Odgrzeje troche kotleta.......
Poskładałem auto i zaczeło odpalac....... jednakze pojawił sie problem z pompa paliwa która wieszała sie ( po stuknieciu w nia pracowała prawidłowo).... wymianiłem na zamiennik niestety topran jednakze pompa gubi cisnienie.....i zmuszony jestem oddac ja na gwarancje ..jednakze to nie jest problemem...
Rozrzad był przestawiony na pierwszym wałku o 2 zabki dlatego zabrałem sie za ustawianie długo to trwało ale udało mi sie sam nie wiem czy na 100 procent dobrze ale auto zapaliło i po dogrzaniu auto na wolnych zaczeło normalnie chodzic i wszystko by było ok gdyby nie......SKRZYNIA
Miałem jakis czas temu około 2 miesiecy problem z skrzynia mianowicie rano zapaliłem auto po 10 sek daje D i na MID komunikat automatic getribe
oraz swiecace sie TC po około 2 h zoorientowałem sie ze problem jest z WTYCZKA do pompy ABS... zaraz po zakupie miałem z tym problem okazało sie ze złacze wielopinowe w pompie jest zapsute tzn jedna z nuzek jest skorodowana... wszystko przemyłem kontakt sprayem oraz dorobiłem nózke z strony zenskiej... błędu nie pokazywało a skrzynia przez kolejne 1000km smigała az miło.....jednak gdy odpalałem auto z rozrzadem na wierzchu czyli bez osprzetu to po czasie wyskoczył mi bład skrzyni.... obecnie autko jak właczam skrzynie strasznie zamula na wolnych... np z 800 obr schodzi na 400 i zaczyna gasnac..... nie chce jechac i jest ogólnie masakra.... gdzie szukac....podpowiedzcie cos......