Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] instalacja zużyła się. Na co wymienić?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
65 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   machinesjb

machinesjb
  • 93 postów
  • Dołączył: 01-04-2010
  • Skąd: Olesno / Opole

Napisany 25 stycznia 2013 - 13:28

Elektrozawór czyściutki jak łza, aleee wypierdzieliłem wkład filtra fazy ciekłej iiiiiii jest ogromna poprawa. Już nie robi pik pik :D, ale nie jest tak cudownie :( wyskakuje kominikat o pełnym otwarciu wtrysków ale dopiero hen daleko kiedy już huczy powietrze wokól auta - mimo to na benzynę nie przełącza. Ciśnienie spada do 0,8 bar co jest w sumie poprawą w stosunku do wcześniej. Jednak czas wtrysku dla buta wyciągnął się do 18 ms. Mnożnik dla buta ustawiłem nawet 0,9 - 0,8 bo takie mam ciśnienie, ale obnizenie ciśnienia znowu przywróci problem. :masakra:

A jak oglądałem ten wkład to w porównaniu do starego nie widzę miejsca którędy mógł by przeciskać się gaz.
Droga wygląda tak - gaz wpada wokół sruby mocującej dzwonek i przechodzi przez bibułkę na zewnątrz filtra i powinien schodzić w dół dzwonka i tam od spodu wracać do śruby ( ma takie dziurki). I tu problem ponieważ nie ma na to miejsca - te dziurki siedzą w plastiku który jest dolną częścią wkładu. Muszę podpiłowywać rowki w tym plastiku by gaz miał przejście.

Wniosek mam jeden - drugi reduktor i drugi elektrozawór by był lepszy przepływ.

Dodany obrazek

#62 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:47

Elektrozawór czyściutki jak łza, aleee wypierdzieliłem wkład filtra fazy ciekłej iiiiiii jest ogromna poprawa. Już nie robi pik pik :D, ale nie jest tak cudownie :( wyskakuje kominikat o pełnym otwarciu wtrysków ale dopiero hen daleko kiedy już huczy powietrze wokól auta - mimo to na benzynę nie przełącza. Ciśnienie spada do 0,8 bar co jest w sumie poprawą w stosunku do wcześniej. Jednak czas wtrysku dla buta wyciągnął się do 18 ms. Mnożnik dla buta ustawiłem nawet 0,9 - 0,8 bo takie mam ciśnienie, ale obnizenie ciśnienia znowu przywróci problem. :masakra:

A jak oglądałem ten wkład to w porównaniu do starego nie widzę miejsca którędy mógł by przeciskać się gaz.
Droga wygląda tak - gaz wpada wokół sruby mocującej dzwonek i przechodzi przez bibułkę na zewnątrz filtra i powinien schodzić w dół dzwonka i tam od spodu wracać do śruby ( ma takie dziurki). I tu problem ponieważ nie ma na to miejsca - te dziurki siedzą w plastiku który jest dolną częścią wkładu. Muszę podpiłowywać rowki w tym plastiku by gaz miał przejście.

Wniosek mam jeden - drugi reduktor i drugi elektrozawór by był lepszy przepływ.

Dodany obrazek


To polecam wielozawór w butli jeszcze sprawdzić i poddać odpowiedniej obróbce co by przepływ był prawilny:D no i butlę przełożyć do jazdy do przodu ,a nie do jazdy na wstecznym:hihi:jezeli jest w kole

#63 OFFLINE   machinesjb

machinesjb
  • 93 postów
  • Dołączył: 01-04-2010
  • Skąd: Olesno / Opole

Napisany 25 stycznia 2013 - 17:51

Bo to takie moje szczęście :( z dwóch możliwości trafia mi się ta gorsza :masakra: . Jeśli już miałem dawać drugi reduktor to na jednym elektrozaworze, a tu d*pa :mad: . Wstępny kosztorys wyszedł mi 440 zł z pocztą.

Dodany obrazek

Na szczęscie (dla mnie :D) mam pociągnięte faro, a więc przed elektrozaworem co mam - chlast - i trójniczek faro i do drugiego elektrozaworu i reduktora, etc etc.

Tempomat już wyciągłem trochę wyżej - wcisłem go między kielich a wężyki wodne. Siedzi na klin. Miejsce na bliźniaka Zavoli już mam. :)

Jak już to dojdzie i pozakładam to obiecuję że zdam relację . :)

#64 OFFLINE   Muki20

Muki20
  • 90 postów
  • Dołączył: 18-04-2010
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 marca 2013 - 17:14

Witam!
Widzę że temat o zużyciu instalacji, więc zapytam czy wtryski magic-jet przy przebiegu 46 tys. mogą już być do wymiany? Czy jest możliwość sprawdzenia tych wtryskiwaczy? Montowane były w 06.2010 roku. Wtryski zamontowane są pionowo. Od kilku miesięcy (około 6) wzrastało mi spalanie - teraz to już 2l lpg więcej niż na początku. Wymieniłem przez te 6 miesięcy już: przewody wn (bosch), świece (denso), filtry lpg. Reduktor mam zavoli przy max. bucie ciśnienie spada do 0,9 bara, na wolnych obr. 1,2. Brak jakich kolwiek błędów w kompie silnika jak i lpg (stag300+).

#65 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 marca 2013 - 08:20

Witam!
Widzę że temat o zużyciu instalacji, więc zapytam czy wtryski magic-jet przy przebiegu 46 tys. mogą już być do wymiany? Czy jest możliwość sprawdzenia tych wtryskiwaczy? Montowane były w 06.2010 roku. Wtryski zamontowane są pionowo. Od kilku miesięcy (około 6) wzrastało mi spalanie - teraz to już 2l lpg więcej niż na początku. Wymieniłem przez te 6 miesięcy już: przewody wn (bosch), świece (denso), filtry lpg. Reduktor mam zavoli przy max. bucie ciśnienie spada do 0,9 bara, na wolnych obr. 1,2. Brak jakich kolwiek błędów w kompie silnika jak i lpg (stag300+).



One już dawno są do wymiany i reanimacja jest nie opłacalna..Niestety magiczne wydzierają się korpusy na owal i tam wymiana tłoczków pomaga na krótko , chodzą tak długo bo są w pionie inaczej to max 15 tyś i śmietnik:)Spadek akceptowalny na granicy więc tu powinno być wystarczająco gazu. Zavoli jest na styk do tego silnika oczywiście "s" bo "n" nie da rady.Pali więcej bo spadek ciśnienia gazu jest co raz większy i wydajność oraz dokładność wtryskiwaczy pozostawia wiele do życzenia .:)

#66 OFFLINE   pacio

pacio
  • 513 postów
  • Dołączył: 02-07-2009
  • Skąd: Iława Pol/Pisek Czechy

Napisany 06 maja 2013 - 08:39

Panowie witam ja troche inne pytanie mam mianowicie mam opla astre z gazem w tym roku kończy się legalizacja butli.Jakoż że nie oplaci mi się legalizować lub wymieniać butlę więc chce zdemontować instalkę.mam ją wbitą w dowód więc mogę sam ją zdemontować lub jakiś gaziarz mi to zrobi i teraz muszę mieć jakiś papier od gaziarza czy wystarczy jechać na przegląd i diagnosta wystawi papier do urzędu że instalka została wymontowana.A może jakieś inne sposoby są.proszę o pomoc dzięki pozdrawiam