Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wrażenia z IV zlotu Omega Klub Polska


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
103 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:06

gmurawsk napisał/a:
lexim, warto było głosować bo widziałeś co z Prezesssem zrobiła :oczoplas:



to zem sie malo nie.......

Wrażenia bezcenne z Zlotu

#22 OFFLINE   Dorota

Dorota
  • 91 postów
  • Dołączył: 31-03-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:17

Dzięki za miłe spotkanie i niesamowite pogawędki :smiech2:

#23 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:18

Wielkie podziekowania dla wszystkich w szczegolnosci dla domku nr 4 pozdro i do zobaczyska wiosną :) :kumple: :peace:

#24 OFFLINE   TUSAMBEJ

TUSAMBEJ
  • 3 postów
  • Dołączył: 30-09-2007
  • Skąd: Sława

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:24

ciesze sie ze moglem byc na takim zlocie. fajnie bylo i szkoda ze nie moglismy z kolegom Baronem zostac do końca. ale nastepnym razem. mam nadzieje ze co niektórzy mnie kojarzą. :lol:

#25 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:27

TUSAMBEJ, Twoj łysy swiecący łepek kazdy kojarzy :) bo z daleka byłes widoczny :)

#26 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 wrzesień 2007 - 20:27

No i Mariany się meldują z domku.

Dziękujemy wszystkim za wszystko, a w szczególności:
- składowi domku nr 1 (Daga, Nikola, Adam, Beast, Seanz) za całokształt ;)
- Ali za jak zwykle mile spędzony czas ;)
- Beastowi za badanie Opelscanerem i podciągnięcie linki
- Jackowi za świetne hiszpańskie piffko
- ekipie warszawskiej za trasę na i ze zlotu

Do zobaczenia na następnym robaczki.

#27 OFFLINE   dominik_z

dominik_z
  • 591 postów
  • Dołączył: 31-07-2006
  • Skąd: Kuźnica Kiedrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 wrzesień 2007 - 21:03

Wielkie dzieki dla wszystkich za milo spedzony czas, dobra zabawe, mozliwosc poznania fajnych ludzi!! Duze podziekowania kieruje do Beasta za badanie auta i przestawienie kompa na bardziej zrozumialy anglosaski jezyk!! :mrgreen:

 


#28 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 30 wrzesień 2007 - 21:05

Szyna też dojechał.

Dziękuje:

BEAST NIKOLA; ADAMS GABI; LORDZIK I MORGANA LE - za wspólne mieszkanko :)
BEAST'owi za zhakowanie kompa Omesi ;)
HAMSTER'owi za pobudkę rano w sobotę :p
GMURAWSK JASTRZĄB, WALDEMARZ DOROTA SZOPEN, BEAST NIKOLA, LORD MORGANA LE - za prowadzenie w drodze na Zlot i powrotnej ! Fajnie się jechało :)
Ekipie z domku nr 4 - RODZINA SYPUSÓW, BARTEK, BARON_KR, TUSAMBEJ, ŚMIEGIEL za dobrą szyderę ! ! :)

Generalnie WSZYSTKIM ZE SIE MOGLIŚMY SPOTKAĆ !

No i teraz dla Was HEYKAAA KREJZOLE ! ! ! :mrgreen:

#29 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 wrzesień 2007 - 21:25

SYPUS TEAM dziękuje wszystkim za zajefajnie spędzony weekend :bigok:

A felgi się pomaluje i będą znowu jak nowe :tere-fere:

#30 OFFLINE   lukaszzak

lukaszzak
  • 190 postów
  • Dołączył: 17-08-2007
  • Skąd: Wrocław / Świdnica

Napisany 30 wrzesień 2007 - 21:41

Zaluje tylko, ze nie moglem zostac chociaz na jedna nocke

Next time, albo będziesz tak jak ja dojeżdżał codziennie. Zrobiłem przez weekend 3 wyjazdy na zlot (piątek, sobota, niedziela) - razem 476km, średnie spalanie (kurde, niskie) - 9,5 l/100 (emeryt style), razem 45 litrów, czyli jakieś 200pln, czyli wyszło drożej (kilkukrotnie) jak domek :D

Mam nadzieje, ze nastepnym razem praca nie pokrzyzuje moich planow.

