Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] tłoki z Y26SE


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   miechu26

miechu26
  • 8 postów
  • Dołączył: 19-07-2011

Napisany 02 grudnia 2013 - 14:56

Witam szanowne grono.Czy jest możliwość rozwiercenia bloku x25xe pod tłoki z Y26SE. Z góry dziękuję za odpowiedz

#2 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 02 grudnia 2013 - 15:39

Jest.

#3 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 grudnia 2013 - 15:41

Czy jest możliwość rozwiercenia bloku x25xe pod tłoki z Y26SE

Wszystko jest możliwe - 3 litrową szóstkę rozwiercili do 3.6 oraz 4.0, więc problemu nie ma. Jest tylko pytanie za ile ?? i kto to zrobi fachowo ??

#4 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 grudnia 2013 - 16:33

trochę to bez sensu :masakra: koszt profesjonalnego rozwiercenia jest ogromny ... jak koniecznie chcesz 2,6 to kup sobie taki silnik i wyremontuj .....

#5 OFFLINE   qter

qter
  • 114 postów
  • Dołączył: 13-07-2009

Napisany 02 grudnia 2013 - 17:34

Wszystko jest możliwe - 3 litrową szóstkę rozwiercili do 3.6 oraz 4.0, więc problemu nie ma. Jest tylko pytanie za ile ?? i kto to zrobi fachowo ??


Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?

#6 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 grudnia 2013 - 17:44

Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?

Wyguglaj sobie info o C36NE i C40SE

#7 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 grudnia 2013 - 18:18

Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?

O ile mnie pamięć nie myli, to Manzel-a i Irmscher-a trza by popytać - imion nie znam.

#8 OFFLINE   miechu26

miechu26
  • 8 postów
  • Dołączył: 19-07-2011

Napisany 02 grudnia 2013 - 20:02

Chodziło mi o to czy blok da się aż tyle rozwiercić i czy nie braknie tulei.Bo przy drugim szlifie jest wymiar 82.6 a mam tłoki w nominale do 2.6.

#9 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 02 grudnia 2013 - 20:47

Ten blok niema tulei, to odlew żeliwny. Te same bloki były stosowane do 2,5 i 3,0 więc spokojnie wejdzie tłok z 2,6.

#10 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 grudnia 2013 - 20:53

Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?


3.0 R6 na 3.6 R6 to chodzi o silnik lotusa omegi :p

ogólnie myślę że zdajesz sobie sprawę że to nie będzie tania zabawa. Koszty liczone będą w tysiącach złotówek. Ile chciałbyś uzyskać mocy ?

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#11 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 grudnia 2013 - 21:10

tysiącach złotówek


kilkunastu :) mając jakieś umiejętności i zdolności...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#12 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 grudnia 2013 - 21:23

kilkunastu :) mając jakieś umiejętności i zdolności...


no właśnie bo nie tylko same tłoki trzeba ogarnąć. Ciekaw jestem i ile mocy kolega celuje

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#13 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 grudnia 2013 - 22:30

Ciekaw jestem i ile mocy kolega celuje

w 180 KM :D

#14 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 03 grudnia 2013 - 06:41

Silniki 2,6 i 2,5 różnią się jeszcze kilkoma detalami:
- czopy korbowe w 2,5 są mniejsze, czyli korby są inne
- sworznie w 2,5 łączone są z korbami skurczowo, w 2,6 pływające
- wysokość kompresji tłoków 2,5 to 30,45mm, a 2,6 29,65mm
Jak dla mnie prościej i taniej kupić cały 2,6 (raczej nie są drogie).
Najlepiej kupić od razu 3,2 :)

#15 OFFLINE   Omega Star

Omega Star
  • 66 postów
  • Dołączył: 09-12-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 grudnia 2013 - 09:17

Silniki 2,6 i 2,5 różnią się jeszcze kilkoma detalami:
- czopy korbowe w 2,5 są mniejsze, czyli korby są inne
- sworznie w 2,5 łączone są z korbami skurczowo, w 2,6 pływające
- wysokość kompresji tłoków 2,5 to 30,45mm, a 2,6 29,65mm
Jak dla mnie prościej i taniej kupić cały 2,6 (raczej nie są drogie).
Najlepiej kupić od razu 3,2 :)


Popieram w zupełności, przeróbka jest nie logiczna i nie opłacalna, silnik będzie wersją testową w której trza zmienić, przerobić wiele elementów które mogą być nie trwałe.

#16 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2013 - 10:51

3.0 R6 na 3.6 R6 to chodzi o silnik lotusa omegi :p


C36NE o którym słusznie wspomniał Immo, to nie jest C36GET ;)