Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie chodzi na wszystkie gary na LPG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   LASUCH2

LASUCH2
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-10-2007
  • Skąd: Przemysl

Napisany 06 listopada 2007 - 08:50

Witam posiadam od niedawna Omege z 97r MV6 3.0 z instalacją gazową BRC samochód na gazie ma przejechane dopiero 20000km i pojawił sie dzisiaj rano problem nie chodzi mi na wszyskie gary na LPG a na bezyna jak przezuce silnik chodzi równo itp a na gazie zuca nim tak jak by na jeden gar nie palił jak sprawdzic co to i na który gar nie pali.
prosze o info
POZDRAWIAM

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 listopada 2007 - 09:16

Witam posiadam od niedawna Omege z 97r MV6 3.0 z instalacją gazową BRC samochód na gazie ma przejechane dopiero 20000km i pojawił sie dzisiaj rano problem nie chodzi mi na wszyskie gary na LPG a na bezyna jak przezuce silnik chodzi równo itp a na gazie zuca nim tak jak by na jeden gar nie palił jak sprawdzic co to i na który gar nie pali.
prosze o info
POZDRAWIAM



odlaczaj po kolei wtryskiwacza od lpg. jesli po odlaczeniu nie bedzie zmiany to ten cylinder nie dziala




 


#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 listopada 2007 - 10:12

jesli kolega ma listwe wtryskowa (listwy) to nie tak latwo odlaczy wtrysk, poniewaz listwa jest w zespolonej wtyczce, polecam wtedy kleszczykami sciskac wezyk wtrysk-dysza w kolektorze. Jeli po scisnieciu wezyka silnik zaczyna reagowac (telepac) tzn ze ten wtrysk podje gaz. pozdrawiam
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 listopada 2007 - 21:40

jesli kolega ma listwe wtryskowa (listwy) to nie tak latwo odlaczy wtrysk, poniewaz listwa jest w zespolonej wtyczce, polecam wtedy kleszczykami sciskac wezyk wtrysk-dysza w kolektorze. Jeli po scisnieciu wezyka silnik zaczyna reagowac (telepac) tzn ze ten wtrysk podje gaz. pozdrawiam



kczech ale mi chodzilo o odlaczenie elektryczne wtryskiwacza a to ma kazdy wtryskiwacz osobno na listwie :)




 


#5 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 listopada 2007 - 22:05

wiem - jezeli chodzi o lpg to nie kazde. Sa takie np matrix ktore maja "wtopione" w obudowe kable i wiazka wychodzaca z obudowy jest zakonczona zespolona wtyczka. W budowie przypomina to np sonde lambde z ktorej wychodzi iles tam kabli i zakonczone to jest 1 wtyczka.....
P.S. Dzieki Beast za wyslanie opisu lokalizacji zlaczek - co prawda nie pomoglo to w Oplu (moj kabel sie nie polaczyl) ale dzisiaj mialem B4 bez OBD i to co dostalem pomoglo w znalezieniu gnizada K
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#6 OFFLINE   LASUCH2

LASUCH2
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-10-2007
  • Skąd: Przemysl

Napisany 07 listopada 2007 - 08:14

Witam okazało sie jeden mi nie chodził wtryskiwacz chyba z mrozu za szybko mi przełancza z benzyny na gaz chyba przy 10stopni jak sie rozgrzał całkowicie odpaliłem go jeszcze raz i wszystko wróciło do normy takze teraz w mrozy bede przełanczał na LPG recznie az złapie odpowiednią temperature..
POZDR

#7 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 listopada 2007 - 08:25

to nie jest rozwiazanie problemu. Jedz do gazownika niech zmieni ustawienia temp przelaczania na 40 st.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#8 OFFLINE   dero7

dero7
  • 23 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 września 2015 - 20:34

Witam wszystkich,
mam podobny problem - nie pali na LPG na 6 cylinder. Ostatnio samochod był w warsztacie, wymieniany był termostat, uszczelniane pokrywy zaworów, nowe świece NGK Vline 23 2-elektrodowe i nowe kable Bosch. Od tego momentu zaczeły się problemy. Na benzynie wszystko jest ok, ale po przełączeniu na LPG od razu szarpie całym autem. W warsztacie sprawdzili wszystko 2 razy i nie stwierdzili nic. U gazownika na kompie parametry wszystkie w normie, sprawdził listy - też ok, gaz dochodzi, przewody drożne, a mimo wszystko kuleje. Dodam, że cała instalacja jest Staga, wtryski to AC W01 BFC. Przed remontem wszystko było ok. Co mogło pójść nie tak?

