Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

CHIPTUNING do 2.0 16V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
145 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 maja 2012 - 17:05

150 to prędkość kości pamięci (w ns) :D I to marna, seryjnie w Motronicach z X25/30XE są kości o czasie dostępu 70ns.

#142 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 15 maja 2012 - 18:44

może Ktoś jeszcze zna się na elektronice i będzie w stanie powiedzieć, czy to seryjna kość, czy nie. ? :)

Dzięki topserwis za pomoc :piwo2:

Nie dam Ci 100% gwarancji ale moim zdaniem to nie jest standardowa kość pamięci z tego ECU. Niestety nie wiadomo jaki wsad jest w środku.


Jeżeli to nie jest fabryka, to wątpie w ingerencję z zewnątrz i mam nadzieje, że jest w aucie od nowości (jeśli faktycznie to tuningowa kość) jak reszta gratów ST i innych ciekawostek :)

#143 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 15 maja 2012 - 19:06

No więc niestety będę musiał cofnąć moje wcześniejsze stwierdzenia niestety. Po sprawdzeniu kilku rzeczy okazuje się że kość oryginalnie jest 28pin, a do tego nie była fabrycznie nijak oklejana. W tym stanie rzeczy wszystko wskazuje na to że jest to zupełny najnormalniejszy oryginał. Być może to że auto jeździło było wynikiem stanu samego silnika, ew. innych zastosowanych modyfikacji.

#144 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 15 maja 2012 - 19:33

No więc niestety będę musiał cofnąć moje wcześniejsze stwierdzenia niestety. Po sprawdzeniu kilku rzeczy okazuje się że kość oryginalnie jest 28pin, a do tego nie była fabrycznie nijak oklejana. W tym stanie rzeczy wszystko wskazuje na to że jest to zupełny najnormalniejszy oryginał.


Dzięki za rozwikłanie tej zagadki.

Być może to że auto jeździło było wynikiem stanu samego silnika, ew. innych zastosowanych modyfikacji.


Nie wyczułem w aucie nadmiernej mocy i nie miałem też porównania do innych 2.0 16 V .
Generalnie ten prospekt Steinmetza mnie zaciekawił i chciałem się upewnić czy jest tuning sterownika, czy nie :)

Dzięki :)

#145 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 16 maja 2012 - 16:47

Dzięki za rozwikłanie tej zagadki.



Nie wyczułem w aucie nadmiernej mocy i nie miałem też porównania do innych 2.0 16 V .
Generalnie ten prospekt Steinmetza mnie zaciekawił i chciałem się upewnić czy jest tuning sterownika, czy nie :)

Dzięki :)


Andzg,
ja posiadam 2.0 16v to możesz podesłać do mnie ten sterownik i moge przetestowac czy jest jakaś różnica czasowa;)

#146 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 16 maja 2012 - 16:53

Po odczycie zawartości EPROMu, jeśli tylko znajdę oryginał od tego ECU też mogę powiedzieć na 100% co i jak :D