Zgadza się to ta . I co teraz mam zrobić ?
przełożyć kostkę
Napisany 23 października 2013 - 18:06
Zgadza się to ta . I co teraz mam zrobić ?
Napisany 23 października 2013 - 18:09
Napisany 23 października 2013 - 18:09
przełożyć kostkę
Napisany 23 października 2013 - 18:12
a czysta pusta kostka została mi taka
http://obrazki.elekt..._1339841483.jpg
Robert a po co eprom? Ja tam nic takiego nie robiłem u siebie
Napisany 23 października 2013 - 18:15
Napisany 23 października 2013 - 18:18
do tej fioletowej z twojego zdjęcia wepnij zieloną
Napisany 23 października 2013 - 18:22
A i co z immo ? Bo przełożyłem kompa silnik szkrzynie i dostałem tylko checka z kluczyka .
Napisany 23 października 2013 - 18:25
zostaw swój komputer i nie musisz nic przekładać
Napisany 23 października 2013 - 18:27
Napisany 23 października 2013 - 18:31
Czyli trza zmienic jednak kompa na 3.0? bo też mam tak że musi ze 3-4 razy zakręcic i zapali, na 2.5 tego nie było, a tak jak krowie na miedzy mógł byś wytłumaczyc? muszę kupic sterownik czylki komp czy jak? Bo trochę zbaraniałem w tych tematach
Chciałbym ale miedzy innymi przez komputer ta przekładka była robiona . Panowie gazownicy coś tam grzebali i 3/4 informacji nie dało się szczytać . Nawet w serwisie opla .
Napisany 23 października 2013 - 18:31
Napisany 23 października 2013 - 18:32
A nie wiem nawet zobaczę jutro, gdzie szukać oznaczenia?
Napisany 23 października 2013 - 18:36
a jaki masz sterownik??
no to zmiana ECU, pętli i kostki w kluczyku:)
Napisany 23 października 2013 - 18:38
Łopatologicznie jakbyś mógł bo ja jestem zielony jeśli chodzi o nazwy .
Napisany 23 października 2013 - 18:41
ECU- komputer silnika
pętla - pętla indukcyjna przy stacyjce
kostka - mały czip, który jest w kluczyku
Napisany 23 października 2013 - 18:42
Dużo to roboty ? Komputer, pętla i czip muszą być z jednego auta ?
Napisany 23 października 2013 - 18:48
tak
tak wygląda komplet http://img18.allegro...9/49/3580394966
albo tak http://img19.allegro...4/31/3582843165
można przeprogramować, ale to trzeba mieć TECH2, i raczej ASO, a to koszta
Napisany 23 października 2013 - 18:49
Mam komputer dostałem z silnikiem i mam czipa z kluczyka . Tylko jest problem bo to auto z którego był silnik , komp i czip dawno zostało przerobione na żyletki więc nie mam tej petli.