To ci kurde kamerzystę-dublera wyślę, a Ty przyjedziesz, spijemy się razem :D

Pozdrowienia dla wszystkich, ktorzy byli, a w szczegolnosci dla lukaszzak i hampstera :lol:

Danke danke :)

Sorry za offtopic :D
VoIP - tanie rozmowy telefoniczne - PL 9gr, GSM 49gr. Przy doładowaniu do 480 minut gratis!
cotel

#31 OFFLINE   YaHooo

YaHooo
  • 286 postów
  • Dołączył: 12-11-2006
  • Skąd: Ostrów Wlkp

Napisany 01 październik 2007 - 00:27

a tutaj zadowolony hampster

Dodany obrazek

z wyniku jaki ujrzal na wyswietlaczu

Dodany obrazek

chyba jako jedyny nie mogl opuscic osrodka przed godzina 16 :mrgreen:

#32 OFFLINE   chomiczek

chomiczek

    Administrator

  • 15 postów
  • Dołączył: 22-06-2015
  • Skąd: Wadowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 październik 2007 - 08:00

to ja, a właściwie My dziękujemy również za zajefajny weekend.. w szczególności dziękuje 'kolumnie omeg, która na pewno zobaczyła by poloneza w rowie' :)

Dziękuje wszystkim za miłą atmosferę.. Przede wszystkim w szczególności za to co zauważyła również Pani Maria (właścicielka ośrodka).. wszyscy byli kulturalni.. 'dzień dobry', 'do widzenia', 'dziękuje'.. niby nic, ale tak naprawdę świadczy to o nas..

Dziękuje tym bardziej, że najnormalniej w świecie chcieliśmy miło spędzić czas i każdy z nas dołożył starań, żeby tak było.

#33 OFFLINE   Gabii

Gabii
  • 17 postów
  • Dołączył: 01-10-2007
  • Skąd: Wadowice

Napisany 01 październik 2007 - 08:08

To moze ja osobiscie podziekuje za fajny weekend.. :grin:

#34 OFFLINE   Alutka

Alutka

    ali6

  • 1174 postów
  • Dołączył: 16-08-2006
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 październik 2007 - 08:11

Witam wszystkich...
Ja również dziękuje wszystkim za miłe towarzystwo i super zabawę.

Dziękuje szczególnie:
- Lordzikowi za rozmowy ;)
- Hampsterowi, Egonowi, Morganie, Jackowi za pogaduszki przy ognisku ;) (egon fajny ten Twój guziczek :p )
- Prezesssowi, Sebajaremu, Panciowi i Jackowi za zaproszenie na pifko z kija :)
- Boomirkowi za impreze i karaoke <zabawa>

Czekam już na kolejny zlocik....

#35 OFFLINE   AdamS

AdamS
  • 36 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Kwidzyn

Napisany 01 październik 2007 - 08:13

No i Mariany się meldują z domku.

Dziękujemy wszystkim za wszystko, a w szczególności:
- składowi domku nr 1 (Daga, Nikola, Adam, Beast, Seanz) za całokształt ;)
- Ali za jak zwykle mile spędzony czas ;)
- Beastowi za badanie Opelscanerem i podciągnięcie linki
- Jackowi za świetne hiszpańskie piffko
- ekipie warszawskiej za trasę na i ze zlotu

Do zobaczenia na następnym robaczki.

Lordzie nie pij więcej :mrgreen:
Moja druga połowa to Gabi a nie Daga :mrgreen:
Dziękujemy Wam również za mile spędzony czas :piwo:

#36 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 październik 2007 - 08:18

No i Mariany się meldują z domku.

