Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Świętokrzyskie bez belek.


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
49 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   intruz

intruz
  • 122 postów
  • Dołączył: 09-11-2012
  • Skąd: KIELCE

Napisany 25 marzec 2013 - 09:35

Zastanawia mnie sytuacja dlaczego właściwie 99% ludzi z regionu świętokrzyskiego nie posiada belki. Czym to jest spowodowane i czy zarząd tego nie zauważa lub nie chce zauważyć że nagle jedno województwo przestało być w OKP i płacić składki. Jak to się ma do nowych użytkowników takich jak ja i co sobie maja myśleć. Teraz to tak wygląda jakby zarząd miał to głęboko w 4 literach a przypominam że omega przestała być produkowana 10 lat temu więc i użytkowników będzie mniej. Może czas powalczyć o ostatnich którzy jeszcze mają omegi...

#2 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marzec 2013 - 09:57

A moze to nie wina Zarzadu??
o tym nie pomyslales??
jakos inne regiony posiadaja klubowiczow nawet w sporych liczbach.
a moze to wina Tuska i PO

;) :lol:

:idea: ze snieg w Pomorskim.dalej pada mimo ze wiosna jest to tez wina zarzadu??

#3 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 405 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 25 marzec 2013 - 09:58

a moze to wina Tuska i PO


:bredzisz:
To wina PiSu :smiech:

#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marzec 2013 - 10:21

Zastanawia mnie sytuacja dlaczego właściwie 99% ludzi z regionu świętokrzyskiego nie posiada belki.

Może u Was jest proporcjonalnie więcej sfrustrowanych, niż w innych regionach ??

Jak to się ma do nowych użytkowników takich jak ja i co sobie maja myśleć. Teraz to tak wygląda jakby zarząd miał to głęboko w 4 literach

Zarząd jest milusi, nikomu krzywdy zrobić nie da, jak będziesz chciał przystąpić to się nie martw - nawet intruzów przyjmą :hmmm:

#5 OFFLINE   intruz

intruz
  • 122 postów
  • Dołączył: 09-11-2012
  • Skąd: KIELCE

Napisany 25 marzec 2013 - 10:23

A moze to nie wina Zarzadu??

Zazwyczaj to wina zarządzających. Całe województwo nie dostało nagle focha.

#6 OFFLINE   Kornik

Kornik

    .....................

  • 2143 postów
  • Dołączył: 02-02-2009
  • Skąd: Las
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 25 marzec 2013 - 10:56

Panie intruz, to może podaj jakiś przykład z zeszłego roku co takiego ten złośliwy zarząd zrobił, że nagle tyle osób nie chce być klubowiczami? :)

#7 OFFLINE   intruz

intruz
  • 122 postów
  • Dołączył: 09-11-2012
  • Skąd: KIELCE

Napisany 25 marzec 2013 - 11:14

Panie intruz, to może podaj jakiś przykład z zeszłego roku co takiego ten złośliwy zarząd zrobił, że nagle tyle osób nie chce być klubowiczami? :)


Chyba nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi to ja się pytam co się dzieje a nie odpowiadam co się stało. Zarząd powinien wiedzieć dlaczego w tak złym kierunku poszły sprawy i to Wam powinno zależeć żeby to wyjaśnić a nie teraz mi każesz wymieniać Wasze winy. Napisz lepiej co zamierzacie zrobić w tej sprawie bo jak na razie to Twój post nic nie wnosi. Nadal nie wiemy czy ktoś się zajmuje ta sprawa czy macie świętokrzyskie po prostu głęboko gdzieś. Ja nie będę za Was wypytywać ludzi dlaczego nie chcą być w klubie, ja wiem że to by było najwygodniejsze ale wg mnie powinniście się zabrać za to bo się Wam region rozpada.

