Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

urwala sie sruba i odpadla rolka w 2,5 TD. Pomocy!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 października 2007 - 15:52

dlaczego sruba rolki sie urwala?

#2 OFFLINE   fitek

fitek
  • 29 postów
  • Dołączył: 29-08-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 03 października 2007 - 16:54

zmęczenie materiału. Może ktoś za mocno wcześniej zakręcił.
carpe diem... z OMEGĄ ;-)

#3 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 października 2007 - 17:38

wie ktos jak wykrecic reszte sruby z otworu i gdzie ta rolka wogole jest mocowana??? i czy zalozyc nowa czy stara z powrotem? stara luzow nie ma i lekko chodzi

#4 OFFLINE   TomekSS

TomekSS
  • 167 postów
  • Dołączył: 27-06-2007
  • Skąd: Katowice

Napisany 03 października 2007 - 22:51

Witam.

Kiedyś znajomy zmagał sie z takim problemem ale musiał wykręcić resztkę szpilki z jednego z kolektorów w audi.
Nawiercił w szpilce otwór, który nagwintował "lewym" gwintownikiem i w ten otwór wkręcił śrubę i wykręcił resztkę szpilki. Lewy gwintownik - czyli wkręcając śrubę wykręcasz pozostałość starej. Chyba że śruba ma lewy gwint to wtedy trzeba użyć normalnego gwintownika.

Pozdro.
Była: Omega B 2.5TD , Aktualnie: Skoda Felicja 1.3

#5 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 08 października 2007 - 19:48

TomekSS- z tym nawiercaniem to potworny mit!! i mozna duzo popsuc ; przyspawac nakretke i wykrecic - idz tylko do speca co to potrafi :wink:

#6 OFFLINE   TomekSS

TomekSS
  • 167 postów
  • Dołączył: 27-06-2007
  • Skąd: Katowice

Napisany 08 października 2007 - 22:21

Możliwe ze to mit. Słyszałem to jedynie z opowieści. Z drugiej strony znajomy jakoś tą szplikę wykręcił a nic nie spawał.

A co do spawania to masz racje, ale chyba musi wystawać kawałek gwintu.

Pozdro.
Była: Omega B 2.5TD , Aktualnie: Skoda Felicja 1.3

#7 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 10 października 2007 - 19:44

Moze byc urwana röwna, albo wrecz 5mm wewnätrz - jak spec to naspawa i wykreci! :wink:

#8 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2007 - 14:09

witam. udalo mi sie to wreszcoe naprawic. zwyczajnie wiertłem 8 rozwiercilem otwor i rolke zamocowalem w ten sposob ze od drugiej strony dalem nakretke i mysle ze to najlepsze rozwiazanie.