Dziękujemy wszystkim za wszystko, a w szczególności:
- składowi domku nr 1 (Daga, Nikola, Adam, Beast, Seanz) za całokształt ;)
- Ali za jak zwykle mile spędzony czas ;)
- Beastowi za badanie Opelscanerem i podciągnięcie linki
- Jackowi za świetne hiszpańskie piffko
- ekipie warszawskiej za trasę na i ze zlotu

Do zobaczenia na następnym robaczki.

Lordzie nie pij więcej :mrgreen:
Moja druga połowa to Gabi a nie Daga :mrgreen:
Dziękujemy Wam również za mile spędzony czas :piwo:


Obiecuję, że się postaram poprawić. :oops:

Ale wtopiłem, już dawno takie faux pas mi nie wyszło.

Przepraszam Gabi :oops:

#37 OFFLINE   Śmigiel

Śmigiel
  • 709 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 październik 2007 - 08:35

Beast i Nikola juz w domu


Chyba powinno być odwrotnie :D:D:D To Nikola prowadziła ;) A Tyś się pewnikiem obijał.

Wielkie podziekowania dla wszystkich w szczegolnosci dla domku nr 4


Heh :) Nie ma sprawy :)

iesze sie ze moglem byc na takim zlocie. fajnie bylo i szkoda ze nie moglismy z kolegom Baronem zostac do końca. ale nastepnym razem. mam nadzieje ze co niektórzy mnie kojarzą. :lol:


Hehe :) Ja Cię kojarzę... człowieku, w nocy nie mogłem z Ciebie wyrobić;D
:oops:

Ekipie z domku nr 4 - RODZINA SYPUSÓW, BARTEK, BARON_KR, TUSAMBEJ, ŚMIEGIEL za dobrą szyderę ! ! :)


Zawsze zapraszamy ;)



Ja chciałbym także podziękować paru osobom z osobna:

1. Chomiczkowi i Leximowi, za to iż przyjechali po mnie do Ostrzeszowa jak oma się rozkleiła.
2. Leximowi za bezinteresowną pomoc przy naprawie samochodu. Człowieku chyba mi uratowałeś tyłek bo nie wiem jak bym dojechał.
3. Maxelowi za korek do zbiorniczka wyrównawczego
4. Piterkowi za koszulkę i identyfikator
5. Rodzinie sypusów i całej ekipie, która później siedziała w domku nr 4 za rewelacyjny nastrój w nocy. Normalnie nie mogłem uleżeć...
6. Boomirkom i Egonowi za wspólną trasę powrotną.
7. Beastowi za podłączenie omy do kompa
8. Gmurawskowi za winko
9. Zarządowi za organizację
WSZYSTKIM POZOSTAŁYM za przybycie i świetną zabawę!

#38 OFFLINE   Gadzi

Gadzi
  • 39 postów
  • Dołączył: 31-01-2007
  • Skąd: Torun

Napisany 01 październik 2007 - 08:41

Wielkie dzieki dla wszystkich za milo spedzony czas!
Podziekowania dla Beasta za czas poswiecony przy moim autku.
[you:b5f18dc77e] jezeli wszystko jest pod kontrolą, to znaczy, że jedziesz za wolno...

#39 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 październik 2007 - 08:49

Ja też chciał bym podziękować wszystkim za przybycie na zlot, a w szczególności baron_kr
TUSAMBEJ, Śmiglowi, Szynce za wspaniałą atmosferę i oczywiście SYPUSowi za to że mnie zabrał :lol:

Czekam na następny zlot!!

#40 OFFLINE   Śmigiel

Śmigiel
  • 709 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 październik 2007 - 08:52

Czekam na następny zlot!!


Jak my wszyscy.

Ty lepiej zrób zdjęcia felgi sypusa jak przyorał w krawężnik przy wagabundzie.

Heh, a ja sprzedaje samochód bo mam go dość już...