#8 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marzec 2013 - 11:32

Napisze ja po naszemu zn warminsko-kaszubsku :yes:
przeca kazdy wie nawet :dziadek: tfu zakala rodziny wie ze w Klubie nikt nikogo.na sile nie trzymie ani na sile do.Klubu nie zaciagnie i.klubowiczem nie zrobi.
ja i moye @-friendy som my w Klubie bo tak chcemy ,z tym Zarzadem czy z noye.

a Ty przyjacielu zamiast pytac" co Zarzad moze zrobic dla ciebie,zapytaj lepiej co ty mozesz zrobic dla Klubu"

#9 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 627 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 marzec 2013 - 11:38

Każdy nowy klubowicz ze Świętokrzyskiego dostanie Wołgę ... do przepłynięcia :D

A tak poważnie to nie wiem kolego czego oczekujesz od Zarządu i klubu. Klub stoi otworem dla każdego chętnego, nie ma żadnych przeciwskazań do zostania klubowiczem. Dziwi mnie nieco Twój post, dziwnie pytasz ... niby jesteś zainteresowany, ale tak na prawdę nic Cię to nie obchodzi.
Nikt nie żąda od Ciebie dociekania o taki stan rzeczy. Są na mapie regiony słabo reprezentowane przez klubowiczy, ale nikt nie robi z tego tragedii, po prostu tak jest.
Dodam, że możesz być jednym z tych, którzy taki obraz zmienią na plus i gorąco Cię do tego zachęcam.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#10 OFFLINE   intruz

intruz
  • 122 postów
  • Dołączył: 09-11-2012
  • Skąd: KIELCE

Napisany 25 marzec 2013 - 11:47

No właśnie obchodzi dlatego założyłem temat jak by mi wisiało to bym się nie dopytywał. Chciałem zostać klubowiczem ale tez zastanawia mnie dlaczego ludzi z klubu odchodzą, jakaś przyczyna musi być. Pisanie że nikt nikogo na siłę nie trzyma nie poprawia wizerunku OKP jak i cytowanie Kennedy-ego w zmienionej formie bo można wywnioskować lekką olewkę.

#11 OFFLINE   mbobik

mbobik

    1-szy v-ce Prezes od SB

  • 1065 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Żukowno
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marzec 2013 - 11:53

Napisze ja po naszemu zn warminsko-kaszubsku :yes:
przeca kazdy wie nawet :dziadek: tfu zakala rodziny wie ze w Klubie nikt nikogo.na sile nie trzymie ani na sile do.Klubu nie zaciagnie i.klubowiczem nie zrobi.
ja i moye @-friendy som my w Klubie bo tak chcemy ,z tym Zarzadem czy z noye.

a Ty przyjacielu zamiast pytac" co Zarzad moze zrobic dla ciebie,zapytaj lepiej co ty mozesz zrobic dla Klubu"


o to to :tak: Słuchac sie trza msh, przesa to 1 z 3 :prezesy: :mmm: Kto jak nie my wie lepiej?? :hmmm:

#12 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 627 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 marzec 2013 - 12:02

No właśnie obchodzi dlatego założyłem temat jak by mi wisiało to bym się nie dopytywał. Chciałem zostać klubowiczem ale tez zastanawia mnie dlaczego ludzi z klubu odchodzą, jakaś przyczyna musi być. Pisanie że nikt nikogo na siłę nie trzyma nie poprawia wizerunku OKP jak i cytowanie Kennedy-ego w zmienionej formie bo można wywnioskować lekką olewkę.


OK. W takim razie musisz dopytać dokładnie te osoby ze swojego regionu, które już w klubie nie są. Postawiłeś pytanie nam, czyli osobom, które w klubie pozostały.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#13 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7294 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marzec 2013 - 12:02

zastanawia mnie dlaczego ludzi z klubu odchodzą,

Najlepiej będzie jak zapytasz się samych nadąsanych na klub/zarząd/adminów/moderatorów/regionalnych/forum/ludzi*

Wielu z nich darzy antypatią pojedyncze osoby będące w klubie. Ich decyzja, rozmawiałem z kilkoma osobami i są skłonni wrócić, ale oglądają się na pozostałych nadąsanych :(







* - niepotrzebne skreślić

#14 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 627 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 marzec 2013 - 12:06

Teraz kolego wszystko pozostaje w Twoich rękach, poddać się famie (bo niewątpliwie takowa do Ciebie doszła, inaczej nie byłoby Twojego pytania), czy wstąpić do klubu.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#15 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marzec 2013 - 12:08

