Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Oma się sfajczyła :(((


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 15:41

Człowiek dba, inwestuje w kluskę. Auto zadbane jak mało które a dziś moja Żonka pojechała do pracy po czym dzwoni i krzyczy, że auto się pali! Cała komora silnika się zjarała, podszybie, szyba się stopiła i zrobiła się dziura... ****.. dopiero co odbierałem od lakiernika, zrobiłem zawiechę, wymieniłem amory, wymieniłem olej i miskę olejową, zregenerowałem xenony...

Były dwie omegi.... została już tylko jedna....:szpital:

#2 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 stycznia 2013 - 16:29

współczuję :(

#3 OFFLINE   Guzior

Guzior

    Darek

  • 38 postów
  • Dołączył: 19-11-2008
  • Skąd: Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 stycznia 2013 - 16:34

współczuję :( co było przyczyną zapłonu w tej zadbanej " klusce"

#4 OFFLINE   FatBoy82

FatBoy82
  • 145 postów
  • Dołączył: 24-11-2012
  • Skąd: Olszewnica Stara
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 16 stycznia 2013 - 16:37

a co sie stało, że sie zajęła? może ktoś wiązkę żle spiął? kiedyś przez to ojcu się Omcia zapaliła, a specjalnie pojechał na przegląd by wszystko sprawdzili, bo jechaliśmy na narty. Zapaliła się dosłownie po zgaszeniu silnika pod hotelem. Szybko ugasiliśmy, ale główna wiązka była do wymiany. Po powrocie do kraju była niezła afera w ASO.

Współczuję, nawet nie chcę wiedzieć jak to boli:masakra:

#5 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 17:18

Ostatnią naprawą była wymiana miski olejowej i wymiana chłodnicy wody. Do wymiany miski silnik był unoszony. Nie mam pojęcia czy to mogło być przyczyną??

Główne wypalenie nastąpiło na wysokości przepustnicy...

#6 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 16 stycznia 2013 - 17:20

Były dwie omegi.... została już tylko jedna....

a która się zjarała?

#7 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 17:26

a która się zjarała?


2.0 16v

#8 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 16 stycznia 2013 - 17:28

no to chyba lepiej niż 3.0?
Ale i tak szkoda, zwłaszcza jak człowiek trochę serca i $$ włożył w auto. Szczęście w nieszczęściu, że masz 2 omy, więc jest czym jeździć...

#9 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 17:31

Przed....


[ATTACH]21755[/ATTACH]

#10 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2013 - 18:05

Główne wypalenie nastąpiło na wysokości przepustnicy...

W tym rejonie to altek moze takich cudow narobic.

#11 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2013 - 18:16

W tym rejonie to altek moze takich cudow narobic.



Ale w jaki sposób, co jest ( było ) przyczyną, a może wygłuszenie się zapaliło?:masakra:

#12 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:16

Przed....


[ATTACH]21755[/ATTACH]


Po....

[ATTACH]21758[/ATTACH]

&

[ATTACH]21759[/ATTACH]

#13 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:21

w jaki sposób

Zwarcie na uzwojeniu/urwany kabel pradowy na wyjsciu z altka + silnik ufajdolony olejem - np taki scenariusz.

#14 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:30

Zwarcie na uzwojeniu/urwany kabel pradowy na wyjsciu z altka + silnik ufajdolony olejem - np taki scenariusz.


Akurat w tym przypadku nic z tych rzeczy... silnik był suchy - 0 wycieków, kabel prądowy do teraz jest cały...

#15 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:46

Przyczyną może być alternator mi jak padł to w ciagu godziny rozładował akumulator smierdziało uzwojeniem jak podniosłem maske ,współczuje ci kolego

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#16 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:52

Przyczyną może być alternator mi jak padł to w ciagu godziny rozładował akumulator smierdziało uzwojeniem jak podniosłem maske ,współczuje ci kolego

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Żonka twierdzi, że do ostatniej chwili nie paliła się żadna kontrolka...

#17 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 stycznia 2013 - 21:57

Żonka twierdzi, że do ostatniej chwili nie paliła się żadna kontrolka...


Właśnie u mnie też

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#18 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2013 - 22:04

Żonka twierdzi, że do ostatniej chwili nie paliła się żadna kontrolka...

W dzien jak sie ladowanie delikatnie mruzy to nawet wprawnym okiem nie zauwazysz.

Osobiscie obstawiam altka lub jako opcje zapasowa - wiazke instalacji LPG (jak mnie wzrok nie zmylil to widzialem na foto wtryski od gazu na "pozostalosciach" pokrywy zaworow).

#19 OFFLINE   artikol

artikol

    Bfl 2.6 V6 & 2.2 16v

  • 132 postów
  • Dołączył: 13-12-2006
  • Skąd: Mosina k/Poznania

Napisany 16 stycznia 2013 - 22:09

W dzien jak sie ladowanie delikatnie mruzy to nawet wprawnym okiem nie zauwazysz.

Osobiscie obstawiam altka lub jako opcje zapasowa - wiazke instalacji LPG (jak mnie wzrok nie zmylil to widzialem na foto wtryski od gazu na "pozostalosciach" pokrywy zaworow).


Ciężko w 100% określić przyczynę. Z gazem moim zdaniem jest tak, że gdziekolwiek zaczęło się smażyć, to jeśli ogień dotarł do przewodów LPG to największe spalanie musiało być na wysokości wtrysków i przewodów...

#20 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2013 - 22:20

Ciężko w 100% określić przyczynę. Z gazem moim zdaniem jest tak, że gdziekolwiek zaczęło się smażyć, to jeśli ogień dotarł do przewodów LPG to największe spalanie musiało być na wysokości wtrysków i przewodów...


Co dalej, będziesz Opla reanimował czy nie?