[OB & OBFL] Wymiana silnika V6
#41 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 09:40
#42 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 10:05
Głowice zwalasz do wykręcenia śrub od skrzyni ?
Stary, odkręcasz tylną poduszkę skrzyni, opada w dół , bierzesz 2 lub 3 przedłużki 1/2 i odkręcasz.
:piwo:
#43 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 10:24
#44 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 19:52
Jak dostać się do lewej poduszki silnika, która jest pod lewą głowicą jakbym nie mógł ściągnąć głowicy?
#45 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 20:56
To tak, głowice już ma odkręcone, tylko lewą mi coś trzyma i ciężko mi się dostać do kolektorów po lewej stronie z dołu, bo ciasno, ale mówisz kolego zeby skrzynie odkręcić z poduszek, a jak to pójdzie do dołu z silnikiem jak na poduszce jednej jeszcze jest z lewej strony bo dostępu nie ma i na prawej tez siedzi tylko odkręcona jutro spróbuje to zrobić opuścić skrzynie jak to coś da przerażają mnie wszystkie wtyczki co gdzie było gdzie z powrotem podroczyć ale jakoś dojdę no to chyba na tyle jutro coś dopiszę a jak jest goły blok po prawej stronie to środkowy tłok popchałem palcem do dołu to co tam mogło się rozwalić w środku w bloku
Jak dostac się do lewej poduszki silnika, która jest pod lewą głowicą jakbym nie mógł ściągnąć głowicy?
Żeby wyjąć głowice nie musisz kolektorów wydechowych odkręcać. Wyciągasz razem z nimi. jedynie mogą Ci przeszkadzać osłony termiczne na kolektorach o ile je jeszcze masz.
#46 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 21:40
jak jest goły blok po prawej stronie to środkowy tłok popchałem palcem do dołu to co tam mogło się rozwalić w środku w bloku
Pewnie korba powiedziała papa...
#47 OFFLINE
#48 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 06:16
Może był katowany nie wiem przyszłości jego nie znam ma do groma właścicieli mam chyba z 6 umów praktycznie z rok do rok teraz jest u mnie
#49 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 07:47
ciekawe jak po lwiej stronie będzie czy nie to samo ale nic ja mowie temu silnikowi pa pa Jak dostać się do kolektorów śrub z dołu kolektora żeby głowica zeszła śruby rozkręcone a dalej coś ją mocno trzyma i do lewej poduszki ??
Może był katowany nie wiem przyszłości jego nie znam ma do groma właścicieli mam chyba z 6 umów praktycznie z rok do rok teraz jest u mnie
Napisałem Ci niżej. Jak masz osłony termiczne na kolektorach to ona blokuje się o aluminiową rurę powrotną do bloku.
#50 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 10:27
#51 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 10:30
#52 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 10:34
jeszcze tylko dostać się muszę do poduszki lewej bo mi blokuje kolektor
Od dołu poduszkę odkręć będzie łatwiej i wtedy wyjdzie razem z blokiem.
#53 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 11:18
gość twierdzi że masełko jest trochę pod korkiem i że uszczelka któraś puściła ale cena jest ok i nie ma pewności że to uszczelka
równie dobrze może to być chłodniczka oleju
Z resztą Vki przy jeździ na krótkich odcinkach lubią mieć masełko na korku...
A latające w trasie już go nei będą miały
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#54 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 11:40
no właśnie dlatego napisałem że nie koniecznie bo ona z uk przyjechała i po placu się przejechali i chodzi ok ale masełko i jako uszkodzony wystawili ale z32se za 1500zł nawet z uszkodzoną UPG to dobra cenaZ resztą Vki przy jeździ na krótkich odcinkach lubią mieć masełko na korku...
A latające w trasie już go nei będą miały
#55 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 13:08
#56 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 13:18
#57 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2013 - 19:04
#58 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2013 - 07:47
#59 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2013 - 14:55
#60 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 21:25