!!! GRZANIE !!!
#41 OFFLINE
Napisany 20 marca 2008 - 20:48
#42 OFFLINE
Napisany 20 marca 2008 - 22:47
Nagrzewnica wymieniona!! W aucie cieplutko Dzieki Beast za nagrzewnice
Nie ma za co mowilem ze grzala niezle
#43 OFFLINE
Napisany 26 marca 2008 - 10:09
Też mam problemy z grzaniem - nagrzewnica do wymiany. Powiedzcie jaką nagrzewnice polecacie? Oryginalną używaną (koszt kolo 150 zl) czy np zamiennik (jak tak to jaki). W autoryzowanym serwisie powiedzieli mi, że oryginał 450zl zamienik 250 zl. Mam manualną klimę (ponoć można przy takiej klimatyzacji założyć zamienniki)
Pozdrawiam
Maciej
#44 OFFLINE
Napisany 26 marca 2008 - 12:14
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
Napisany 28 marca 2008 - 21:52
#47 OFFLINE
Napisany 28 marca 2008 - 22:06
Ja na tanim zamienniku sie już raz naciąłem. Smierdziała niemiłosiernie! Taki chemiczny zapach rozgrzanego plastiku. Dlatego teraz zdecydowałem sie na używke i kupiłem ją tutaj na forum i uwierz mi że można kupić w dużo korzystniejszej cene niż napisałeś. Kolega Beast to potwierdzi. Dobrze mówię Beast ?
cena byla promocyja nagrzewnice sam testowalem jezdzac tym samochodem wiec wiedzialem co sprzedaje
#48 OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 09:57
mam problem z zaworem nagrzewnicy leci z niego płyn przez te dwa prostokątne otworki no i naj gorsze to ze wyciągnołem przewód ten z góry zaworu i niebardzo wiem gdzi go teraz włorzyc morze ktoś z szanownych kolegów ma zdjęcia lub dokładny opis
zgóry dziękuje za pomoc JAREK
#49 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 10:59
wymieniłem zawór nagrzewnicy i nie leci płyn
tylko gdzie mam włorzyć ten cieniutki przewód bo go wyciągnołem a teraz niewiem gdzie mam go włorzyć zaworó
PROSZE O SZYBKĄ POMOC NAJLEPIEJ JAKBY BYŁY ZDJECIA LUB DOKŁADNY OPIS PRZEŚLIJCIE NA GG
DZIEKI I POZDRAWIAM
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
#50 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 13:35
witam!!!
wymieniłem zawór nagrzewnicy i nie leci płyn
tylko gdzie mam włorzyć ten cieniutki przewód bo go wyciągnołem a teraz niewiem gdzie mam go włorzyć zaworó
PROSZE O SZYBKĄ POMOC NAJLEPIEJ JAKBY BYŁY ZDJECIA LUB DOKŁADNY OPIS PRZEŚLIJCIE NA GG
DZIEKI I POZDRAWIAM
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wyciagneles go calego czy tylko na zawor nie wiesz gdzie nalozyc? jesli caly to wchodzi w przegrode kabiny kolo wejscia nagrzewnicy
#51 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 22:26
wyciągnołem cały ten cienki przewód i mam go włorzyc w mały otworek przy wejsiu i wyjściu przewodów nagrzewnicy
ten przewodzik dokładnie czemu służy jake spełnia zadanie i z czym sie łączy
#52 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 22:34
witam
wyciągnołem cały ten cienki przewód i mam go włorzyc w mały otworek przy wejsiu i wyjściu przewodów nagrzewnicy
ten przewodzik dokładnie czemu służy jake spełnia zadanie i z czym sie łączy
dokladnie tam masz go wpiac. a sluzy do sterowania zaworem trojdroznym. a do czego sluzy zawor trojdrozny - uzyj szukajki - sekwencja zawor trojdrozny
#53 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 22:47
wydaje mi sie że nie jest dobrze włorzony
czy to ma jakiś wpływ na działanie klimy bo wydaje mi sie ze klima słabo dmucha zimnym powietrzem czy to ma jakiś związek
#54 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 22:52
witam
wydaje mi sie że nie jest dobrze włorzony
czy to ma jakiś wpływ na działanie klimy bo wydaje mi sie ze klima słabo dmucha zimnym powietrzem czy to ma jakiś związek
ehhh....
zawor trojdrozny odcina doplyw cieplej wody na nagrzewnice w momencie ustawienia nawiewow na max zimne. jesli nie bedzie dziala na nagrzewnice bedzie szla goraca woda oslabiajac dzialanie klimatyzacji. ale nie powinno byc to az tak znaczne. jesli slabo ci klima chlodzi to sprawdz czynnik oraz cisnienie sprezarki. kazdy dobry fachura od klim ci powie czy jest ok czy nie.
#55 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 23:02
jak mam skręcone na zimny nawiew to leci zimne powietrze jak na gorące to aż parzy tak leci ciepłe powietrze gdybym miał zle włorzone to by gorzej grzało ? czy słabo?
bo przed awarią tego zaworu klima chodziła owiele lepiej
morze żle go umieściłem czy ten przewodzik ma sie z czymś połączyć tam wśrodku czy tylko go tam włorzyć i będzie ok
morze jak go wyciągnołem to zdrugiej strony coś sie odłączyło
#56 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 23:06
witam
jak mam skręcone na zimny nawiew to leci zimne powietrze jak na gorące to aż parzy tak leci ciepłe powietrze gdybym miał zle włorzone to by gorzej grzało ? czy słabo?
bo przed awarią tego zaworu klima chodziła owiele lepiej
morze żle go umieściłem czy ten przewodzik ma sie z czymś połączyć tam wśrodku czy tylko go tam włorzyć i będzie ok
morze jak go wyciągnołem to zdrugiej strony coś sie odłączyło
niestety nie powiem ci czy wypadl ci przewod czy zle wlozyles bo szklanej kuli dalem wolne a nie mam fusow zeby wrozyc. postprawdzaj co ci napisalem i przeczytaj uwaznie calosc jeszcze raz
#57 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 23:09
JUTRO POSPRAWDZAM JESZCZE RAZ WSZYSTKO I DAM ZNAĆ
DZIĘKI I POZDROWIENIA
#58 OFFLINE
Napisany 26 października 2008 - 18:30
#59 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 13:31
- nagrzewniaca sprawna
- uszczelka pod głowicą powodująca zapowietrzanie układu oki
- skopany termostat bajka
To tylko na prętce przykłady usterek które wymieniali mechanicy jako przyczyny niesprawnego ogrzewania. Sami policzcie ile bym wydał kasy na usunięcie niby usterk! A cała sprawa to pomylone podciśnienia. Ale dojście do tego troche mi zajeło czasu i nerwów. Pozdro dla marznących w swoich omegach
#60 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 15:40
No Panowie nareszcie sprawa ogrzewania załatwiona Zagadka braku ogrzewania okazała się tak naprawde błacha wystarczyło wyjąć z zaworu trójdroznego wężyk od podciśnienia i gorąca woda popłyneła do nagrzewnicy. Wnioski:
- nagrzewniaca sprawna
- uszczelka pod głowicą powodująca zapowietrzanie układu oki
- skopany termostat bajka
To tylko na prętce przykłady usterek które wymieniali mechanicy jako przyczyny niesprawnego ogrzewania. Sami policzcie ile bym wydał kasy na usunięcie niby usterk! A cała sprawa to pomylone podciśnienia. Ale dojście do tego troche mi zajeło czasu i nerwów. Pozdro dla marznących w swoich omegach
super fajnie z tym ze:
ten przewod podcisnienia musi tam byc - jesli zdjecie jego puscilo wode na nagrzewnice to albo masz zwalony zawor sterujacy albo sam zawor trojdrozny albo masz pomieszane podcisnienia, z tym ze w poprzednim poscie napisales ze rurki na nagrzewnice sa gorace wiec plyn musial tam leciec.