Widze ze to bedzie kolejny temat do bicia piany:masakra:
napisze Ci jak ja to widze.
co Klub (a w Twoim miemaniu Zarzad) ma do zaoferowania klubowiczowi dowiesz sie zapoznajac sie z regulaminem i nie wazne czy klubowicz jest stad czy z tamtad czy z kąś indziej.
wszyscy jestesmy w Klubie traktowani jednakowo.dostajemy fizycznie malo ale wszystko inne rekompensuje te umowmy sie niedostatki.
ludzie odchodza z roznych powodow i nie zawsze jest to zwiazane z Klubem,Zarzadem ...
zostan kandydatem wypelnij procedury i zobaczysz jak to wyglada od srodka.
moze to wlasnie Ty znajdziesz cudowny lek na ta bolaczke ktora dostrzegles.
a jak nie to po roku sam odczujesz niestety dlaczego ludzie odchodza :(

ja msh 2-gi vice Prezes od SB i regionalny w jednym nigdzie sie nie wybieram :yes:

#16 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 marzec 2013 - 14:52

Widze ze to bedzie kolejny temat do bicia piany:masakra:
napisze Ci jak ja to widze.
co Klub (a w Twoim miemaniu Zarzad) ma do zaoferowania klubowiczowi dowiesz sie zapoznajac sie z regulaminem i nie wazne czy klubowicz jest stad czy z tamtad czy z kąś indziej.
wszyscy jestesmy w Klubie traktowani jednakowo.dostajemy fizycznie malo ale wszystko inne rekompensuje te umowmy sie niedostatki.
ludzie odchodza z roznych powodow i nie zawsze jest to zwiazane z Klubem,Zarzadem ...
zostan kandydatem wypelnij procedury i zobaczysz jak to wyglada od srodka.
moze to wlasnie Ty znajdziesz cudowny lek na ta bolaczke ktora dostrzegles.
a jak nie to po roku sam odczujesz niestety dlaczego ludzie odchodza :(

ja msh 2-gi vice Prezes od SB i regionalny w jednym nigdzie sie nie wybieram :yes:


Jak widać na moim przykładzie,nie wszyscy odchodzą a wręcz przybywają:D.Zrobiłem jak kolega wyżej napisał,wniosek wypełniłem..składka poszła,miesiąc minął i się udało:D:D:D.Zrób jak Ci koledzy radzą a myślę że i intruz Klubowiczem zostanie...ale mam odczucia takie że wolisz fochy strzelać i zachowywać się jak dzieciak któremu mama nie chce lizaka kupić..Ogarnij się , wypełniaj wniosek,rób fotę i do przodu..:ok:?

 


#17 OFFLINE   Amorek111

Amorek111
  • 194 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marzec 2013 - 16:56

A ja mam pytanie po co mam płacic za klubowicza i tak nie mam zadnych korzysci z nich, posty usuwane, tematy tak samo,i inne pierdoły których wole juz nie mówic. Klubowicz od Forumowicza sie niczym teraz nie różni.
Wiec po jakiego grzybka mam płacic ??

Ale jak bedzie Zlot i cos podobnego to oczywiscie ze jade, jako Forumowicz nawet bo mnie zadna siła nie powstrzyma zeby Ziutka upic :D lub moze jakas akcja Pp :D

#18 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7294 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marzec 2013 - 16:57

bo mnie zadna siła nie powstrzyma zeby Ziutka upic

:smiech:







edyta//


Marcin ale widzę że nie jesteś na bieżąco z newsami teraz Klubowicz ma więcej ;) :p

#19 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 405 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 25 marzec 2013 - 17:08

Klubowicz ma więcej



dział "sprzedam" :smiech:

#20 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marzec 2013 - 17:09

Wiec po jakiego grzybka mam płacic ??


No tak tak. Po co płacić jak można mieć za darmo. Zróbmy tak wszyscy. Przestańmy płacić składki, zlikwidujmy zarząd, administrację, moderatorów. Niech się dzieje wola Pana. Ciekawe ile by to tak pociągnęło.