Straszne rzeczy normalnie..tylni - to moga byc obroncy druzyny pilkarskiej
Naped to jak cos to ew tylny
Tylny napęd - co w tym takiego fajnego............?
#101 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 05:28
#102 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 20:11
Stare Polo wyleciało na pół biegu bez zająknięcia a ja ryłem się tam dwie godziny prawie. pomogło dopiero 5 kg soli i wór piasku ...
#103 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 20:16
bardzo fajnie dzisiaj doceniłem tylny napęd jak przez dwie godziny nie mogłem wyjechać zza marketu pod stromy podjazd. Ani esp ,asr śnieżynka ,ani przodem ani tyłem . Opony fajne .
Stare Polo wyleciało na pĂłł biegu bez zająknięcia a ja ryłem się tam dwie godziny prawie. pomogło dopiero 5 kg soli i wĂłr piasku ...
Zainwestuj w szpere ja nie mam zadnego problemu oponki barumki polaris 3 i pod kazda goreczke podchodzi:)
Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka
#104 OFFLINE
#105 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 22:29
Faktem jest, że rwd zimą nie ułatwia manewrów na parkingach, czy podjazdach, ale jak ktoś jeszcze sam sobie komplikuje sytuację, to szkoda gadać.
#106 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 22:35
ważna jest też technika jazdy. Jak kiedyś patrzyłem, co wyprawia koleś w e36, to aż ręce opadały. Nie mógł ruszyć z parkingu, a jego jedynym pomysłem był pełen but w podłogę i 1 lub R. Z opon szedł dym, a auto w miejscu. Podjechałem Omegą, to się zdziwił, że dałem radę ruszyć, a jak już pociągnąłem go na lince, to minę miał niekiepską .
Faktem jest, że rwd zimą nie ułatwia manewrów na parkingach, czy podjazdach, ale jak ktoś jeszcze sam sobie komplikuje sytuację, to szkoda gadać.
na nic koni kupa jak kierownik żeby okiełznać RWD w pewnych sytuacjach to trza mieć umiejętności i obycie z nim
#107 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 22:44
bardzo fajnie dzisiaj doceniłem tylny napęd jak przez dwie godziny nie mogłem wyjechać zza marketu pod stromy podjazd. Ani esp ,asr śnieżynka ,ani przodem ani tyłem . Opony fajne .
Stare Polo wyleciało na pół biegu bez zająknięcia a ja ryłem się tam dwie godziny prawie. pomogło dopiero 5 kg soli i wór piasku ...
Cza było tyłem wyjechać
#108 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 22:48
#109 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 22:55
#110 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2014 - 23:05
#111 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 00:12
ważna jest też technika jazdy. Jak kiedyś patrzyłem, co wyprawia koleś w e36, to aż ręce opadały. Nie mógł ruszyć z parkingu, a jego jedynym pomysłem był pełen but w podłogę i 1 lub R. Z opon szedł dym, a auto w miejscu. Podjechałem Omegą, to się zdziwił, że dałem radę ruszyć, a jak już pociągnąłem go na lince, to minę miał niekiepską .
Faktem jest, że rwd zimą nie ułatwia manewrów na parkingach, czy podjazdach, ale jak ktoś jeszcze sam sobie komplikuje sytuację, to szkoda gadać.
ciężko o dym z opon przy pełnym bucie z włączonym asr-em. Na lince byś mnie nie pociągnął na pewno bo auto postawione na "P" i ręcznym zsuwało się z podjazdu więc to nie była lekka góreczka z lekkim śniegiem co nie zmienia faktu że oma zawiodła na całej linii .Bo jeszcze nigdy nie musiałem zostawić auta w mieście i jechać starą poczciwą marejką po piach do domu:masakra:
#112 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 01:45
A mój komentarz odnosił się nie do ciebie osobiście, ale bardziej ogólnie
#113 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 02:23
#114 OFFLINE
#115 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2014 - 17:56
#116 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2014 - 08:20
http://moto.pl/MotoP...html#BoxMotoTxt :jump: