornik na etyline ;) ????
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#34 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 15 kwietnia 2014 - 18:13

Jeszcze nie wiem, ale nie planuje duzego zbiornika paliwa +/- 20litrow :)
Gdzies sie zmiesci :p

Moze przez wentyl do kola zapasowego naleje :)

Z tego co wstepnie mierzylem to butla moze maksymalnie miec 23cm grubosci zeby nie wystawala za nisko.

#35 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 15 kwietnia 2014 - 18:37

Zdecydowalem, ze zaczne od wydechu z nierdzewki bo ponoc ten od omegi ogranicza zdolnosci silnika. Daje sobie 1 miesiac.

http://forum.omegakl...ead.php?t=94444


i jak tam postępy ????????
i tak spytam po co chcesz lpg zamiast zbiornika robić???
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#36 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 15 kwietnia 2014 - 23:17

Bo bagaznik maly a miejsca na duza butle nie ma w srodku :)

#37 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 16 kwietnia 2014 - 10:19

Ma ktoś z was wykresy z hamowni zmodyfikowanych silników 3.0 lub 3.2 ?
Nie chodzi mi o wykresy silników z dmuchawami :)




 


#38 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 kwietnia 2014 - 20:56

np taki wykresik od 3.0:
Dodany obrazek

#39 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 kwietnia 2014 - 20:57

auto z tego wykresu mialo tylko wydech przerobiony. wszystko inne seryjne. nie byla nawet strojona

#40 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 kwietnia 2014 - 21:25

To dobre zmiany też bym chętnie takie zrobił tylko pojęcia 0:masakra: