[OB & OBFL] instalacja zużyła się. Na co wymienić?
#41 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 16:53
tak jak tu powinno być
#42 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 17:20
Map na jałowym mam teraz 0,30. Zamieniłem miejsca filtra z czujnikiem temperatury i map sensora. Mam ten czujnik 6-7 cm przed wtryskami.
Nie ukrywam że, ta instalacja najlepiej chodziła, gdy miałem ciśnienie 1,4 bar i dysze 2mm. Później rozwierciłem dysze na 2,5 i też było OK - lepiej pokryły mi się mapki.
Teraz po tych eksperymentach jest już źle. Podejżewam że mogłem zostawić dysze 2,5 zamiast rozwiercać je na 2,7mm. Spróbuję zalutować dysze i zrobić z nich 2 mm, lub 2,5 mm a podniosę ciśnienie. Jak to nic nie da to wywale ten reduktor i nie chcę go widzieć. Czytałem o łączeniu dwóch - myślę że jednak pozostane przy jednym mocnym.
Jutro spróbuje na chwilę wyciągnąć filtr fazy ciekłej i zobaczyć czy nie daje "oporu" gazu/gazowi przed wlotem do reduktora. Niewiem też czy filtr fazy lotnej nie daje oporu chociaż jest nowy, ale to już była by przesada
#43 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 18:03
Dla porównania od AC:D
#44 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 18:54
Jednak z tego co widzę żaden pojedyńczy reduktor nie daje rady:
Kme Gold podobno lipa i nie trzyma temperatur
AC AR01 Red 250 KM zależy jak się trafi ale podobno przy 200 KM nie wyrabia
Tomasetto AT13 Antartic 380KM Podobno też lipa
Wydaje mi się że na linii frontu zostają:
Reduktor Gurtner Czarny 408KM - jakieś ufo, niewiem co to
OMVL REG Dream XXI High Power 360KM - wygląda konkret
BRC Genius MB 1500 SQ24 56 - ale o BRC nic nie wiem i do jakich mocy są.
Na razie jestem na etapie przeglądania innych forów związanych z większymi silnikami, ponad 250 konnymi - będę miał pewność że coś znajdę, chodź na razie wniosek jest jeden, a raczej dwa : dwa reduktory :oonie: Nie mogłem uwierzyć że do mocy 200 -211 koni nic niema.
Niemam pojęcia gdzie mogę dać drugi reduktor. Sterować je jednym elektrozaworem czy dwoma
Tu mam odnośnik do testów na innym forum http://lpg-forum.pl/...opic.php?t=8926. Zeta S-zrot.
Pasuje mi Scorpion GT - wg testów ok, ale niby te 380 KM przy cenie 280 zł też mówi wiele za siebie. Ehh
A magic jet 3 tłokowy 350 KM ?? Działa to ?? Będzie problem z kompatybilnością ??
#45 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 20:37
#46 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 21:14
żaden z tych nie da rady po za czerwonym AC (daje rade spokojnie do 230-240KM w aucie bez turbo, nawet czarny obrabia 190KM) ale w tym zdarzały sie wadliwe sztuki , dajesz 2x Silver lub Zavoli i po problemie , magic jest niebezpieczny , a jeszcze Scorpion GT też by poradził
A ty jaki masz?
Stag uciągnie drugi elektrozawór?
#47 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:06
#48 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:21
Czemu nie:D Mam AC 01-150 i zero problemów jak na razie ,,,,,,,,dopiero 10 tyś
Pytałem jackass997 :hihi: ponieważ ma kocioł 3,2 i jestem ciekaw jaki ma reduktor.
A co tego graficznego połączenia to pokazana jest sprawa za reduktorami, ale niewiem jak rozwiązać sprawę przed. Wolę wyjść z jednego elektrozaworu na dwa reduktory. Ustawienie ciśnień bym widział tak : pierw na prawej stronie bym miał czujnik ciśnienia i regulował, potem bym go dał na lewą podłączoną do drugiego reduktora i sprowadził do tej samej wartości (na jałowych obrotach), potem bym powtórzył operację by sprawdzić czy w czasie jazdy trzymają się podobnie i tak bym zostawił, dodał kompensację poprzez połączenie dwóch filtrów 1x12/2x12 , gdzie jedno wyjście filtra na listwę a drugie do wyjścia z drugiego filtra.
Na obrazku widzę kompensację przed i za listwą :oonie: .
Chyba spróbuję dołożyć drugie zavoli.
Aha i pytałem czy uciągnie elektrozawór a nie reduktor chodzi elektrycznie czy nie będzie za duże obciążenie.
#49 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:28
#50 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:32
Może faktycznie pokombinowane, ale nie mam miejsca, mam tempomat i gdy targałem reduktor to tak myślałem, gdzie wpakować ten drugi . Jeszcze teraz elektrozawór
#51 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:38
#52 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 17:40
#53 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 17:40
Im dłużej czytam fora to jeden zachwala i ma, a drugi mówi że lipa :jump: i już mam dość. Najlepiej paswał by mi AC R01 czerowny ale podobno się wieszają
Ja mam Golda + ocieplacz własnej roboty , tyle ze ja jezdze dosc spokojnie nie przekraczam 140km/h i nie mam z nim problemów
A ja mam Zavoli Zeta S bez ocieplacza , tyle ze ja jezdze dosc spokojnie nie przekraczam 140km/h i nie mam z nim problemów.
Ale jak dam but to mam problem i to mnie denerwuje.
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 17:53
#56 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 17:58
<a href=http://programmo-mania.info>
#57 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 18:12
#58 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 18:21
<a href=http://programmo-mania.info>
#59 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 18:29
Ja mam gulnera czarnego 310KM http://allegro.pl/gu...2951075063.html i zero problemow po rostaniu z magic em który puszczał gaz do układu chłodzenia prawie brak spadku cisnienia przy ostrym butowaniu i spalanie spadło z 17-18l/100 do 13-14,5l/100Km jedyna wada to brak czujnika temp. w zestawie troche rzezby i działa polecam ten reduktor
Czytałem o tym gulnerze w wersji 408 koni ale podobno buczą - tzn tam młoteczek trzeba podgiąć bo nie dotyka membrany czy coś i się uspokaja .
Wnioski mam dwa.
1. Każdy, ale to każdy reduktor należy jakoś zmodyfikować - potrafi to zrobić pojedyńcza osoba a producent nie
2. Chyba faktycznie dołożę drugi Zavoli, muszę się jedak upewnić czy upcham.
Pojawił mi się kolejny problem :
Dziś w momencie przełączenia na gaz - przy porannym rozruchu - (temp. przeł. 45 st) silnik momentalnie zgasł - nie zrobił nawet jednego obrotu na gazie. No to dawaj jeszcze raz i to samo. Za trzecim razem dałem gaz na 3000 obr. - przy przełączeniu zatrzepało budą jakby chodził na 3 gary tak przez 2 sek. i jak ręką odjoł silnik równiutko chodził i dało się jeździć. Co najlepsze wczoraj miałem identycznie ale myślałem że to przez to rozbieranie jeszcze nie wypełnił się układ gazem (tak se pomyślałem ) jednak teraz wiem, że to nie przypadek. Czyżbym mógł skopać coś czego się nie da skopać przy reduktorze ?? ??
A może ten elektrozawór coś odpier......a i nie przepuszcza gazu do reduktora ?? może tak być ?- BRC ET98
Z tąd też może taki mega spadek wydajności w momencie buta ? Ledwo biegi się pozrzucają i już pik pik. Jutro w niego luknę.
#60 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 18:40