[OB & OBFL] Mv6 3.0 problem
#41 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 20:13
Skoro bląd 89 został mam wnioskować ze sonda jest zepsuta ?
Czy może być tak że auto działa poprawnie a bląd sobie po prostu został ?
Dziwne jest po prostu to ze nie wiadomo skąd i jak pojawił się ten błąd...
auto chodziło cały czas. Jakie są objawy sondy lambda ?
Wkurza mnie też niemiłosiernie to że moj samochod po rozgrzaniu trzyma obroty poniżej 500 obr/min
#42 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 20:54
Co zrobić ratujcie bo rozpuierdole ten samochod
to dopiero poczatek jest awarii i bezawaryjnosci omegi
#43 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 21:01
nie ma nieszczelności w dolocie i wydechu?
jakiś stożek tam nie buczy pod maską?
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#44 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 12:11
układ chyba szczelny bo wymienione wszystkie uszczelki nawet te od kolektorów..
A filtr mam właśnie stożkowy to ma wpływ na sonde nawet w omegach ?
Bylem u gazownika. Podniosł mi ciśnienie gazu bo miał za niskie. Auto troche lepiej chodzi na gazie ,lecz podczas jazdy próbnej zapalił mi sie chceck na stałe i auto gaśnie na wolnych obrotach. Brak mi już sił na to wszystko.
Omega to jeden z najgorszych moich samochodow choc włożyłem w niego najwięcej serca i oczywiście pieniędzy.
Oferty "Sprzedam" tylko i wyłącznie w dziale "Market" - Ben
#45 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 13:16
Omega to jeden z najgorszych moich samochodow choc włożyłem w niego najwięcej serca i oczywiście pieniędzy
Bo pewnie była okazja??
Po raz kolejny Ci napiszę podłącz kompa i odczytaj błędy, które występują w czasie rzeczywistym... jakaś pierdoła ją boli.. i będzie jeździć...
I co to za gazownik który reguluje gaz.. jak auto kuleje na benzynie... :pokoj:
A filtr mam właśnie stożkowy to ma wpływ na sonde nawet w omegach ?
załóż oryginał.. bo stożek nie nadaje się do tego silnika...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#46 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 13:29
Podniósł ciśnienie gazu...chodzi lepiej... ale pali się check i silnik gaśnie, no to faktycznie jest kur...czę lepiej. Co ten gazownik zrobił, on wziął jakieś pieniądze od Ciebie?
Kup interfejs z allegro do staga.
Wypisz co masz za części LPG pod maską!
Jak nie znasz się zrób zdjęcia parownika, wtrysków.
Napisz jakie masz przewody LPG(miedź 6 czy 8mm), porób zdjęcia jak to jest popodłączane i wrzuć.(jak idą przewody od parownika do wtrysków, gdzie filtry)
Odpal program od Staga i poród screeny na kolejnych stronach i wrzuć.
Załóż sobie konto na imageshach czy jakiejś picasie.
Albo prościej
Pojedź do gazownika co się zna na samochodach i regulacji LPG.
Check Ci się pali bo sonda jest poza zakresem, masz za bogatą albo za ubogą mieszankę.
Musisz wiedzieć czy masz szczelny dolot i wydech bo inaczej to nie ma co się zabierać.
#47 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 14:00
wtryski valtek czerwone
Podłączyłem spinke w piny i wyskakują błędy 73 74 89
przepływke wymianialem na uzywke lecz sprawną ,sonda ze złomowiska od 2.5 v6.
Po jej założeniu było jak by lepiej troche, dzisiaj na tym gazie podniósł to ciśnienie troche na parowniku no i niby wszsytko miało być ok. Mówi pojedzie pan zobaczyć czy nadal rozłącza ten gaz podczas jazdy, wyjechałem na droge no i rura ,dokręciłem 3 bieg do konca gaz odcieło ale troche pozniej niz zwykle - lecz zapalił sie na stałe ten check i gdy sie zatrzymałem auto zgasło...
#48 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 14:11
ze złomowiska od 2.5 v6.
jest w trochę lepszym stanie od twojej starej ale nie do końca sprawna?
#49 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 17:02
witam tak sobie pomyślałem czy aby:Kupilem uzywana sonde lambda ,wymienilem ją ,nadal zostaje mi bląd 89
-ta używka jest na 100 % o.k:D
-a jeśli jest sprawna to czy wymieniłeś właściwą , może walnięta nadal siedzi w wydechu;)