Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jaka sonda do 2.2 16v 2000rok


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 maja 2013 - 12:38

Witam.wywala mi błąd sondy P0136.i moje pytanko jest odnośnie tego jaka sondę kupić(czy może być coś innego przyczyną)błąd pokazuje się po tym jak przegonie ja na wyższych obrotach.i jak zdiagnozować która to sonda 1czy 2

#2 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 maja 2013 - 18:15

podpiąć pod komputer i będziesz wiedział która to sonda...u mnie zawiesza się się sonda w rzędzie drugim czyli ta za katem...wartości powinny ciągle się zmieniać jeżeli stoi w miejscu i czasem coś łapie to masz do wymiany ale tak jak mowię - musisz podpiąć pod kompa i zobaczysz. Sonda może pokazywać błąd ponieważ skład mieszanki będzie nieprawidłowy - lub własnie będzie ona uszkodzona. Nie wiem też co ozn błąd P0136 mówię na swoim przykładzie.

#3 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 maja 2013 - 12:31

dzisiaj podpiąłem pod kompa i 2 sonda się wiesza(często staje na 214mv)po chwili ruszy i zaraz znowu stanie i tak w kółko.słyszałem od paru osób ze problem może być z katalizatorem a nie z sondą???co wy na to???

#4 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 grudnia 2014 - 10:45

Jak wyżej, czy do 2.2 pasuje sonda przed katem od 2.0/3.0/2.5?

#5 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 grudnia 2014 - 22:33

up

#6 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2014 - 22:52

Szukaj BOSCH 0 258 986 507, wg katalogów do 2.0/3.0/2.5 są inne.

#7 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudnia 2014 - 20:13

kazda sonda 1v rosnaca podgrzewana z masa na przewodzie bedzie pasila - czyli kolory przewodów sondy czarny (sygnal) szary (masa) i biale (grzalka)
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#8 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 18 marca 2015 - 13:51

Podepne się pod temat. Wymieniłem u siebie obie sondy na nowe ngk. Zamiast kata mam przelotowy plus emulator na drugiej sondzie. Wskazania drugiej sondy, wg opcoma to 412-434mV. Ni wyżej ni niżej. Pierwsza sonda praktycznie w całym zakresie od 0 do 1V. Czy tak ma być?

#9 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 marca 2015 - 09:25

Nie potwierdzam wartości bo nie jestem pewien co do 2-giej sondy...niech ktoś potwierdzi wskazania. Mam natomiast pytanie dlaczego wywaliłeś kata i jaki uzyskałeś przez to efekt? był zapchany?

#10 OFFLINE   rysiotm

rysiotm
  • 32 postów
  • Dołączył: 11-11-2011
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 19 marca 2015 - 11:10

Oderwal się wkład. Częściowo się wypalił a reszta zatkal wydech.