!!! GRZANIE !!!
#1 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:08
#2 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:15
Po przestudiowaniu szukajką forum odnośnie ogrzewania nie znalazłem porady na moją bolączke :sad: Sprawa wygląda tak. Kiedy kupowałem auto było lato więc ogrzewania oczewiście nie sprawdzałem. Teraz kiedy jest już czas na załanczanie okazuje się że ogrzewanie zonk. Sprawdziłem zawór 3-drożny i nie cieknie, węże od człodnicy ciepłe i nie twarde, nowy korek w zbiorniczku wyr., zalany nowym płynem. Odpalam auto ogrzewanie na maxa i wieje zimnym jak jade i przyśpieszam to wieje ciepło jazda stała prędkością znowu zimno but i ciepło wręcz gorąco! Więc nagrzewnica chyba sprawna!? Jest jeszcze tak że jak jest silnik ciepły i wyłącze a za chwile włącze to przez chwile wieje ciepło nawet przy postoju. Niestety ogólnie jest kicha na klimie też nie grzeje! Ma ktoś pomysły co to może być?
slaby przeplyw przez nagrzewnice. mialem to samo. po czyszczeniu w aucie ukrop
#3 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:17
#4 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:18
Było by SUPER bo straszono mnie padniętą uszczelką pod głowicą! Mam jeszcze pytanko odnośnie czyszczenia nagrzewnicy. Jak to zrobić? CZym?
#5 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:19
Było by SUPER bo straszono mnie padniętą uszczelką pod głowicą! Mam jeszcze pytanko odnośnie czyszczenia nagrzewnicy. Jak to zrobić? CZym?
powiedz mi jeszcze jak termostat sie zachowuje i jakie masz temperatury na blacie. do czyszczenia/wymiany nagrzewnicy trzeba zwalac deske
#6 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:24
#7 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:43
No więc tęp. oscyluje w granicach 90-95 stopni raczej się nie przegrzewa. Sprawdzałem ręką tęp. węży i wszystkie są ciepłe. Zastanawia mnie tylko jedno że podczas wymiany płynu weszło tylko ok 6l płynu a powinno wejść ok 9l.
dlatego ze zlewasz tez tyle. reszta zostaje w silniku i przewodach. jesli nie ubywa ci plynu chlodniczego, nie masz twardych wezy, nie kopci to uszczelke glowicy mozesz odpuscic. zaczal bym od czyszczenia albo wymiany nagrzewnicy
#8 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:46
#9 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:52
beast, też tak pomyślałem że reszta zostaje w silniku. Śmieszne ale jak jeżdziłem na wodzie to ubywało wody teraz jak zalałem płyn już nie ubywa, przynajmniej narazie.
a duzo ubywalo ?
#10 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 14:59
#11 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 15:06
No tak w tygodniu to ok połowy zbiorniczka. Ale jestem zakręcony : Zapomniałem o tym że jak kiedyś pojechałem do gorzowa na parkingu zobaczyłem że pod autem woda. Pękł ..spruchniały.. wąż który wchodzi do silnika i sikało ciękim strumykiem. Obciołem kawałek gumy i już po sprawie. Tyle tych usterek że człowiek już się kręci w tym wszystkim
no to walcz z nagrzewnica. na poczatek mozesz sprobowac wyczyscic przez weze duzym cisnieniem - dojscie do wezy masz po odkreceniu klapki kolo filtra kabinowego. jesli to nie pomoze to wymien nagrzewnice
#12 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:24
beast, .... Śmieszne ale jak jeżdziłem na wodzie to ubywało wody teraz jak zalałem płyn już nie ubywa, przynajmniej narazie.
Jak się jeździ na wodzie to potem są skutki : na bank masz zapchaną nagrzewnice i niewiadomo co jeszcze.Może najpierw przepłukaj układ jakimiś środkami bo wycąganie nagrzewnicy to nie jest przyjemna sprawa.Pozatym jak jeździłeś na wodzie to możesz mieć zakamienione jeszcze wiele innych miejsc i po wymianie nagrzewnicy znów ją zapcha.
#13 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:27
Jak się jeździ na wodzie to potem są skutki na bank masz zapchaną nagrzewnice i niewiadomo co jeszcze.Może najpierw przepłukaj układ jakimiś środkami bo wycąganie nagrzewnicy to nie jest przyjemna sprawa.Pozatym jak jeździłeś na wodzie to możesz mieć zakamienione jeszcze wiele innych miejsc i po wymianie nagrzewnicy znów ją zapcha.
Tak już kupiłem a czym radzisz przepłukać?
#14 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:35
#15 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:37
#16 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:38
#17 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:41
#18 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:43
#19 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 14:58
kupie preparat do oczysczania ukladu na stacji jet ! koszt chyba ok 12zl,
pisza zeby wsypac proszek do ukladu i pozostawic na kilkanascie minut po czym wyplukac caly uklad chlodzenia i zalac go np. DYNAGELEM !
pozdrawiam !
#20 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2007 - 15:06