Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pierwsza omega V8


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
185 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Czarny87

Czarny87

    Oma 03 rok kombi 4.4 V8

  • 0 postów
  • Dołączył: 10-01-2013
  • Skąd: ŁDZ

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:40

Siema
Czy klubowicze z Łódzkiego znają kogoś co posiadałby skrzynie biegów z BMW 4.4 V8?? Silnik już siedzi w omie, ale skrzynia zakupiona przez Allegro okazała sie nie sprawna i oddana do sprzedającego.
Aby uniknąć znowuż zakupu niesprawnej skrzyni i jazdy 500 km w obie strony wolę poszukać popytać poszukać w okolicy ŁDZ.

Będę szczęśliwym (oby) posiadaczem pierwszej omy z silnikiem V8. Motor zapożyczony z BMW 4.4 V8 + napęd tył.
Myśleliśmy z moim mechanikiem aby się pomęczyć i zapożyczyć motor 4.2 V8 z audi i zrobić napę na quattro ale zbyt wiele komplikacji było po drodze i zwiększenie kosztów.

Jesli Macie kogoś co posiada skrzynie z BMW 4.4 V8 to proszę o przesłanie kontaktu na PW.

#2 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:43

proponuję poszukać na forum BMW.Większe prawdopodobieństwo znalezienia tam bedzie niz na forum Omegi.

#3 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:48

Zadzwoń tutaj - 602-409-698, mają same części do BMW w dobrych cenach. Ostatnio z teściem byłem po klamoty do jego E39.

#4 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:50

jeśli możesz to umieść jakieś zdjęcia projektu, jestem bardzo ciekaw, bo tez mi coś takiego przyszło do głowy aby kiedyś coś takiego zrobić :) gratuluję odwagi i zapału i oby dalej tego nie zabrakło :)

#5 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:51

Będę [...] posiadaczem pierwszej omy z silnikiem V8

Skąd ta pewność? ;)

#6 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:55

Skąd ta pewność?

bo mu w tym nie pomagasz :F
anty swapie jeden ty :)
zrobi poka fotki i film jak to chodzi !!
Powodzenia na maxa !!

#7 OFFLINE   Czarny87

Czarny87

    Oma 03 rok kombi 4.4 V8

  • 0 postów
  • Dołączył: 10-01-2013
  • Skąd: ŁDZ

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:55

proponuję poszukać na forum BMW.Większe prawdopodobieństwo znalezienia tam bedzie niz na forum Omegi.


Tak wiem również napisałem, ale pomyślałem za na OKP również nie zaszkodzi napisać. Może ktoś będzie miał kogoś co posiada w ofercie taka skrzynie.

scarface
Dzięki za namiary, jutro będę dzwonił jak tylko zajadę na warsztat.

Dreed
Ok jak jutro nie zapomnę to pstryknę kilka fotek. Już mogę powiedzieć że pod maską nie ma miejsca na nic.

Maro

Bo z tego co mi wiadomo czytając forum to nikt się jeszcze nie chwalił ze będzie latał omegą V8.

#8 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:58

Bo z tego co mi wiadomo czytając forum to nikt się jeszcze nie chwalił ze będzie latał omegą V8.

Już wiadomo :)
Czarny87 a Maro zrobi tak :gul-gul-gul :)

#9 OFFLINE   Czarny87

Czarny87

    Oma 03 rok kombi 4.4 V8

  • 0 postów
  • Dołączył: 10-01-2013
  • Skąd: ŁDZ

Napisany 18 grudnia 2013 - 20:22

Mogę Wam teraz podać przybliżony koszt takiej zabawy
Silnik z osprzętem 10,000 zł
Sterownik silnika 500 zł
Wszelkie płyny eksploatacyjne + filtry + rozrząd ok 1,000 zł
Skrzynia liczę ok 3,000 zł ale może być i więcej

To na tą chwile przyszło mi do głowy. Dokładny kosztorys przedstawie po zakończeniu prac i zliczeniu faktur

#10 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 grudnia 2013 - 20:48

A co z chłodzeniem? Hamulce? Zawieszenie?

