jaka skrzynia
#21 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 22:13
W dieslu siedzi ar25 która zapewne jest już bardzo zmęczona.
#22 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 00:31
Omega A 3000 też miała tą skrzynie.
#23 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 02:02
#24 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 12:04
przy zmianie biego z 1-2 i 2-1 czuje szarpniecie jezeli jade na prostym odcinku drogi a jezeli jestem na zakrecie lub cos podobnego;) to tego nie odczuwa sie wogole. co moze byc przyczyna?? olej w skrzyni jest wymieniony i w normie bo sprawdzalem.
#25 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:28
Ziutek50
Dlaczego chciałbyś przekładać sterownik skrzyni biegów? Wkładasz skrzynie, jedziesz na serwis i za opłatą wgrywają Ci nowe oprogramowanie do skrzyni biegów i jest git. Sterownik od 3.2 jest inny bo jest na CAN.
#26 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 19:20
a gdzie ja tak napisałem ??Dlaczego chciałbyś przekładać sterownik skrzyni biegów?
A to że jest po CAN to ja doskonale wiem.Mechanicznie może być to samo, ale nie wiem jak to praktycznie wygląda czy solenoidy będą chciał gadać ze starszym sterownikiem
#27 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 21:47
tylko że automat z 3.2 nie zagada z 3.0...wróć precyzyjniej... na pewno sterownik skrzyni z 3.2 nie współgra ze sterownikiem z 3.0... Mechanicznie może być to samo, ale nie wiem jak to praktycznie wygląda czy solenoidy będą chciał gadać ze starszym sterownikiem
Nie wprowadzaj w blad. Z 3.2 do 3.0 zagada. Odwrotnie nie
#28 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 22:03
jak nie gada automat z 3.0 do 3.2 to dlaczego ma gadać w drugą stronę ?? komunikacja przebiega już po can w 3.2.Nie wprowadzaj w blad. Z 3.2 do 3.0 zagada. Odwrotnie nie
jeśli da radę z fleshować sterownik jak pisał VeRay to nie widzę problemów by się nie dało w obie strony.
#29 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 22:11
jak nie gada automat z 3.0 do 3.2 to dlaczego ma gadać w drugą stronę ?? komunikacja przebiega już po can w 3.2.
jeśli da radę z fleshować sterownik jak pisał VeRay to nie widzę problemów by się nie dało w obie strony.
Jak napisałem. Bedzie działać w 3.0 w 3.2 będzie walic błędem poluzowane sprzeglo przemiennika momentu obrotowego. Roznica jest w budowie samej płyty zawodowej. Elektrozawory sa takie same. Can masz na sterowniku ktory jest po prostu bardziej rozbudowany. Ja mam to przetestowane a ty przekladales skrzynie? Sterowniki sa całkiem inne i nic nie sflashujesz
#30 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 23:01
jakiej płyty ??Roznica jest w budowie samej płyty zawodowej
czyli mechaniczne lub elektrycznie są różnice. tylko dlaczego w drugą stronę nie ma tego problemu ?walic błędem poluzowane sprzeglo przemiennika momentu obrotowego.
#31 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 16:06
jakiej płyty ??
czyli mechaniczne lub elektrycznie są różnice. tylko dlaczego w drugą stronę nie ma tego problemu ?
Zaworowej błąd przez korekcje textu w telefonie. W dol nie ma problemu bo sterownik jest prostszy
#32 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 16:21
#33 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 17:45
czyli można wysnuć że nie do końca pasuje, jeśli są jakieś dodatkowe zawory których nie obsługuje starszy sterownik to nie będzie miało to wpływu na pracę samej skrzyni ??
Zawory sa takie same i jeet ich tyle samo. Wtyczki tez sa takie same. Roznica jest tylko w budowie kanałów na plytach zaworowych. Skrzynia dziala i dziala prawidłowo.
#34 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 19:01
a czy przez te kanały przechodzą jakieś czujniki, że wywala błąd konwertera ? coś musi być zmienione że nie chce gadać w obie strony.Roznica jest tylko w budowie kanałów na plytach zaworowych
#35 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2013 - 19:15
Dlaczego nie gada w drugą stronę? tego nie wie tak na 100% chyba nikt, kiedyś czytałem na anglojęzycznym forum i temat też nie został do końca wyjaśniony.
Według mnie nie ma to większego znaczenia, jaki jest powód tych niedogodności.
#36 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2013 - 18:25
#37 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 12:23
Mam następujący problem padła mi skrzynia automatyczna jest już wymontowana z auta, szukam od kilku dni używki bo naprawa wyszła by 3000 zł i mam problem bo nie ma tabliczki z symbolem i nie mam pojęcia jaka to skrzynia jak już myślę że znalazłem bo była wymontowana z 2,5 td to okazuje się że ma inna wtyczkę... i d*pa.
Moja skrzynia ma mocowania kabli olejowych z prawej strony tak jak by od pasażera i wtyczkę do sterowania okrągłą na 7 Pinów - Wiem że są też na 9 i 14 czy może ktoś wie jak mogę ją zdjagnozować jaki jest jej symbol ?
Proszę o pomoc omega jest z 95 roku.
#38 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 12:39
#39 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 12:42