Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z chłodzeniem silnika 2.5TDS


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
62 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   mmw

mmw
  • 61 postów
  • Dołączył: 13-11-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 08 czerwca 2008 - 14:57

Sam sobie odpowiedziałeś dlaczego. Posiadacze BMW to zupełnie inny typ klienta. To ludzie lubiący dynamiczną, szybką jazdę. Omegi kupują ludzie do wożenia towaru, rodziny i dlatego że to kawał dobrego, wielkiego samochodu za małe pieniądze a BMW jest dużo droższe i ze zdecydowanie mniejszą przestrzenią ładunkową. Niemiec chcący szybko się przemieszczać po autostradzie nie kupuje Opla tylko BMW. Więc automatycznie logiczne jest, że silniki w beemkach są bardziej wymęczone niż w Omegach.

Pisząc o lipnych materiałach nie miałem na myśli akurat silnika od BMW, bo to najlepsze co się Oplowi trafiło, w związku z tym nie wierzę, że dla BMW coś robiono gorzej niż dla Opla, bo to na pewno bzdura w stylu Faktu. :wink:

#62 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwca 2008 - 15:20

Niemiec chcący szybko się przemieszczać po autostradzie nie kupuje Opla tylko BMW. Więc automatycznie logiczne jest, że silniki w beemkach są bardziej wymęczone niż w Omegach.

Ten argument jest rozbrajajacy :wink: , ale przypominam o temacie, wiec konciec OT i tylko konkrety.

#63 OFFLINE   mmw

mmw
  • 61 postów
  • Dołączył: 13-11-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 08 czerwca 2008 - 15:23

Pojeździj dużo po niemieckich autostradach to przestanie być dla Ciebie rozbrajający. :wink: