powiedzcie co może być przyczyną;
auto zgasło, odpala na 5sekund, z tłumika walnie chmura czarnego dymu,
błedy to 1882
wymieniłem czujnik ciśnienia na szynie, dalej bez zmian,
dałem wtryski, szyne, pompe do sprawdzenia i jest ok
zaczynam tracić pomysły,
elektrozawór ma napięcie, czujnik na szynie- sprawdziłem kable do ecu
czujnik wału by taki problem robił?
0
nie odpali vivaro 1.9dti
Rozpoczęte przez
bsje27
, 18 kwi 2013, 16:39
6 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 16:39
#2 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 22:14
podaj kod silnika bo nie mogę w ogóle takiego błędu znaleźć
#3 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 19:31
podaj kod silnika bo nie mogę w ogóle takiego błędu znaleźć
F9Q 760
dziś nabyłem manometr i okazało się że ciśnienie na szynie podczas kręcenia wzrasta i przy 300bar odpala i zaczyna głośno klekotać bo ciśnienie wzrasta do 600bar i komp odcina paliwo,
wygląda na to że winny jest czujnik na szynie cr bo skanner widzi ciśnienie bez względu czy auto stoi godzine na zapłonie lub czy odpali na chwile, cały czas takie samo ciśnienie czujnik na szynie wskazuje
#4 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2013 - 08:45
czujnik szyny i szyna CR sprawdzona, wtryski, pompa CR sprawdzone, pompka wstępna działa, zero powietrza, na czujniku ciśnienia szyny na środkowym pinie jeśli dam napięcie 1.2V to skaner pokazuje ok 3300psi, jeśli zostawie na zapłonie bez pracującego silnika cały czas jest 1126psi a powinno być ok 30psi, jeśli odpale silnik dalej jest 1126psi, zegar na szynie mam wpięty i jak odpale silnik to po osiągnięciu 600bar silnik gaśnie, jeśli dam na środkowy pin (sygnałowy z czujnika o ciśnieniu) 1.2V to skaner widzi 3300psi i silnik cały czas chodzi a ciśnienie na szynie(manometr-zegar) jest ok 600bar
elektrozawór podmieniłem na nowy i nic
na elektrozawór idą dwa kable, jeden +12V a drugi +sterujący i tak przy włączonym zapłonie-silnik stoi- jest ok 9.9V jak odpale to wzrasta do 12V a powinno być ok 7.8V bo już nawet pożyczyłem takie same auto sprawne żeby zbadać wartości
wygląda na to że prąd na elektrozawór z jakiejś przyczyny zamiast spadać poniżej 9.9V żeby zmniejszyć ciśnienie to wzrasta żeby zwiększyć i otwiera zawór na maxa
jakby miał ktoś jakiś pomysł było miło
elektrozawór podmieniłem na nowy i nic
na elektrozawór idą dwa kable, jeden +12V a drugi +sterujący i tak przy włączonym zapłonie-silnik stoi- jest ok 9.9V jak odpale to wzrasta do 12V a powinno być ok 7.8V bo już nawet pożyczyłem takie same auto sprawne żeby zbadać wartości
wygląda na to że prąd na elektrozawór z jakiejś przyczyny zamiast spadać poniżej 9.9V żeby zmniejszyć ciśnienie to wzrasta żeby zwiększyć i otwiera zawór na maxa
jakby miał ktoś jakiś pomysł było miło
#5 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2013 - 15:02
a niema tam jakiegoś boxa ? ewentualnie mogą być gdzieś problemy z wiązką potem siąde do tisa i popatrze
#6 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2013 - 06:55
witam, czy rozwiazales ten problem?? bo mam dokladnie to samo, bede wdzieczny za szybka odpowiedz, pozdrawiam
#7 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2013 - 19:49
a no jestem winien podania jak sie to zakonczyło;
w skrócie został założony NOWY CZUJNIK-taki ze sklepu i problem znikł
w skrócie został założony NOWY CZUJNIK-taki ze sklepu i problem znikł