[OB & OBFL] Prośba o pomoc w ustawieniu BRC P&D
#1 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 13:28
Samochód Opel omega x30xe automat
Instalacja BRC sequent P&D (interfejs mam)
Filtry założone nowe.
#2 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 17:19
#3 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 00:52
Ale w większości autokalibracja w PD jest wystarczająca
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 10:52
Na lotniczej nie byłem.Byłem z polecenia w transwagu na Łęczyńskiej i ten co mi polecił warty wpierd****.
To co oni odstawiali to szkoda nawet komentować . Do brania kasy jedynie się nadają.
Biłgoraj przerabiałem w poprzedniej omedze też bez rewelacji nikt nawet nie chce tego poustawiać w czasie jazdy.Tak mi się wydaje że większość opiera się właśnie na auto kalibracji,a tyle to zrobię sobie właśnie sam.
Gdybym mu zrobił już tą auto kalibracje i wrzuciłbym screeny tego co potrzeba gdyby ktoś kumaty tylko okiem rzucił co i jak do poprawki to by było super .
#6 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 11:35
pewnie wiesz o tym że mapki muszą się pokrywa? wrzuć sccrena jak sie mapki pokrywają.
#7 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 11:39
rqadekk3, dawaj screeny zobaczymy
#8 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 13:16
#9 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 14:13
#10 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 14:40
#11 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 18:55
#12 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2012 - 23:23
zestroić na korekty czytane przez skaner lub czasy wtrysków i gitara będzie Fachowców od BRC jst jak na lekarstwo ,mało który kuma tą instalacje. Nikt z gazmenów nie ustawi wam instalki pod korekty obd lub czasy wtrysku , więc musicie nauczyć się sami jak chcecie aby auto jeżdziło tak jak tego oczekujecie:D
Niestety ale da rade, po przykładzie BMW mbobika dało po liku próbach radę
#13 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 13:24
http://zapodaj.net/d...224547.jpg.html
http://zapodaj.net/9...aac47f.jpg.html
http://zapodaj.net/1...ebaae0.jpg.html
http://zapodaj.net/a...bdd00b.jpg.html
http://zapodaj.net/1...6db086.jpg.html
http://zapodaj.net/2...ebe201.jpg.html
http://zapodaj.net/b...b2a678.jpg.html
http://zapodaj.net/0...23f91f.jpg.html
http://zapodaj.net/4...defc16.jpg.html
tu są jeszcze wyniki badań na benzynie z opel scannera ,teraz proszę o wszelkie porady .
Co zmienić ulepszyć poprawić itp
#14 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 20:01
#15 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 21:36
#16 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 08:58
Albo masz delikatną nieszczelność w dolocie, albo bardzo źle (ubogo) zestroiły Ci się wolne obroty...
Część,
Po czym stwierdziłeś że jest u niego lewizna ?
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 10:58
Ale mówisz kolego o adaptacji wolnych obrotów na benzynie z wyników z OSa?
Bo on nadal pali dużo benzyny, żre 21L/100km ale lepszy to niż ostatnio 26L to gazu pewnie ładnie zeżre . Z dwojga złego wole już LPG . Przecież gdzieś ta przyczyna wysokiego spalania musi leżeć.
A i na gazie dużo bardziej mułowaty.
Sondy mimo że nowe to na wolnych obrotach na PB leżą ledwo co która się ruszy.
#19 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 19:16
#20 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2012 - 09:15
Czy jest sens podstroić chociaż trochę instalację nawet na tym lewym powietrzu czy jeździć jak jest?