Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

szarpie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 14 września 2006 - 13:53

witam,mam malutki problem,niedawno nabylem Omege 2.0 w gazie II generacji, na czym polega mój problem,otóż,gdy silnik sie juz nagrzeje to zaczyna mi szarpać samochodem i ma słabsze przyśpieszenie,jakby chodził na 3 garach,mam tak tylko na gazie i dopiero jak sie już nagrzeje,nie mam pojęcia o co tu chodzi,wie ktoś? dodam też że ostatnio zauważylem że na kopułce od modułu leciutko sie iskrzy,nie wiem czy jest tak na zimnym silniku. wie ktoś o co może chodzić i co zrobić?
Mam też prośbe, zauważylem że mi duzo pali gazu,ostatnio wyszło jakieś 16 gazu na 100km, nie tylko po mieście,czy to może przez tą kopułke?jak ustawić żeby paliła mniej?




EDIT : przenioslem do odpowiedniego dzialu - bartas



#2 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2006 - 16:29

kopułke wymień, bo szkoda męczyć silnika
kiedy wymieniałeś przewody, swiece i filtry powietrza i gazu :?:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#3 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 14 września 2006 - 19:53

ja go ciutke ponad miesiąc temu kupilem i nic nie zmienialem,ale świece i przewody były sprawdzone,i są ok,kopułke odkręcilem i wyczyścilem dokladnie,bo była troszke mokra w środku,były też małe dziurki po bokach,chyba od prądy,zostały załatane,i efekt jest taki że silnik chodzi teraz w porzo,jeśli jednak to nie zda egzaminu to kopułke natychmiast wymienie,póki co jest spoko

#4 OFFLINE   michal_mv

michal_mv
  • 15 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Jackart

Napisany 15 września 2006 - 06:31

ale świece i przewody były sprawdzone,i są ok,


Na czym polegalo to sprawdzenie swiec ?

Jezdzac na gazie swiece po 10-15k km wizualnie nie sa zuzyte jesli silnik nie lyka olejku ale po takim przebiegu nie spalniaja wiekszych wymagan gazu co do jakosci iskry.

Czyli po zakupie auta podstawowe czynnosci to:
wymiana oleju i filtra
filtra powietrza
filtra gazu
swiec
jesli nie ma pewnosci - rozrzad

do sprawdzenia kopulka i palec
przewody WN

niestety kazdy zachwala jak moze sprzedawany samochod i moze nie powiedzec calej prawdy co bylo robione a co nie

ostatni moj samochod - mazda xedos - byla tez zachwalana ze miala niedawno wymieniany rozrzad a po zdjeciu obudowy okazalo sie ze pasej est juz popekany po zewnetrznej stronie.
co do oleju tez trzeba dowiedziec sie na jakim jezdzil i dla swietego spokoju wymienic.

Jak z wolnymi obrotami po rozgrzaniu? czy problem jest tylko przy przyspieszaniu?
Jak masz wszystko pod kontrolą to znaczy, ze jedziesz za wolno :p

#5 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 16 września 2006 - 09:00

to była wina kopułki,zdjąłem ją i byla w środku mokra,wyczyścilem benzyną i wysuszylem,miala też małe dziurki po boku,pewnie od prądu. Stąd szły te przebicia pewnie,dziurtki zalatane i dziala wszystko w porządku:)

#6 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 19 września 2006 - 14:10

..To ty latasz?? ..Domniemam ze masz 2.0 8V tak? .. takie cudo do tego silnika to grosze..

..a zeby C20NE jezdzilo dobrze na LPG to mus: świece i przewody NGK - zero szaprania, strzałow itp itd..

..O LPG trzeba dbać.. A te 16 to po miescie czy w trasie?? ..Generalnie 2.0 8V jest jednym z najlepszych silnikow ktore zniasa nawet najprostrza instalke LPG, i szczerze powiedziawszy to zalozy ja nawet najwiekszy partacz, kwetia tylko regulacji i powinno byc pieknie ladnie..

..Kup sobie nowa kopulke, swieczki i kable VN, zobaczysz jak bedzie lux :)

#7 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 19 września 2006 - 15:11

załatałem kopułke,oczyściłem świece i przewody i działa lux:P

#8 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 20 września 2006 - 11:35

..ehhh :( ..Szczedzic na aucie :( ..Biedne C20NE :tere-fere:

#9 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 20 września 2006 - 14:44

niestety ale nie mam takiej kasy żeby wszystko wymienić,nie zarabiam dużo a jeszcze sie ucze:P,kasa mi wpadła z odszkodowania to wolalem sobie kupić furke niż ją głupio wydać:p,pozatym to już chyba u nas rodzinne że lubimy sie grzebać przy tym niż od razu wymieniać:p

#10 OFFLINE   kysiek31

kysiek31
  • 33 postów
  • Dołączył: 09-08-2006
  • Skąd: Trójmiasto

Napisany 20 października 2006 - 20:33

Witam, też ma C20NE i niestety koledzy mają rację że kopułka, palec rozdzielacza , świece i przewody WN musza być wymienione aby dobrze goniły koniki w tym silniku. Ogólny koszt wszystkiego to nie całe 200zł. Pozdrawiam
kysiek31