[OB & OBFL] Wycieraczki, schemat
#1 OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 22:22
jako że po swapie mam mały problem z wycieraczkami to też mam takie pytanie czy ma ktoś schemat co powinno być podłączone pod żółty przekaźnik wycieraczek ?
Dawca miał przekaźnik pod kierownicą, moja omega miała to w puszcze w komorze silnika, teraz po swapie nie mam tego przekaźnika i wycieraczki działają tylko na 2 i 3 biegu, muszę ze starej instalacji wyciąć kable z tego przekaźnika ale chciał bym informacje co było podpięte pod poszczególne wyprowadzenia.
#2 OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 22:33
Witam,
jako że po swapie mam mały problem z wycieraczkami to też mam takie pytanie czy ma ktoś schemat co powinno być podłączone pod żółty przekaźnik wycieraczek ?
Dawca miał przekaźnik pod kierownicą, moja omega miała to w puszcze w komorze silnika, teraz po swapie nie mam tego przekaźnika i wycieraczki działają tylko na 2 i 3 biegu, muszę ze starej instalacji wyciąć kable z tego przekaźnika ale chciał bym informacje co było podpięte pod poszczególne wyprowadzenia.
proszę schemat elektryczny:D
#3 OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 22:41
#4 OFFLINE
Napisany 10 listopada 2013 - 22:45
Yhhh ten niemiecki, podpowiesz mi na której stronie szukać wycieraczek ? Bo nie rozumiem nic po tym skomplikowanym języku...
Scheibenwischer to wycieraczki
no dobra, łatwiejsza wersja:D
#5 OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 21:12
Z pomocą schematów ogarnąłem temat.
Jeśli ktoś w przyszłości natrafił by na taki problem to rozwiązanie jest prostę (ale dopiero po tym jak przekopie się schematy)
Wszystko co jest nam potrzebne do zabiegu to wiązka z przekaźnikiem pod maską, znalezienie kostki od wycieraczek pod maską (pod akumulatorem) i podłączenie przewodów z wiązką przekaźników. (cięcie wtyczki z instalacji i lutowanie do przewodów przekaźników)
#6 OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 21:26
Dzięki robert514
Z pomocą schematów ogarnąłem temat.
to ty zdolna bestia jesteś
#7 OFFLINE
Napisany 11 listopada 2013 - 21:31
#8 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 10:17
#9 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 11:53
#10 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 12:23
#11 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 13:21
Jest żółty, ewentualnie od któegoś rocznika jest obok akumulatora;)
Kolega ma omege z 97r a tam przekaznik jest koloru szarego
http://forum.omegakl...ead.php?t=11582
#12 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 13:31
#13 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 14:26
#14 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 17:57
Przekażnik był żĂłłty(jeśli są czasowe) i do roku 97 pod kierownicą a po tym roku w trĂłjkątnej skrzynce przy aku.
Poprzednia omege mialem z 97r z czasowymi wycieraczkami i przekaznik byl szary pod kierownica.
#15 OFFLINE
Napisany 19 maja 2017 - 08:21
Stary temat ale mam problem jak w temacie.
Zmieniałem silnik w samochodzie. Dawcą była omega poliftowa kombi 2.5 litra o poszło to do omegi 2.0 rok 96.
Pare dni po swapie spalił mi sie duzy bezpiecznik zielony od nawiewu. Jak zmieniłem bezpiecznik od nawiewu to spalił mi sie bezpiecznik mały F26 od oswietlenia tablicy rejestracyjnej, mida i spryskiwaczy reflektorów.
Jak wkładałem obydwa bezpieczniki to zapalały mi sie zegary mimo wyłaczonego oswietlenia pokretłem i cały czas swieci mi sie tablica rejestracyjna a nie działała dmuchawa i przerazliwie piszczał buzer swiateł mimo ze swiatła wyłaczone.
NIe wiem czy poszedłem dobrym tropem ale razem z silnikiem od polifta przekładałem skrzynke przekazników pod maską i okazało sie ze jest tam duzy zółty przekaznik podobno od wycieraczek którego wyjecie eliminuje zwarcie.
Samochod jest z roku 96 i ma bezpiecznik od wycieraczek równiez szary pod kierownica. Po wycieciu zółtego wycieraczki normalinie pracują . Dopiero po wyjecieu szarego pod kierownicą wyłacza pierwszy bieg wycieraczek.
Możliwe ze bezpiecznik od polifta od wycieraczek pod maską powodował jakies zwarcie bo widocznie jest troche inna wiazka niz w roku 96?