Swap z 2.5 na 3.0
#21 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 10:47
prawdopodobnie mech nie wiedział o istnieniu chłodniczki, miała trzy malutkie dziurki...
odkryłem to podłączając pod 5atm powietrza i wsadziłem pod wodę...
#22 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 11:40
ee sory wstałem dopiero zaspany jestem i nie zauważyłem że juz sa odpowiedzi do twojego problemu:p
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 00:17
No chlodniczka ok glowice ok nie wiadomo co z blokiem ale jutro skladam moja omke zobaczymy mam nadzieje ze bedzie dobrze jesli nie to wymienie caly silnik a ten zostawie na czesci.No i co, problem naprawiony ??
#25 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 11:24
#26 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 20:30
To nie wiem jak te olej znajduje sie u ciebie w płynie chłodzącym jak masz sprawną chłodniczke i uszczelki pod głowicami, a jak miałeś ten olej w płynie chłodzącym to silnik oddawał dziwne oddgłosy ??
Nie nie wydawal zadnych dziwnych dzwiekow wrecz chodzil ładnie rowno bez problemu poza tym ze na gazie nie chcial chodzic a na benzynie chodzil silnik ładnie tylko czasami troche zatrzasl sie
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 00:19
#29 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:19
#30 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 13:44
To jak to jest z tym swapem 2.5 na 3.0? Tak po prostu wkładam i jadę czy trzeba jeszcze coś zmienić? Komp? (jak komp to i chyba immobilizer?) wiązka?
#31 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:09
Żeby nie śmiecić to odgrzeję kotleta:)
To jak to jest z tym swapem 2.5 na 3.0? Tak po prostu wkładam i jadę czy trzeba jeszcze coś zmienić? Komp? (jak komp to i chyba immobilizer?) wiązka?
Nic nie musisz zmieniac, zostawiasz tylko swoje czujniki.
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:15
Czujniki wałków i wału?
Napisałem, zostawiasz swoje czujniki.
W razie potrzeby mam cały silnik 3.0 z mojego auta.
#34 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:24
Żeby nie śmiecić to odgrzeję kotleta:)
To jak to jest z tym swapem 2.5 na 3.0? Tak po prostu wkładam i jadę czy trzeba jeszcze coś zmienić? Komp? (jak komp to i chyba immobilizer?) wiązka?
zmień eproma w ECU to nic nie będziesz musiał zmieniać z imobilaizerem
#35 OFFLINE
#36 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 18:22
zmień eproma w ECU to nic nie będziesz musiał zmieniać z imobilaizerem
Co niby ma sie stac z immo skoro zmienia tylko silnik ?. Komputer zostaje stary , tak jak czujniki.
#37 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 16:22
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 17:54
Przegrzebałem forum ale nie znalazłem tego co dolega mojej omie . Kupiłem silnik na chodzie ze szkrzynią wsadziłem... i tu zaczeły się schody . Silnik z osprzętem . O ile mechanicznie wszystko się spasowało , to jest problem z komputerem . Z nowego silnika została mała zielona kostka wymiary 1x1 cm 5 pinów . A ze starej wiązki w komorze komputera wystaje wejście na 6 pinową większą kostkę . Czy ktos ma może pojęcie za co odpowiada mała zielona kostka i gdzie ja podłączyć ?
jeżeli taka kostka jak na foto to jest od wentylatorów i pompek obiegu:D
niepotrzebnie wiązkę przekładałeś, trzeba było dać stare czujniki i w ECU wymienić eprom
#40 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 18:02
jeżeli taka kostka jak na foto to jest od wentylatorów i pompek obiegu:D
niepotrzebnie wiązkę przekładałeś, trzeba było dać stare czujniki i w ECU wymienić eprom
Zgadza się to ta . I co teraz mam zrobić ?