#11 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2013 - 20:49

zastanawia mnie tylko jak ogarniesz te moc ??
ale będziesz Pionierem no i nie lada gratka takie cudo na Zlotach :)

#12 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 grudnia 2013 - 21:08

Silnik z osprzętem 10,000 zł

wooow to chyba kupił całe auto ? ;)

drogo zabulił wg mnie..
ale też jestem ciekaw jak to bedzie trybić w budzie omy

#13 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 grudnia 2013 - 21:30

zastanawia mnie tylko jak ogarniesz te moc


Nie przesadzaj...

drogo zabulił wg mnie..


a masz świadomość ile mogą kosztować dorabiane części na zamówienie? choćby łapy pod silnik? na allegro tego nie znajdziesz..
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#14 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 grudnia 2013 - 21:32

Sam osobiście wolałbym już kupic całe auto, nawet angola i przekładać.

#15 OFFLINE   FatBoy82

FatBoy82
  • 145 postów
  • Dołączył: 24-11-2012
  • Skąd: Olszewnica Stara
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 18 grudnia 2013 - 21:37

tak sie tylko wtrace i mam nadzieje, ze za bardzo Czarny się nie zmartwi. W Polsce jest na pewno przynajmniej jedna Oma z V8, sam nią jechałem, więc info sprawdzone ;)
Napęd i hamulce wzięte z Monaro, reszta to Oma B z '94 (jeśli mnie pamięć nie myli).

Druga lokata też nie jest zła, a w takim projekcie najfajniejsze jest grzebanie przy aucie i przeogromna satysfakcja z doprowadzenia go do końca :)
Gratki Czarny, zakładaj sprawną skrzynię i ogień :D

#16 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 grudnia 2013 - 21:59

tak sie tylko wtrace i mam nadzieje, ze za bardzo Czarny się nie zmartwi. W Polsce jest na pewno przynajmniej jedna Oma z V8, sam nią jechałem, więc info sprawdzone ;)
Napęd i hamulce wzięte z Monaro, reszta to Oma B z '94 (jeśli mnie pamięć nie myli).

Druga lokata też nie jest zła, a w takim projekcie najfajniejsze jest grzebanie przy aucie i przeogromna satysfakcja z doprowadzenia go do końca :)
Gratki Czarny, zakładaj sprawną skrzynię i ogień :D


conajmniej 3 w PL, bo jeszcze dany miał 5.7 u siebie ;)

ale nikt chyba nie wkładał jeszcze 4.4 od BMW :D

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#17 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 grudnia 2013 - 22:47

więc z tym silnikiem i tak będzie pionierem w PL :)

#18 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 grudnia 2013 - 14:00

Wykładając takie pieniądze zdecydowanie lepiej było kupić rozbite Monaro lub nawet szarpnąć ze stanów rozbite GTO z LS1 lub2. Praktycznie konstrukcja na bazie podwozia V. Tylny zawias ten sam poza dyfrem półosiami i szerszymi tarczo bębnami. Wszystko przygotowane do komory silnikowej w omedze. 5.7 lub 6.0 V8.
No i korzyści płynące z jednostek LSx bezcenne.

Tu możecie sobie zobaczyć jak to wszystko wygląda: http://www.szarbia.c...0&pkat2=0&id=20

#19 OFFLINE   Czarny87

Czarny87

    Oma 03 rok kombi 4.4 V8

  • 0 postów
  • Dołączył: 10-01-2013
  • Skąd: ŁDZ

Napisany 19 grudnia 2013 - 19:37

Co do zawieszenia, hamulców to wszystko będzie lepsze niż standard. Hamulce przód i tył na tarczy brembo i do tego zaciski brembo 4 tłoczkowe.

Zawieszenie jest na razie ori, ale siedzi za nisko, dlatego będziemy myśleć nad czymś na gwincie dobrej firmy.

Chłodzenie robione do podstaw tak jak ma być.

Czy ja wiem czy drogo za silnik z osprzętem i dostosowaniem go do zamontowania do omegi.

Sądzę ze 4.4 V8 o mocy ok 350 KM i napędem tylko na tył da rade. Co do pewnej mocy będzie wiadomo po zmontowaniu autka ustawieniu wszystkiego na sterownikach i sprawdzeniu auta na hamowni.

Powinno się tym latać spoko, sporo mocy pod pedałem przyspieszenia szersze oponki. No i oczywiście za***isty dźwięk V8 pod maska. Można się w tym zakochać aż sobie nagrałem w dykrafonie jak to ładnie mruczy

#20 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 grudnia 2013 - 20:43