Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   przeqpiciel

przeqpiciel
  • 88 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: stolica absurdu

Napisany 12 lutego 2013 - 10:25

regenerują twoją pompę


No z rozmowy wynikało jasno, że jadę do nich (oddział W-wa) zostawiam swoją oraz kwotę 2000 pln i zabieram inną. Więc nie wydaje mi się aby regenerowali moją w 5 min. Stąd wniosek, że zostawiam swoją i zabieram inną już po regeneracji.

#82 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 lutego 2013 - 11:49

nie wiem jak mają w warszawie, wysyłam do Lublina i czekam az zrobią

#83 OFFLINE   bombastic112

bombastic112
  • 46 postów
  • Dołączył: 08-01-2013
  • Skąd: Wiązownica ok. Jarosław/Rzeszów

Napisany 04 marca 2013 - 22:11

Witam. Wkoncu Zrobiłem Omege.
okazało sie ze padł sterownik pompy:)
troche zabuliłem za "regeneracje" sterownika.
krzykną mi 700zł psia mać;/ gdzie w sandomierzu goscie robia po 300zł tylko trzeba było wysłac z gwarancja na 12 miesiecy
jak bym wiedział czy to sterownik to bym tam wysłał no ale nie wiedziałem i zrobiłem to na miejscu u mechanika ktory tez wysyła te sterowniki do robienia i wpada mu za to lewy hajs;(
dzieki za wszystkie rady i podpowiedzi pozdrawiam:)
swoja drogą moge sprzedac omege:P bo jade za granice w maju na stałe mozna powiedzieć i samochód juz jest mi zbedny;)

#84 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2013 - 07:04

Sterownik nie pada sam z siebie. Pisaliśmy wcześniej . Za 700 to można nowy sterownik kupić tyle ze mozesz już zbierać pieniążki na porządna naprawe pompy bo to dlugo nie polata.




 


#85 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 marca 2013 - 07:42

Sterownik nie pada sam z siebie. Pisaliśmy wcześniej . Za 700 to można nowy sterownik kupić tyle ze mozesz już zbierać pieniążki na porządna naprawe pompy bo to dlugo nie polata.


Było nie raz pisane dlaczego pada sterownik.Jak tak to trza było zrobić sterownik za 300 zł i pchać omegę ale całkiem w obce ręce..uważnie śledziłem ten wątek i wydaje mi się że czasami niepotrzebnie ludzie którzy chcą pomóc strzępią języki i marnują czas:masakra:

 


#86 OFFLINE   leleks

leleks
  • 5 postów
  • Dołączył: 01-06-2009

Napisany 09 listopada 2013 - 13:07

Witam, może któryś z kolegów mi coś podpowie.
Sytuacja wygląda następująco: kilka dni temu zabrakło mi paliwa, dolałem odpaliłem (na plaku żeby omci nie katować), w czasie jazdy spadł mi wąż gumowy od wlotu powietrza gdzie psikałem plakiem, zapalił sie check(kontrolka z silniczkiem) auto straciło moc, założylem ten wąż, na drugi dzień odpaliła ale ujechałem ze dwa kilometry zapalił sie znów check i zgasła. Check pali się caly czas ale przestała nawet kręcić, nie odzywa sie rozrusznik, aku naładowany, przy próbie przekręcenia rozrusznika nie przygasają kontrolki, nie wiem co może być. Rozrusznik robiony ok 4 miesiecy temu, wiec nie mam pojęcia. Nie mam jak podjechać na kompa, ale chyba bez tego ani rusz. Może ktoś cos podpowie.
Dodam ze omega 2.0 dti 98 rok.

#87 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 10 listopada 2013 - 18:36

Pierwsze co to podłączenie pod kompa ale najprawdopodobniej zajechałeś pompę, jak można jeździć dieslem na tak znikomej ilości paliwa że go braknie?? Ja nigdy nie schodzę z paliwem poniżej 1/3 baku a tankować i tak trzeba, wpierw podłącz pod komputer i podaj jakie błędy wyskoczyły wtedy będzie można coś powiedzieć

#88 OFFLINE   leleks

leleks
  • 5 postów
  • Dołączył: 01-06-2009

Napisany 12 listopada 2013 - 22:59

Rozrusznik juz kreci, upalony byl, wymienilem i smiga. Ale swieci nadal Check. Na plaku lapie, dopuki psikam plakiem chodzi, pozniej kaplica. Jutro moze uda mi sie ją zaciagnac do mechanika na kompa, jeszcze zastanawia mnie skad ten check. Wiem z doswiadczenia ze dopuki swieci nie odpali. Kurde...Pomocy moze jakas rada. A pompa byla robiona jakies 4 miechy temu.

#89 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 listopada 2013 - 18:30

Wiem z doswiadczenia ze dopuki swieci nie odpali. Kurde...Pomocy moze jakas rada. A pompa byla robiona jakies 4 miechy temu.

to słabe masz doświadczenie zapalenie checka może powodować nawet uszkodzony przepływomierz a auto zapali i będzie pracowało, a gdzie ta pompa była robiona ?