iPLUS - problem z działaniem pseudo internetu
#1 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 19:24
Mam problem z tym głupim internetem z plusa...przez 2 lata było oki, miałem tego iplusa i nie narzekałem.Od jakiegoś czasu (pół roku) wszystko zaczeło się psuć...internet nie dział WCALE, płacę 129zł miesięcznie za coś czego NIE MAM, wymieniałem już modem,karty SIM, składałem reklamacje,skargi nic nie pomogło bo firma spuszcza moje płacze razem z moczem w firmowym kiblu i nie reaguje, już nawet nie odpisując na PISANE MAILE I PISMA . Internet tej daremnej firmy nie loguje się już nawet z trybie EDGE pomimo tego że BLIŹNIACZY net z cyfrowego polsatu działa jak ta lala... W czasach kiedy plus mi jeszcze odpisywał to non stoper pisali że jest modernizacja sieci w mojej okolicy.... CIEKAWE , że od pół roku ?? Jeden konsultant twierdzi że remont sieci drugi że nic sie nie dzieje i "Jak to jest że Ci drogi przegryzaczu chleba nie działa net skoro w SYSTEMIE wszystko oki?"...
Jak to ugryźć ? Od 3 miesięcy dosłownie nie pobrałem ani kilobajta za pośrednictwem plusa i już mnie to irytuje... bo za co ja płace ??
DONALD JAK ŻYĆ ??
#2 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 19:40
Złożyć wypowiedzenie, wtedy zaczynają reagować.Jak to ugryźć ?
#3 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 19:41
Wystosuj do nich reklamacje (swoje dane, nr abonenta, info, że nie działa, przez jaki okres nie działa i jakie masz żądania). Podejdź z taką reklamacją do biura obsługi. Panienka od CIebie przyjmie reklamację, podbije na drugim egzemplarzu. Od tego dnia mają 30 dni na odpowiedź. Jak nie odpiszą muszą spełnić Twoje żądania.
#4 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 19:47
Marek,właśnie numer jest taki że wsio działa pod innymi sieciami... mam modem HUAWEI E3131 czyli nie znowu taki szit oraz ZTE od Cyfrowego Polsatu dedykowany do sieci LTE i też bangla wszystko jak powinno, włożę karte SIM z plusa do któregokolwiek z modemów i mimo że nie mają simlocka to net nie bangla...sieć widzi ale jest d*pa, oba modemy z poprawną konfiguracjąWpinałeś modem do innego kompa ?? Działa ??
Wystosuj do nich reklamacje (swoje dane, nr abonenta, info, że nie działa, przez jaki okres nie działa i jakie masz żądania). Podejdź z taką reklamacją do biura obsługi. Panienka od CIebie przyjmie reklamację, podbije na drugim egzemplarzu. Od tego dnia mają 30 dni na odpowiedź. Jak nie odpiszą muszą spełnić Twoje żądania.
#5 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 20:04
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 20:36
softa masz najnowszego?
#8 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 20:53
#9 OFFLINE
Napisany 19 października 2013 - 21:04
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 07:28
chwilę działało ale znowu kupa
Masz prawo wystepowac o zwrot kosztow w okresie gdzie nie dzialal ci net. A probowalea wlozyc ten sam modem z karta sim do innego laptopa? Bo czasem problem nie lezy tylko od strony sieci
#13 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 08:32
#14 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 17:34
Rozwiązaniem tego problemu jest łączenie się z internetem za pomocą innej aplikacji lub manualnie. Ja osobiście polecam tą TOP NET INFO tu masz najnowszą wersję i opis http://www.bez-kabli...opic.php?t=9557
A ja dosyć długo walczyłem z plusem odnośnie tego problemu, bo skoro płacę to ma działać... ale suma sumarum nic nie wywalczyłem...
#15 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 15:19
zawsze jest jakis problem a to ,brak sieci albo brak karty sim i tak wkoło macieju.
Nie jestem przedstawicielem Play ,zeby komus sie to nie skojarzyło