[OB & OBFL] Felgi pełne, czy ktoś wie gdzie dostać
#1 OFFLINE
Napisany 27 września 2013 - 22:32
Pozdro.
#2 OFFLINE
Napisany 27 września 2013 - 22:34
#3 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 07:36
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#4 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 10:09
Jeżeli chodzi o felgi takiego typu (gullideckel) http://www.ebay.de/i...=item5af5537f21Chciałem zapytać, czy ktoś widział gdzieś felgi pełne.
http://www.ebay.de/i...=item3cd64dec40
http://www.ebay.de/i...=item1e8037e0c7
http://www.ebay.de/i...=item258340e817
to mam symulację mojej Omegi na felgach od Audi W12
#5 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 10:14
Witam. Chciałem zapytać, czy ktoś widział gdzieś felgi pełne. Nie chodzi mi o takie jak ma mercedes cy cuś podobnego z małymi otworami przy krawędzi, ale chodzi mi o całkiem pełne - takie tależe. W jakimś filmie widziałem na chysler'ze C300 te fele i o mało mi piwo z ręki nie wypadło. Wiem że gusta są różne, ale dla mnie są piękne :jump: :jump:. A możę ktoś umie znaleźć na Ebay, bo ja niewiem jak to nazwać, a co dopiero po obcemu .
Pozdro.
wrzuć w szukajkę np. drag race rims i se popatrz po grafice.
ogólnie to szukasz felg w starym dragowym stylu, takie felgi można wykonać na cnc - po prostu nie wycina się w nich wzorków Zalety to możliwość zmniejszenia wagi poprzez inną, cieńszą konstrukcję "środka", lepsza aerodynamika auta w wersjach "pełnych", a w zwykłej eksploatacji - mniejsze zużycie paliwa. Ładnie to wychodzi w polerce.
np. takie cuś:
http://www.google.co....83334350585937
tu Cragary, bardzo dobra firma od felg stal/alu zza kałuży
http://www.ebay.com/...2-/390661861599
albo to
http://www.ebay.com/...d=390661861599
zresztą sam poszukaj, już wiesz co wpisywać - powodzenia
#6 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 11:09
Jeżeli chodzi o felgi takiego typu (gullideckel) http://www.ebay.de/i...=item5af5537f21
http://www.ebay.de/i...=item3cd64dec40
http://www.ebay.de/i...=item1e8037e0c7
http://www.ebay.de/i...=item258340e817
to mam symulację mojej Omegi na felgach od Audi W12
No właśnie Nie o takie mi chodziło bo mają wloty - tak jak pisałem nie chcę jak mercedes
Felgi które widziałem to były na pewno alu, ale one były zlicowane z oponą jak kapsel piwa, nie miały wnęki
Blisko tego: http://cdnlive.carde...tro-flush-rims/
#7 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 12:29
a tu filmik jak sie to robi
są 4 party ale wrzuce jeden każdy wie jak szukać reszty:D
#8 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 18:44
a może chodzi o 'moon discs 'wpisz w google i zobacz grafike
a tu filmik jak sie to robi
są 4 party ale wrzuce jeden każdy wie jak szukać reszty:D
tak to jest to, o co mi chodziło, dzięki:D
nie sądziłem, że to są tylko zwykłe kołpaki. Kto to produkuje w Polsce, albo gdzie bym dostał 17"?
Tak właściwie to wole płaskie a nie wypókłe. Myślę że z nierdzewki jakiś tokarz wypoci może
#9 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 19:29
#10 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 19:40
A fela to tylko taka mnie się widzi
#11 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 20:15
http://www.speedhunt...mooneyes-japan/
#12 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 20:17
Może jakiś mały... klimatyzator?Myślę o jakiś zgarniaczach powietrza od środka auta na tarczę.
#13 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 20:35
#14 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 20:53
tak tak albo ze 2 na kolo np. takie
http://allegro.pl/wi...3556634814.html
A ja tu starałem się poważnie podchodzić do tego tematu
#15 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 21:05
Myślę że taki kołpak nie zabiera 100% powietrza, inaczej nie montowano by tego w dragach, jakies powietrze przeplywa pod autem "z tyłu koła" no chyba, że wszyscy co to montują, są w błędzie.
#16 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 21:13
#17 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 21:24
#18 OFFLINE
Napisany 28 września 2013 - 21:31
Myślę że wentylacja ma znaczenie w przypadku jazdy sportowej, kiedy na okrągło dogrzewamy tarcze robiąc ciągłe dohamowania i muszą się zchłodzić do następnego. W przypadku jednorazowego hamowania tarcze nagrzeją się tak czy owak tyle, że może dłużej się będą wychładzać. Tyle teorii
#19 OFFLINE
Napisany 29 września 2013 - 07:24
#20 OFFLINE
Napisany 29 września 2013 - 16:47
To ja uparcie stwierdzę, że łatwiej "przegrzać" hamulce właśnie podczas jednej sytuacji gdzie wystąpi spora rĂłżnica temperatur. Ale może ja się nie znam
Nie sadze, przynajmniej nie tak do konca. Alufelg czy stalowka dobrze w miare odprowadzaja cieplo (nie tak jak miedz wiadomo) a wystarczy na ten przyklad pohamowac troche po miescie i zobaczyc ze centrum felgi, alusa przy samej piascie jest duzo cieplejsza anizeli na rantach, czyli utrata ciepla przez powietrznie jest zachowana dodatkowo otwory dzieki ktorym przeplywa powietrze z obu stron, od tarczy i zewnatrz. Niestety przy wypelnionym calkowicie alusie co prawda jest wieksza powierzchnia ktore by te cieplo odprowadzala ale nie ma jak powietrze cyrkulowac, a juz na pewno nie od strony tarcz.
Jest jeden wyjatek od tej teorii, tarcze ceramiczne, dla nich im cieplej tym lepiej
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2