Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

przetwornica napiecia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ex_perimental

ex_perimental

    I'm the lyrical James B.

  • 40 postów
  • Dołączył: 01-02-2008
  • Skąd: Strzelin

Napisany 07 stycznia 2013 - 10:53

czesc.
orientuje sie ktos z was jak zrobic, lub natknal sie na urzadzenie w sieci, ktore podniosloby napiecie z 12 v do 16v i o wytrzymalosci na obciazenie okolo 70w?
zainteresowal mnie temat rozwijany na roznych forach za wielka woda odnosnie ignition booster oraz kml wire.
pozdrawiam.

#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2013 - 11:08

czesc.
orientuje sie ktos z was jak zrobic, lub natknal sie na urzadzenie w sieci, ktore podniosloby napiecie z 12 v do 16v i o wytrzymalosci na obciazenie okolo 70w?
zainteresowal mnie temat rozwijany na roznych forach za wielka woda odnosnie ignition booster oraz kml wire.
pozdrawiam.


kup zasilacz samochodowy do komputera uniwersalny z różnymi napięciami np taki http://allegro.pl/08...2925533370.html

#3 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2013 - 14:40

czesc.
orientuje sie ktos z was jak zrobic, lub natknal sie na urzadzenie w sieci, ktore podniosloby napiecie z 12 v do 16v i o wytrzymalosci na obciazenie okolo 70w?
zainteresowal mnie temat rozwijany na roznych forach za wielka woda odnosnie ignition booster oraz kml wire.
pozdrawiam.


Ciekawe w Cykago piszą że to daje całkiem dobre efekty

#4 OFFLINE   ex_perimental

ex_perimental

    I'm the lyrical James B.

  • 40 postów
  • Dołączył: 01-02-2008
  • Skąd: Strzelin

Napisany 07 stycznia 2013 - 18:57

no wlasnie, tylko wolalbym domowym sposobem i wlasnymi silami podniesc napiecie cewki zaplonowej niz kupic ignition booster za 400$ + przesylka :/
musze tylko trafic zasilacz, ktory wytrzymalby dluga prace w wysokiej temperaturze pod maska... ciekawe, czy ktorys z tych samochodowych zasilaczy do lampka dalby rade???
potrzebuje jak juz to konkretny zasilacz (jakis firmowy za wiecej niz 29 zl ;)), ktory nie poleglby podczas pokonywania przeze mnie jakiejs trasy...

#5 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 stycznia 2013 - 23:39

Tylko czy cewka to wytrzyma , zasilacz to można znależć i wsadzić go do kabiny ,, tylko zastanawiam się czy nie lepiej zastosować cewki na świece koszt jest podobny do zespolonej. Beru cewki świecowe po 105 zł szt. Odpadają wtedy przewody WN

#6 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 08 stycznia 2013 - 23:59

Tylko czy cewka to wytrzyma , zasilacz to można znależć i wsadzić go do kabiny ,, tylko zastanawiam się czy nie lepiej zastosować cewki na świece koszt jest podobny do zespolonej. Beru cewki świecowe po 105 zł szt. Odpadają wtedy przewody WN


Przy seryjnym sterowniku silnika z X(25/30)XE niestety nie widzę możliwości wysterowania tego. A przesiadka na jakikolwiek SA to koszt znaczny.

#7 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 09 stycznia 2013 - 08:45

W klasycznych silnikach z rozdzielaczem zapłonu można to zrobić bez większych problemów. W silnikach sterowanych przez ECU jest to nie możliwe, albo tak jak napisał topserwis, mówię oczywiście o warunkach amatorskich.

#8 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 stycznia 2013 - 15:53

[quote name='siuada']W klasycznych silnikach z rozdzielaczem zapłonu można to zrobić bez większych problemów. W silnikach sterowanych przez ECU jest to nie możliwe, albo tak jak napisał topserwis, mówię oczywiście o warunkach amatorskich.[/QUOTE

To jest do zrobienia oczywiście nie na jednej nodze

#9 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 09 stycznia 2013 - 16:09

No tak. Coś takiego już jest w Omedze tylko 2w1. Czy polepszy to iskrę :?:nie_wiem: nie mam doświadczenia.