Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

pomocy omega 2,5 td gaśnie w czasie jazdy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   freju24

freju24
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-05-2007
  • Skąd: z wrocka

Napisany 01 października 2007 - 11:56

koledzy co może być przyczyną ze moja omega gaśnie w czasie jazdy np. przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem??

#2 OFFLINE   Zapfen

Zapfen
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Pyrlandia

Napisany 01 października 2007 - 13:58

napisz coś więcej bo to zadużo przyczyn może być

#3 OFFLINE   freju24

freju24
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-05-2007
  • Skąd: z wrocka

Napisany 01 października 2007 - 17:06

witam więc jest tak że jade normalnie idzie i np. przy wchodzeniu w zakręt gdzie zmniejszam prędkość lub przy dojeżdzaniu do skrzyżowania przy redukcji poprostu gaśnie jak bym ją zgasił kluczykiem zadnego szarpania poprostu gaśnie.
dzisiaj szczytałem kody błędów i wyszły takie 12, 49, 92, POMOCY?!

#4 OFFLINE   Zapfen

Zapfen
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Pyrlandia

Napisany 01 października 2007 - 20:06

12 - rozpoczęcie inspekcji
49 - przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
92 - tempomat za duże napięcie, powyżej 4,7V - zwarcie lub przerwa w obwodzie lub pojazdy bez tempomatu


oma jest mułowata??
sprawdź filtr paliwa i powietrza
napisz jeszcze czy jak masz na luzie to jakie trzyma obroty, czy skaczą??

#5 OFFLINE   freju24

freju24
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-05-2007
  • Skąd: z wrocka

Napisany 01 października 2007 - 21:12

witam i dzieki za odpowiedz:
auto nie jest mułowate chodzi normalnie,
tylko co do obrotów to jest tak jak naciskam pedał hamulca to obroty troszke spadają ale zaraz wracają do poziomu. jutro sprawdze filtry bo niedawno je wymieniałem i może coś nie tak zrobiłem ale co może byc z filtrami??


a co do kodów to co to znaczy to coś poważnego??

#6 OFFLINE   Zapfen

Zapfen
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Pyrlandia

Napisany 01 października 2007 - 21:28

mogły by być zużyte lub cos innego , ale jak wymieniałeś to nie to.

miałeś jakieś inne objawy zanim zaczeła gasnąć??
może silnik krokowy, co automatycznie podnosi obroty i je zmniejsza, by silnik kożystnie pracował

#7 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2007 - 22:21

może silnik krokowy, co automatycznie podnosi obroty i je zmniejsza, by silnik kożystnie pracował

Zapfen, ja Cię błagam,przecież mowa o dieslu.

Pompa wtryskowa i wtrysk sterujący do diagnozy.

#8 OFFLINE   Zapfen

Zapfen
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Pyrlandia

Napisany 02 października 2007 - 18:12

sorry za w prowadzenie w błąd. :oops: czasami coś chlapne bez namysłu.
naszczęście są ludzie co mnie poprawią.

a tak off topic troszkę:
słyszałem że jest coś od regulacji obrotów na jałowcu - czy jest coś takiego , i gdzie to jest??

#9 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2007 - 20:50

słyszałem że jest coś od regulacji obrotów na jałowcu - czy jest coś takiego , i gdzie to jest??

To nastawnik i znajduje się na górze pompy wtryskowej.

#10 OFFLINE   wojtas1234115

wojtas1234115
  • 15 postów
  • Dołączył: 18-09-2007
  • Skąd: rypin

Napisany 02 października 2007 - 21:54

u mnie jest podobnie jak wcisne pedal sprzegla to omesia gasnie pierw maila problem z odpalaniem a teraz wlasnie gasnie czy tylko ratuje mnie regeneracja pompy wtryskowej?? pomozcie pozdrawiam
wojtas

#11 OFFLINE   Zapfen

Zapfen
  • 68 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Pyrlandia

Napisany 02 października 2007 - 22:00

gdzieś jest w miarę świeży temat, odnośnie psucia się potencjometra przy pompie od regulacji dawki

#12 OFFLINE   wojtas1234115

wojtas1234115
  • 15 postów
  • Dołączył: 18-09-2007
  • Skąd: rypin

Napisany 02 października 2007 - 22:38

a czy musze regenerowac pompe czy mnie to ominie?
wojtas

#13 OFFLINE   wojtas1234115

wojtas1234115
  • 15 postów
  • Dołączył: 18-09-2007
  • Skąd: rypin

Napisany 03 października 2007 - 07:33

kolego a gdzie znajdę ten potencjometr pompy?? czy można to na własną rękę zrobić czy to już tylko warsztat pomoże.pozdro
wojtas

#14 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 października 2007 - 09:41

Dla wszystkich, którzy mają problem z nastawnikiem pompy i aby uniknąć już pytań w temacie jego regeneracji.Proszę bardzo,miłej lektury. SPRUBóJ SAM

Powodzenia :wink:

#15 OFFLINE   bolek

bolek
  • 1 postów
  • Dołączył: 18-10-2007
  • Skąd: leszno

Napisany 01 listopada 2007 - 06:32

mam ten sam problem omega 2.5 td silnik bmw w czasie jazdy np. przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem gaśnie brak gazu na 2 sek kolega ma bmw 525 ma to samo ??????