[OB & OBFL] OMVL Dream XXI - duze spalanie, nie rowna praca na jalowym
#41 OFFLINE
Napisany 18 marca 2014 - 20:37
Czy ma ktos instrukcje jak podlaczyc KABLE od centraliki dream n, do komputera z omegi 3.2?
#42 OFFLINE
Napisany 18 marca 2014 - 22:22
Podobno są to bardzo wdzięczne instalacje ale z kolei bardzo ciężkie w serwisowaniu, ustawieniu. Trzeba nielada speca aby to ogarnał. Zauważ, że w ori sofcie nie masz możliwości kombinowania z wykresami bo mapami tego nie można nazwać tylko autokalibracja. To jest pierwsza instalacja sekwencyjna bardzo niedopracowana.
Jak kupiłem swoją omę to po załączeniu lockupa przy 80 km/h mialem takie strzelanie z karabinu ak44 w moście, ze poezja. Przerzucilem na PB i cisza. Kazali wymienic reduktor bo był omvl do 150 km. Wymieniłem to samo. Kazali wymienic wtryski, ta instalacja najlepsze wtryski jakie obsługuje to matriksy, ale kupiłem niebieskie omvl regi. Zero poprawy. Po przejażdżce po obwodnicy podjechałem pod garaż, wyciagnałem z podszybia ECU i sruuuuuuuut komputera nie ma. Znalazł się gdzieś z 10 metrów dalej. Zaraz sciagnałem dolot i założyłem inna wiazke na wtryski aby móc jeździć na pb. Szukałem długo używanego staga w rozsądnej cenie, ale tarfił się zenit z reduktorem i mapsensorem za 4 stówki. Pierwszy raz lpg kładkłem jeżeli chdozi o elektryke pod maską, zajeło mi to równe 2 dni spedzjąc po 5h w garażu. Jak ręką odjął. Nawet nie wiedziałem kiedy jade na LPG. Na omvl albo było za bogato ciągle, albo za ubogo. W końcu UPG podziękowała.
#43 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 08:57
Gdybym widezial, to bym nie pytal
Czy ma ktos instrukcje jak podlaczyc KABLE od centraliki dream n, do komputera z omegi 3.2?
Ale po co chcesz do komputer, wepnij sie w wiazke przy czujniku walkow, walu lub przy cewce. Jak nie wiesz gdzie sa te czujniki i cewki to zlec to komus lepiej.
#44 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 15:45
#45 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 16:04
Tylko ze mi chodzi dokladnie o to jakie kable/kolory podlaczyc, i gdzie.
Jeszcze raz napisz. Chcesz podłączyć centralke która znajduje się w kabinie do ECU lpg? Dobrze wyczytałem?
#46 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 16:11
#47 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 16:17
#48 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 16:39
Tak bylo w mojej 2.5... te 3 kable... a oprocz tego jeszcze do masy i zasialania, ale to juz sobie podlacze
#49 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 17:52
Dobrze by było gdybyś opisał, który to pin był w tym Twoim 2.5 wtedy na 100% można powiedzieć do czego to było.
#50 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 19:51
Te numery pinow/stykow sa wziete z wiazki kabli
Wychodzi na to ze sa 2 sondy, i obrotomierz.
#51 OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 22:25
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 18:51
Czy warto podpiac 2 sondy? Czy jedna wystarcza?
Co lepiej to niech Ci forumowicz manro powie. U siebie podpinalem pod jedna.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#54 OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 19:35
#55 OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 20:03
Czy warto podpiac 2 sondy? Czy jedna wystarcza?
Nie musisz podłączać jeżeli masz np OS i tam będziesz podglądał pracę sond . Ja osobiście wolę podłączone bo widzę jak pracują w programie gazowym przy każdym obciążeniu i załatwia to program od gazu na jednym wykresie oscyloskopu mam wszystko czarno na białym widzę rozjazd na bankach i czasy poszczególnych wtryskiwaczy. Ale to tylko moje wygodnictwo. Sondy oczywiście te pierwsze przed katami.
#56 OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 21:26
#57 OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 21:55
Tak tylko w omvl nic nie zobaczysz więc nie ma sensu ich podpinać
Widac prace sond tyle ze nie na ori sofcie.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#58 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 00:54
Ja nie podpinam.Wszystko ustawiam po odczytach z os-a.Regulacja omvla nie jest wcale trudna.Znajdz w google schemat od bigasa,jest dokładnie to samo co omvl,kolory też są te same.
Czy mogl bym poprosic o konkret?
#59 OFFLINE
#60 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 07:45
Nie musisz podłączać jeżeli masz np OS i tam będziesz podglądał pracę sond . Ja osobiście wolę podłączone bo widzę jak pracują w programie gazowym przy każdym obciążeniu i załatwia to program od gazu na jednym wykresie oscyloskopu mam wszystko czarno na białym widzę rozjazd na bankach i czasy poszczególnych wtryskiwaczy. Ale to tylko moje wygodnictwo. Sondy oczywiście te pierwsze za katami.
Przed katalizatorami.