#9 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 września 2015 - 22:12

Witam wszystkich,
mam podobny problem - nie pali na LPG na 6 cylinder. Ostatnio samochod był w warsztacie, wymieniany był termostat, uszczelniane pokrywy zaworów, nowe świece NGK Vline 23 2-elektrodowe i nowe kable Bosch. Od tego momentu zaczeły się problemy. Na benzynie wszystko jest ok, ale po przełączeniu na LPG od razu szarpie całym autem. W warsztacie sprawdzili wszystko 2 razy i nie stwierdzili nic. U gazownika na kompie parametry wszystkie w normie, sprawdził listy - też ok, gaz dochodzi, przewody drożne, a mimo wszystko kuleje. Dodam, że cała instalacja jest Staga, wtryski to AC W01 BFC. Przed remontem wszystko było ok. Co mogło pójść nie tak?


Zwykle to przyciśnięty przewód od wtryskiwacza do wkrętki w kolektorze. Podjechać do innego gazmena skoro to problem tylko z lpg.

#10 OFFLINE   dero7

dero7
  • 23 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 września 2015 - 22:43

Też to obstawiam, ale były sprawdzane kilka razy i nie widać, żeby gdzieś był przygnieciony. Ewentualnie jakieś inne pomysły może ktoś ma?

#11 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 września 2015 - 23:02

Też to obstawiam, ale były sprawdzane kilka razy i nie widać, żeby gdzieś był przygnieciony. Ewentualnie jakieś inne pomysły może ktoś ma?


Podmienić wtryskiwacze lub zamienić miejscami. Tam może być cewka uszkodzona lub przewód WN , gaz wymaga większej energii iskry , świece nawet nowe czasem są do D.

#12 OFFLINE   GiluS

GiluS

    lubi bokiem

  • 21 postów
  • Dołączył: 15-12-2012
  • Skąd: Ostrów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2015 - 12:45

Mam ten sam problem, lecz już wiem w czym tkwi problem, wyłączyliśmy po kolei wtryskiwacze i na 6 cylindrze kuleje, od razu odpadła cewka którą przypuszczaliśmy na początku, zmienione świece na jedno elektrodowe żeby iskra była mocna do gazu, przewody , uszczelki pod deklami, i dalej problem. Okazało się że jeden z wtryskiwaczy paliwa przepuszcza benzyne i auto głupieje bo dostaje paliwo z gazem do jednego cylindra. Polecam zagrzać auto, odpiąć pompe paliwową , przejechać z 20km aż ciśnienie w układzie spadnie i jak auto będzie chodziło równo to już masz rozwiązanie.

Edytowany przez GiluS, 13 września 2015 - 12:46.


#13 OFFLINE   dero7

dero7
  • 23 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 września 2015 - 12:56

Wczoraj byłem u gazownika i stwierdził, że ewidentnie jest przygnieciony przewód. Na wtorek jestem umówiony w warsztacie. Przy okazji mają mi zmienić wężyki, bo te które są teraz podobno lubią szybko pękać.

#14 OFFLINE   dero7

dero7
  • 23 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 września 2015 - 19:41

Autko zrobione :-) tak jak przypuszczał mechanik zagnieciony był przewód. Wszystkie zostały zmienione na nowe, gaz wyregulowany. Wreszcie jeździ tak jak powinno :-)

#15 OFFLINE   ibnoss

ibnoss
  • 1 postów
  • Dołączył: 22-09-2015
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 września 2015 - 07:13

To jak Ty to masz zainstalowane, że Ci się przewód zagiął? Bo u mnie nie ma raczej takiej opcji.

#16 OFFLINE   dero7

dero7
  • 23 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 września 2015 - 08:49

Zagięty był pod kolektorem ssącym Dodany obrazekDodany obrazek